abonnement Unibet Coolblue
  PR en moderator zaterdag 29 maart 2014 @ 10:59:06 #176
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_138292413
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 16:54 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Het zegt wel iets als Fernandez beter is dan Benson, hoewel ik het hier wel mee eens ben.
Heb me ook doodgeërgerd aan Karagounis woensdag :r

Anyways, nog meer mensen aanwezig in de kuip? :)
jup *O*
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_138294501
present :{w

Enig idee welke vakken er voor de seizoenskaaarthouders zijn?
  zaterdag 29 maart 2014 @ 13:16:13 #178
131603 Afwazig
Serious business
pi_138295312
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 12:43 schreef Strikes het volgende:
present :{w

Enig idee welke vakken er voor de seizoenskaaarthouders zijn?
quote:
Kaartverkoopinformatie KNVB Bekerfinale
PEC Zwolle speelt op zondag 20 april om 18.00 uur de finale van de KNVB Beker! Minimaal 17.500 mensen kunnen namens onze club bij deze historische wedstrijd in de Rotterdamse Kuip aanwezig zijn. Onderstaand tref je de eerste informatie omtrent de kaartverkoop. Lees dit bericht zorgvuldig door. Verdere informatie updates volgen vanaf 1 april 2014 via www.peczwolle.nl.

Algemeen
De kaartverkoop voor de finale start op zaterdag 5 april 2014. Niet eerder, het heeft dus geen enkele zin om PEC Zwolle te bellen, te mailen of om naar de PEC Zwolle Fanshop te komen voor kaartverkoop(informatie).

Vervoer
Het verplicht georganiseerde vervoer van de PEC Zwolle supporters naar De Kuip verloopt via georganiseerde busreizen en enkele auto-arrangementen. Vervoer per trein voor PEC Zwolle supporters naar De Kuip wordt niet aangeboden.

PEC Zwolle heeft in overleg met de betrokken partijen, waaronder het bestuur van de Supportersclub, gekozen voor onderstaande verdeling:

Leden Supportersclub PEC Zwolle
Huidige leden van de Supportersclub zijn gegarandeerd van een toegangskaart in het sfeervak achter het doel in De Kuip. Dit kaartje is inclusief busvervoer en toegang tot het fanplein in Rotterdam voorafgaand aan de wedstrijd. Deze verkoop zal na zaterdag 5 april gaan plaatsvinden in het Jupiler Supporterscafe. Exacte verkoopdagen, prijzen en tijden volgen later via www.peczwolle.nl. Vertreklocatie van deze bussen is het IJsseldelta stadion.

Leden kidsclub PEC Zwolle en Juniorclub
Huidige leden van de kidsclub/juniorclub van PEC Zwolle zijn gegarandeerd van een toegangskaart in het speciale kidsclubvak op de eerste ring in De Kuip. Dit kaartje is inclusief busvervoer en toegang tot het kidsgedeelte op het fanplein in Rotterdam voorafgaand aan de wedstrijd. Deze verkoop zal na zaterdag 5 april gaan plaatsvinden in het Jupiler Supporterscafe. Exacte verkoopdagen, prijzen en tijden volgen later via www.peczwolle.nl. Vertreklocatie van deze bussen is het IJsseldelta stadion.

Seizoenkaarthouders PEC Zwolle
Seizoenkaarthouders van PEC Zwolle hebben van zaterdag 5 april tot en met woensdag 9 april 2014, met voorrang en dus met garantie, de gelegenheid om voor henzelf alsmede voor één andere persoon (Samen uit, Samen thuis) een toegangskaart te kopen. Dit kaartje is inclusief busvervoer. Deze verkoop gaat volledig online plaatsvinden en dus niet via de PEC Zwolle Fanshop, Ticketbox of de Supportersclub. De site die hiervoor speciaal wordt opgesteld wordt op een later moment openbaar en bekend gemaakt. Seizoenkaarthouders kunnen bij aankoop van een vervoersbewijs aangeven of zij voorkeur hebben voor plaatsen in de eerste of de tweede ring in De Kuip. Exacte prijzen en tijden volgen later via www.peczwolle.nl. De vertreklocatie van de bussen is de parkeerplaats van de IJsselhallen in Zwolle.

Clubcardhouders PEC Zwolle
Huidige clubcardhouders van PEC Zwolle hebben van donderdag 10 april tot en met zondag 13 april 2014 de gelegenheid om voor henzelf alsmede voor één andere persoon (Samen uit, Samen thuis) een toegangskaart in De Kuip te kopen. Dit kaartje is inclusief busvervoer. Deze verkoop vindt volledig online plaats en dus niet via de PEC Zwolle Fanshop, Ticketbox of de Supportersclub. De site die hiervoor speciaal wordt opgesteld wordt op een later moment openbaar en bekend gemaakt. Clubcardhouders kunnen bij aankoop van een vervoersbewijs aangeven of zij voorkeur hebben voor plaatsen in de eerste of tweede ring in De Kuip. Exacte prijzen en tijden volgen later via www.peczwolle.nl. De vertreklocatie van de bussen is de parkeerplaats van de IJsselhallen in Zwolle.

Sponsoren en zakelijke partners PEC Zwolle
Huidige leden van Businessclub De Ondernemer, Loge-houders en Skybox-houders worden middels de vaste nieuwsbrief geïnformeerd over de zakelijke arrangementen die beschikbaar zijn in combinatie met busvervoer richting De Kuip. Deze verkoop zal ook pas na 5 april online gaan plaatsvinden. Exacte prijzen en tijden volgen later via www.peczwolle.nl. Vertreklocatie van de bussen is het IJsseldelta stadion.

Mindervaliden
Voor PEC Zwolle supporters die afhankelijk zijn van een rolstoel en één begeleider zijn speciale rolstoelplaatsen met eigen parkeerfaciliteit nabij De Kuip beschikbaar. De verkoop hiervan verloopt niet online maar gaat via PEC Zwolle zelf. Hiervoor geldt dat de verkoop pas na zaterdag 5 april begint. Voorrang wordt hierbij gegeven aan de vaste groep seizoenkaarthouders op de rolstoelertribune van PEC Zwolle.

Auto arrangementen
Er zijn met voorrang voor seizoenkaarthouders en daarna clubcardhouders een beperkt aantal auto-arrangementen beschikbaar. Dit arrangement is inclusief parkeerplaats en vier toegangsbewijzen voor de tweede ring in De Kuip. Deze verkoop zal na zaterdag 5 april volledig online gaan plaatsvinden. Exacte prijzen en tijden volgen later via www.peczwolle.nl.

Clubcard bestellen
Ben je niet in het bezit van een seizoenkaart of clubcard van PEC Zwolle? Hier lees je hoe een clubcard aangevraagd kan worden. Let op; aanvragen die na 26 maart binnenkomen, bieden geen garantie op een toegangskaart voor de bekerfinale. De gemiddelde doorlooptijd bij het aanvragen van een clubcard is twee weken.

Campagne bekerfinale
PEC Zwolle heeft voor de KNVB Bekerfinale een campagne opgestart onder de aansprekende naam ‘Samen uit, Samen thuis!’ De website is gisteravond online gegaan. Neem een kijkje op www.finalepeczwolle.nl en volg de campagne hier op Twitter.
http://www.peczwolle.nl/n(...)ekerfinale2014-03-27
  Redactie Sport / Supervogel zondag 30 maart 2014 @ 17:32:33 #179
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_138331882
Begois wordt zometeen vervangen door Ter Wielen.
pi_138331887
quote:
14s.gif Op zondag 30 maart 2014 17:32 schreef Pino112 het volgende:
Begois wordt zometeen vervangen door Ter Wielen.
Waarom?
  Redactie Sport / Supervogel zondag 30 maart 2014 @ 17:35:24 #181
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_138331939
quote:
11s.gif Op zondag 30 maart 2014 17:32 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Waarom?
Geblesseerd lees ik. Aan wat weet ik nog niet
pi_138333092
Wat er bij Zwolle voorin rondloopt (Benson + Fernandez) is Eredivisieonwaardig. En tel daar Saymak bij op.
pi_138333122
Fredje :') :') :')

Time to say goodbye :W
pi_138349224
quote:
Feyenoord-trainer Ronald Koeman stelde deze week dat PEC volgens hem weinig te zoeken heeft in Europa. 'Als je het mij vraagt, kunnen wij het in Europa niet veel slechter doen dan Feyenoord', reageert Ron Jans gevat tegenover de NOS. 'Die club heeft de laatste jaren nauwelijks punten gepakt in Europa.' De trainer van de Zwollenaren heeft daarmee zeker een punt. De Rotterdammers strandden aan het begin van dit seizoen in de play-offs van de Europa League tegen Kuban Krasnodar. Een jaar ervoor overleefde Feyenoord de voorronde van de Champions League niet tegen Dinamo Kiev, waarna Sparta Praag in de play-offs van de Europa League te sterk was. Van die zes wedstrijden verloor Feyenoord er liefst vijf; alleen thuis tegen de Tsjechen werd het ternauwernood 2-2.
_O_ :D
pi_138350745
quote:
10s.gif Op maandag 31 maart 2014 00:17 schreef Tchock het volgende:

[..]

_O_ :D
Ik kijk de interviewtjes met Jans tegenwoordig standaard terug. Ze zijn altijd erg vermakelijk.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 31 maart 2014 @ 06:05:18 #186
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_138352829
quote:
10s.gif Op maandag 31 maart 2014 00:17 schreef Tchock het volgende:

[..]

_O_ :D
:D
pi_138352993
Hij heeft gewoon gelijk. Die Koeman moet zijn grote snavel eens een keer dicht houden, want Feyenoord heeft ook al sinds 2002 niets meer in Europa te zoeken.
pi_138420513
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 15:04 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Zonde dat wij dat niet mogen. Dat is toch het allermooiste. Supporterstreinen zijn baas.
Klopt. Ben zelf gek op die treinreisjes. Jullie zouden dat voordeel hebben als Ajax 'thuis' zou spelen.
pi_138420872
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 23:34 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Klopt. Ben zelf gek op die treinreisjes. Jullie zouden dat voordeel hebben als Ajax 'thuis' zou spelen.
Denk niet dat wij met de bus naar het stadion van onze vrienden mogen hoor :P
pi_138420919
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 23:40 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

Denk niet dat wij met de bus naar het stadion van onze vrienden mogen hoor :P
Ajax heeft zowel trein- als buscombi's.
pi_138421568
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 23:41 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Ajax heeft zowel trein- als buscombi's.
je hebt gelijk, vorige keer waar ik bij was zelfs nog :')

Al scheelt het wel of er 10.000 met de bus komen, of 2500
pi_138421927
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 23:53 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

je hebt gelijk, vorige keer waar ik bij was zelfs nog :')

Al scheelt het wel of er 10.000 met de bus komen, of 2500
Het gaat volgens mij om het vak waarin je zit. Als je dus 'uit' speelt, kun je ook met de trein komen omdat het station aan die kant van het stadion stopt. PEC speelt 'thuis' en komt met bussen aan bij de hoofdingang.

De exacte hoeveelheden die per bus/trein gaan weet ik niet. Ik wil in ieder geval met de trein. Aboutaleb, we komen er aan >:)
pi_138504295
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 23:27 schreef hafcfan het volgende:

[..]

2.
Hier even op terugkomend, hoe weet je dat? :) Ik kan het nergens vinden, vroeg me af waar dat vandaan kwam. Het lijkt me logischer als de verliezend finalist het ticket van de winnaar krijgt, en die is in de play-off ronde.
pi_138505693
quote:
Seizoenkaarthouders PEC Zwolle
Seizoenkaarthouders van PEC Zwolle hebben van zaterdag 5 april tot en met woensdag 9 april 2014, met voorrang en dus met garantie, de gelegenheid om voor henzelf alsmede voor één ander persoon (Samen uit, Samen thuis) een toegangskaart te kopen. Dit kaartje is inclusief busvervoer en kost ¤ 50,- per persoon. Deze verkoop start zaterdag 5 april om 10.00 uur online. De website waarop je kaarten aanschaft, wordt later deze week bekend gemaakt. Seizoenkaarthouders kunnen bij aankoop van een vervoersbewijs aangeven of zij voorkeur hebben voor plaatsen in de eerste of de tweede ring in De Kuip. De vertreklocatie van de bussen is de parkeerplaats van de IJsselhallen in Zwolle.
Is het nou ¤50 p.p. of ¤50 voor een kaartje voor twee personen? :@
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 4 april 2014 @ 14:49:33 #195
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_138505958
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:41 schreef Tchock het volgende:

[..]

Is het nou ¤50 p.p. of ¤50 voor een kaartje voor twee personen? :@
PP denk ik
pi_138506023
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 13:56 schreef Tchock het volgende:

[..]

Hier even op terugkomend, hoe weet je dat? :) Ik kan het nergens vinden, vroeg me af waar dat vandaan kwam. Het lijkt me logischer als de verliezend finalist het ticket van de winnaar krijgt, en die is in de play-off ronde.
Algemeen bekend en helemaal niet logische. Het is al belachelijk dat je als verliezend finalist Europa in mag laat staan dat je dan ook nog eens heel laat mag instromen.
pi_138506086
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:51 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Algemeen bekend en helemaal niet logische.
Hoezo niet? De winnaar krijgt een ticket, als de winnaar CL haalt krijgt de verliezend finalist dat ticket. Dat lijkt me volkomen logisch, meer dan wanneer de verliezend finalist een ander ticket zou krijgen (wie stroomt er dan in in de play-offs? :?)
quote:
Het is al belachelijk dat je als verliezend finalist Europa in mag laat staan dat je dan ook nog eens heel laat mag instromen.
Daar heb ik het niet over, het gaat me om de uitleg van de huidige regels. Wat ik verder van die regels vind doet er niet toe.
pi_138506199
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:54 schreef Tchock het volgende:

[..]

Hoezo niet? De winnaar krijgt een ticket, als de winnaar CL haalt krijgt de verliezend finalist dat ticket. Dat lijkt me volkomen logisch, meer dan wanneer de verliezend finalist een ander ticket zou krijgen (wie stroomt er dan in in de play-offs? :?)

[..]

Daar heb ik het niet over, het gaat me om de uitleg van de huidige regels. Wat ik verder van die regels vind doet er niet toe.
Omdat de plee ofs winnen veel moeilijk is dan de beker finale halen. Zo moeilijk is dat toch niet om te begrijpen. Nummer 3 speelt in de 4e voorronde. Nummer 4 in de 3e. voorronde. Plee ofs winnaar in de 2e dacht ik en de bekerfinalist in de 1e. Of plee ofs winnaar 3 voorronde en finalist 2 voorronde. Dat weet ik niet zeker.
pi_138506232
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:57 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Omdat de plee ofs winnen veel moeilijk is dan de beker finale halen. Zo moeilijk is dat toch niet om te begrijpen. Nummer 3 speelt in de 4e voorronde. Nummer 4 in de 3e. voorronde. Plee ofs winnaar in de 2e dacht ik en de bekerfinalist in de 1e. Of plee ofs winnaar 3 voorronde en finalist 2 voorronde. Dat weet ik niet zeker.
Nogmaals, het boeit me geen hol of je de huidige regels oneerlijk vind. Ik vraag alleen hoe ze uitgelegd moeten worden en in die zin is het logischer dat de verliezend bekerfinalist het ticket van de winnaar krijgt, dan dat ze zomaar een nieuw ticket maken. Waardoor er een ploeg uit de play-offs mist en eentje in de tweede voorronde te veel is.

En wat is dat met 'plee of'? Ben je debiel?
pi_138506282
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:59 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nogmaals, het boeit me geen hol of je de huidige regels oneerlijk vind. Ik vraag alleen hoe ze uitgelegd moeten worden en in die zin is het logischer dat de verliezend bekerfinalist het ticket van de winnaar krijgt, dan dat ze zomaar een nieuw ticket maken. Waardoor er een ploeg uit de play-offs mist en eentje in de tweede voorronde te veel is.

En wat is dat met 'plee of'? Ben je debiel?
Ze maken helemaal geen nieuw ticket. :') Jij bent echt een dom zeg _O- En een ploeg teveel waar heb je het allemaal weer over
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')