Topic was gesloten door Re, met een reden schijnbaar.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Nou niet bang zijn. Zijn al 4 dagen overheen. Moet gewoon weer over gepraat kunnen worden zonder dat er gewonden vallen.
Zou een bezem door gehaald worden maar is niet gebeurd. Je kan ook zelf wat initiatief tonen in plaats van angstig te zijn toch of zo volgzaam te zijn..quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:23 schreef aijumu het volgende:
[..]
Topic was gesloten door Re, met een reden schijnbaar.
Heeft daar niets mee te maken, het liep niet lekker en is gesloten met een reden.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:24 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Zou een bezem door gehaald worden maar is niet gebeurt. Je kan ook zelf wat initiatief tonen in plaats van angstig te zijn toch of zo volgzaam te zijn..
Nou dan geef ik het bij deze een herkansingquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:25 schreef aijumu het volgende:
[..]
Heeft daar niets mee te maken, het liep niet lekker en is gesloten met een reden.
Lekker rebels doen!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:27 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou dan geef ik het bij deze een herkansingOok met een reden
Een beetje wel hé. Maar 170 reeksen ofzo zijn er niet voor niets geweest. Geen reden om het te stoppen omdat een mod het niet schoonveegt lijkt me. Ook al vind ik ook niet dat hier zoveel nuttigs in staat meestal dus misschien wel beetje meer rebels dan ik dacht jaquote:
Heb er geen problemen mee, enkel dat je dan weer het nodige gezeur krijgt in dit topic of FB of het wel of niet open moet blijven. En ondertussen een hoop persoonlijke vetes op dit forum (For crying out loudquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:35 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Een beetje wel hé. Maar 170 reeksen ofzo zijn er niet voor niets geweest. Geen reden om het te stoppen omdat een mod het niet schoonveegt lijkt me. Ook al vind ik ook niet dat hier zoveel nuttigs in staat meestal dus misschien wel beetje meer rebels dan ik dacht ja
Ik heb een vriendin dus nog minder reden voor dit topic. Ben een superrebel denk ikquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:39 schreef aijumu het volgende:
[..]
Heb er geen problemen mee, enkel dat je dan weer het nodige gezeur krijgt in dit topic of FB of het wel of niet open moet blijven. En ondertussen een hoop persoonlijke vetes op dit forum (For crying out loud) moeten worden beslecht.
En dat advies even, veelal geen nut heeft of direct word afgeschoten door de ''baasjes'' welke zich erg machtig voelen op dit forum (No shit fo real?again!) Verder prima hoor, rebels trekt meisjes aan, zeggen ze
Voor mij ook niet hoor, maar FOK! is zo dood, aan wie moeten we nu advies geven? Ga eens flyeren in je buurt...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:49 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin dus nog minder reden voor dit topic. Ben een superrebel denk ik
Denk dat na 173 reeksen sowieso al het advies wel gegeven is wat gegeven kan worden. En ja ze zijn wel erg stil ja. Het is niet meer wat het geweest is. Of ze hebben allemaal in stilte een ban gekregen en dat is dan de bezem erdoor halen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:50 schreef aijumu het volgende:
[..]
Voor mij ook niet hoor, maar FOK! is zo dood, aan wie moeten we nu advies geven? Ga eens flyeren in je buurt...
Wel mee eens zeker, ben een lange tijd afwezig geweest, en het is hard gegaan. Maar ook is het ineens een stuk stiller, dus tja.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Denk dat na 173 reeksen sowieso al het advies wel gegeven is wat gegeven kan worden. En ja ze zijn wel erg stil ja. Het is niet meer wat het geweest is. Of ze hebben allemaal in stilte een ban gekregen en dat is dan de bezem erdoor halen.
Misschien hebben ze nu wel allemaal een vriendin of vriendinnen, zou het kunnen verklaren in theoriequote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:53 schreef aijumu het volgende:
[..]
Wel mee eens zeker, ben een lange tijd afwezig geweest, en het is hard gegaan. Maar ook is het ineens een stuk stiller, dus tja.
Behoort tot een mogelijkheidquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:57 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Misschien hebben ze nu wel allemaal een vriendin of vriendinnen, zou het kunnen verklaren in theorie
OF ze hebben zich van een klif afgegooidquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:59 schreef Just_some_random_dude het volgende:
hahah in de 4 dagen dat de topic was gesloten waren all fok(sters) erop uit gegaan en hebben ze een partner gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |