tja ik denk dat je het antwoord zelf al weet, ik zou het uitmaken geniet van je leven en zoek een nieuw iemand...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:16 schreef Ratsnest89 het volgende:
Ik ben nu ruim 5 jaar samen met mijn vriendin, wat ook mijn eerste is. Hiermee heb ik ook voor het eerst seks gehad, en als enige. De laatste 2 jaar gaat niet erg soepeltjes, waarvan de afgelopen maanden gewoon slecht. Ruzies om alles en niks, de hele tijd door.
Ik weet het niet meer, ik twijfel aan alles, heb al geruime tijd zeer slechte zin door dit alles, en ik kan alleen aan andere dames denken die niet bestaan. Ik wil graag weten hoe het met iemand anders is, omdat de seks zo hard tegenvalt de laatste periodes. Mijn vriendin ligt er als een dooie bij, en ik heb moeite om hem ophoog te houden op mijn 25ste.... Ik wil in mijn leven iemand naast mijn zijde die ook erg actief is, en allerlei dingen wil, en niet alleen maar op en neer.
Wat moet ik doen? Ik wil haar ook niet aan de kant zetten, maar ik weet ook dat het zo echt niet meer kan. Ik ben heel bang dat ik uitgekeken ben op haar, haar denkwijzes, en de zogenaamde verplichtingen waaraan ik moet voldoen maar absoluut niet wil.
Ik voel me er knap kut bij.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:18 schreef zarGon het volgende:
Lijkt me vrij duidelijk wat je moet doen.
Als ik alles bij elkaar op tel is dat inderdaad zo, maar in mijn achterhoofd zegt iemand dat ik het niet moet doen. Ik wil haar niet alleen achterlaten, mijzelf boeit me geen flikker.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:21 schreef Double_Bubble het volgende:
[..]
tja ik denk dat je het antwoord zelf al weet, ik zou het uitmaken geniet van je leven en zoek een nieuw iemand...
Ik heb wel een idee, aangezien ik op mijn 16de ook mijn eerste echte liefde kreeg, ook 5 jaar relatie mee gehad en ook de eerste keer seks mee gehad.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:18 schreef appelsap het volgende:
Ik lees niks positiefs over haar en jullie relatie. Waarom zou je dan bij haar willen blijven?
je vriendin zal alleen maar pijn hebben als je blijft twijfelen de beste keuze is luisteren naar je gevoel.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:32 schreef Ratsnest89 het volgende:
[..]
Als ik alles bij elkaar op tel is dat inderdaad zo, maar in mijn achterhoofd zegt iemand dat ik het niet moet doen. Ik wil haar niet alleen achterlaten, mijzelf boeit me geen flikker.
Ik wil haar niet wat bieden wat ze graag willen in een snelle periode, en alleen daarom kan ik niet slapen.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:39 schreef bosa_kaba het volgende:
Nee maar even serieus, is lastig inderdaad. Ik zou je vriendin als 2e keus achter de hand houden en ondertussen een ander leuk meisje proberen te zoeken. Hopen dat je de relaties kunt overlappen, scheelt de meeste pijn.
Dus je hebt alleen nog maar een relatie uit medelijden eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:32 schreef Ratsnest89 het volgende:
[..]
Als ik alles bij elkaar op tel is dat inderdaad zo, maar in mijn achterhoofd zegt iemand dat ik het niet moet doen. Ik wil haar niet alleen achterlaten, mijzelf boeit me geen flikker.
dat niet dusquote:Je vriendin aan de wiet helpen, want daar word je geil van.
Nee maar even serieus, is lastig inderdaad. Ik zou je vriendin als 2e keus achter de hand houden en ondertussen een ander leuk meisje proberen te zoeken. Hopen dat je de relaties kunt overlappen, scheelt de meeste pijn.
Veel, en dat maakt mijn gevoel heel dubbelzijdigquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:46 schreef Double_Bubble het volgende:
wat voel je eigenlijk nog voor d'r?
Is het jouw leven of niet? Ja.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:32 schreef Ratsnest89 het volgende:
[..]
praat eens. vraag hoe zij het ziet, wat ze voelt,...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:47 schreef Ratsnest89 het volgende:
[..]
Veel, en dat maakt mijn gevoel heel dubbelzijdig
quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:49 schreef 1992Nicole het volgende:
Je weet dat het moet gebeuren, tis kut, maar daar kom je ook wel weer overheen. Geen hand vol maar een land vol
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:33 schreef FastFlyingJackson het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee, aangezien ik op mijn 16de ook mijn eerste echte liefde kreeg, ook 5 jaar relatie mee gehad en ook de eerste keer seks mee gehad.
Door het feit dat het minder gaat ga je je afvragen hoe het met een ander zal zijn, maar aan de andere kant wil je haar niet opzij zetten omdat je:
A: niet anders gewend bent
B: je constant zit te denken wat je allemaal samen hebt meegemaakt en gewoon niet kan voorstellen hoe het zou zijn zonder haar.
Been there done that.
Echter ik kan je nu u it ervaring vertellen dat je eerste liefde niet je ware hoeft te zijn. Ik ben nu al 3 jaar met iemand anders, en gaat kei goed.
Eerste weken zullen pijn doen, daarna zal alles goed gaan. Lijkt niet zo, maar is wel zo.
Peace out
5 jaar... Veel relaties struikelen rond dat getal.... daarbij als je nu 25 bent.... en zij is ook zoiets dan ga je meestal richting een andere levensfase.... Liggen jullie verwachtingen etc nog op een lijn?quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:07 schreef Ratsnest89 het volgende:
Ik weet het nog steeds niet, het voelt als mijn leven weggooien, al weet ik dat we beiden geen leven willen met om de haverklap een ruzietje om niks. Mijn gevoel wil haar niet alleen laten raar genoeg. Ze gooit het nu op dat ik het wil uitmaken terwijl ze dat zelf al tijdenlang heeft verkondigd. Arrgghhhh....
Ik hoop dat ik een goede keuze ga maken en ik hoop niet dat bedrogen uitkom met mijn sex bij een ander.... alhoewel er weinig spanning is. Tering, ik lijk wel een wijf.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 08:54 schreef PBateman1978 het volgende:
5 jaar bij elkaar en vrijwel het enige wat ik lees is seks, seks, seks en nog eens seks.
quote:
Vooral de laatste zin van het dikgedrukte, wil ie een actieve sekspop of een levenspartner?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:16 schreef Ratsnest89 het volgende:
Ik ben nu ruim 5 jaar samen met mijn vriendin, wat ook mijn eerste is. Hiermee heb ik ook voor het eerst seks gehad, en als enige. De laatste 2 jaar gaat niet erg soepeltjes, waarvan de afgelopen maanden gewoon slecht. Ruzies om alles en niks, de hele tijd door.
Ik weet het niet meer, ik twijfel aan alles, heb al geruime tijd zeer slechte zin door dit alles, en ik kan alleen aan andere dames denken die niet bestaan. Ik wil graag weten hoe het met iemand anders is, omdat de seks zo hard tegenvalt de laatste periodes. Mijn vriendin ligt er als een dooie bij, en ik heb moeite om hem ophoog te houden op mijn 25ste.... Ik wil in mijn leven iemand naast mijn zijde die ook erg actief is, en allerlei dingen wil, en niet alleen maar op en neer.
Wat moet ik doen? Ik wil haar ook niet aan de kant zetten, maar ik weet ook dat het zo echt niet meer kan. Ik ben heel bang dat ik uitgekeken ben op haar, haar denkwijzes, en de zogenaamde verplichtingen waaraan ik moet voldoen maar absoluut niet wil.
Ik voel me er knap kut bij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |