Oh jammer! Volgende keer dusquote:Op donderdag 3 april 2014 09:34 schreef L3IPO het volgende:
http://www.twitch.tv/rjprojections/b/516510559?t=1h9m15s
Oh god wat waren we dichtbijAls de tank niet 0,5 seconde te vroeg was met de Iron Star op Garrosh waren we gisteren de eerste NL guild die Garrosh HC neer had gekregen
Lvl gewoon nieuw danquote:Op donderdag 3 april 2014 15:34 schreef Tobi-wan het volgende:
Het begint weer lekker weer te worden, toch begint het een beetje te kriebelen. Heb hier Pandaria in de kast staan maar heb hem nog niet gespeeld. Als ik weer wil spelen wil ik eigenlijk faction/realm change doen... Ik ging even kijken hoeveel ik daarvoor kwijt was, komt neer op $55,- per character. Dat is nog eens een flinke bedrag
Vanavond weer proberen, helaas hebben we niet dezelfde setup als gister, dus ik hou mn hart vast voor de dps timersquote:
Of WoD al kopen, heb je een lvl 90 erbijquote:Op donderdag 3 april 2014 16:28 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Lvl gewoon nieuw dankost je 15 uurtjes ofzo
45 euro misschien, ik kom overal 55 dollar tegen.quote:
Tja, moet ik zonder gold etc. ergens beginnen en ben ik ook nog eens mijn titels kwijt... Dan maar geen wow meer voor mij. Op zich ook niet heel erg.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:28 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Lvl gewoon nieuw dankost je 15 uurtjes ofzo
Die titels hou je toch gewoon?quote:Op donderdag 3 april 2014 16:58 schreef Tobi-wan het volgende:
Tja, moet ik zonder gold etc. ergens beginnen en ben ik ook nog eens mijn titels kwijt... Dan maar geen wow meer voor mij. Op zich ook niet heel erg.
Terugdenkend zijn transfers eind Vanilla/begin TBC het startschot geweest voor de leegloop op mijn server. Belangrijke guilds verloren hun beste spelers aan de EU topguilds, waardoor die guilds in de problemen kwamen. En meer spelers die over bleven dachten ook "yes transfers, kan ik eindelijk met mijn imba skills Nihilum joinen!"quote:Op donderdag 3 april 2014 10:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dit. Daarbij is het met boa heirlooms bijvoorbeeld wel makkelijk geworden allemaal.
Succes vanavondquote:Op donderdag 3 april 2014 16:29 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Vanavond weer proberen, helaas hebben we niet dezelfde setup als gister, dus ik hou mn hart vast voor de dps timers
Ik zie echt naast iedereen een 'D' staan in mijn friendslistquote:Op donderdag 3 april 2014 17:59 schreef Asschen_sukar het volgende:
Succes vanavond
Het is in onze guild echt dood sinds de afgelopen weken. Mensen loggen alleen nog maar in om te raiden. De rest van de tijd is er geen reet meer te beleven, en de server is ook uitgestorven.
Misschien maar eens gaan sparen om een betere server uit te zoeken voor mn toons
Bij mij ook, heel af en toe iemand die dan nog WoW speeltquote:Op donderdag 3 april 2014 18:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zie echt naast iedereen een 'D' staan in mijn friendslistDus ik denk dat ik wel weet waar je guildies zijn. Verder merk ik het niet echt op mijn server; nog druk zat.
Hier hetzelfdequote:Op donderdag 3 april 2014 18:39 schreef Roma-Totti het volgende:
[..]
Bij mij ook, heel af en toe iemand die dan nog WoW speelt
Voor flex vragen ze meestal al 550+quote:Op donderdag 3 april 2014 23:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waarom wil iedereen altijd mensen voor SoO als je ahead of the curve al hebt.Zo maak je als nieuweling toch nooit kans, en waarom zou je dan nu nog SoO normal gaan doen . Of ze vragen, ilvl 550 +
5 jaar terug was de wow community veel volwassener en positiever.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:40 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Voor flex vragen ze meestal al 550+
quote:Op donderdag 3 april 2014 23:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
5 jaar terug was de wow community veel volwassener en positiever.
Heb diablo gister en vandaag geprobeerd met starters edition,ben ik al klaar met lvl 9quote:Op donderdag 3 april 2014 18:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zie echt naast iedereen een 'D' staan in mijn friendslistDus ik denk dat ik wel weet waar je guildies zijn. Verder merk ik het niet echt op mijn server; nog druk zat.
Omdat ze een snelle clear willen hebben zonder tactics elke keer uit te leggen?quote:Op donderdag 3 april 2014 23:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waarom wil iedereen altijd mensen voor SoO als je ahead of the curve al hebt.Zo maak je als nieuweling toch nooit kans, en waarom zou je dan nu nog SoO normal gaan doen . Of ze vragen, ilvl 550 +
Zie bij ons op de realm voor flex 525-535 en dat je de tactics kent op zijn minstquote:Op donderdag 3 april 2014 23:40 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Voor flex vragen ze meestal al 550+
Dat maakt lfr juist leuk, mensen dragen die overal in blijven staanquote:Op vrijdag 4 april 2014 02:32 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Zie bij ons op de realm voor flex 525-535 en dat je de tactics kent op zijn minstAls je een flex joined waar amper wat gevraagd wordt dan kan je LFR taferelen verwachten
(daarom heb ik ook zo'n hekel aan LFR
![]()
)
Had je warriors met intellect omdat dat hun GS verhoogdequote:Op donderdag 3 april 2014 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]Dat was wotlk.
LFM ICC10, 6k GS AND ACHI REQUIRED.
Snap echt niet wat je daar leuk aan vindt,sorryquote:Op vrijdag 4 april 2014 02:37 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dat maakt lfr juist leuk, mensen dragen die overal in blijven staan![]()
Lekker zo'n mage flash healen die gewoon blijft staan in zo'n laser
Lasers zijn cool. Wij mages zijn er voor de pewpews. Jij voor de pleisters. Doe je werk!quote:Op vrijdag 4 april 2014 02:37 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dat maakt lfr juist leuk, mensen dragen die overal in blijven staan![]()
Lekker zo'n mage flash healen die gewoon blijft staan in zo'n laser
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |