abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138161174
Ik ben nu ruim 5 jaar samen met mijn vriendin, wat ook mijn eerste is. Hiermee heb ik ook voor het eerst seks gehad, en als enige. De laatste 2 jaar gaat niet erg soepeltjes, waarvan de afgelopen maanden gewoon slecht. Ruzies om alles en niks, de hele tijd door.

Ik weet het niet meer, ik twijfel aan alles, heb al geruime tijd zeer slechte zin door dit alles, en ik kan alleen aan andere dames denken die niet bestaan. Ik wil graag weten hoe het met iemand anders is, omdat de seks zo hard tegenvalt de laatste periodes. Mijn vriendin ligt er als een dooie bij, en ik heb moeite om hem ophoog te houden op mijn 25ste.... Ik wil in mijn leven iemand naast mijn zijde die ook erg actief is, en allerlei dingen wil, en niet alleen maar op en neer.

Wat moet ik doen? Ik wil haar ook niet aan de kant zetten, maar ik weet ook dat het zo echt niet meer kan. Ik ben heel bang dat ik uitgekeken ben op haar, haar denkwijzes, en de zogenaamde verplichtingen waaraan ik moet voldoen maar absoluut niet wil.

Ik voel me er knap kut bij.
pi_138161235
Lijkt me vrij duidelijk wat je moet doen.
pi_138161260
Ik lees niks positiefs over haar en jullie relatie. Waarom zou je dan bij haar willen blijven?
pi_138161351
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 17:16 schreef Ratsnest89 het volgende:
Ik ben nu ruim 5 jaar samen met mijn vriendin, wat ook mijn eerste is. Hiermee heb ik ook voor het eerst seks gehad, en als enige. De laatste 2 jaar gaat niet erg soepeltjes, waarvan de afgelopen maanden gewoon slecht. Ruzies om alles en niks, de hele tijd door.

Ik weet het niet meer, ik twijfel aan alles, heb al geruime tijd zeer slechte zin door dit alles, en ik kan alleen aan andere dames denken die niet bestaan. Ik wil graag weten hoe het met iemand anders is, omdat de seks zo hard tegenvalt de laatste periodes. Mijn vriendin ligt er als een dooie bij, en ik heb moeite om hem ophoog te houden op mijn 25ste.... Ik wil in mijn leven iemand naast mijn zijde die ook erg actief is, en allerlei dingen wil, en niet alleen maar op en neer.

Wat moet ik doen? Ik wil haar ook niet aan de kant zetten, maar ik weet ook dat het zo echt niet meer kan. Ik ben heel bang dat ik uitgekeken ben op haar, haar denkwijzes, en de zogenaamde verplichtingen waaraan ik moet voldoen maar absoluut niet wil.

tja ik denk dat je het antwoord zelf al weet, ik zou het uitmaken geniet van je leven en zoek een nieuw iemand...
pi_138161430
Gewoon dumpen, zal je enorm opluchten en kun je achter de wilde vrouwen aan.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 17:24:21 #6
65918 IBAZ
broeinest
pi_138161468
- Opdonderen. -

[ Bericht 87% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2014 17:27:15 ]
pi_138161569
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 17:18 schreef zarGon het volgende:
Lijkt me vrij duidelijk wat je moet doen.
pi_138161765
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 17:21 schreef Double_Bubble het volgende:

[..]

tja ik denk dat je het antwoord zelf al weet, ik zou het uitmaken geniet van je leven en zoek een nieuw iemand...
Als ik alles bij elkaar op tel is dat inderdaad zo, maar in mijn achterhoofd zegt iemand dat ik het niet moet doen. Ik wil haar niet alleen achterlaten, mijzelf boeit me geen flikker.
pi_138161772
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 17:18 schreef appelsap het volgende:
Ik lees niks positiefs over haar en jullie relatie. Waarom zou je dan bij haar willen blijven?
Ik heb wel een idee, aangezien ik op mijn 16de ook mijn eerste echte liefde kreeg, ook 5 jaar relatie mee gehad en ook de eerste keer seks mee gehad.
Door het feit dat het minder gaat ga je je afvragen hoe het met een ander zal zijn, maar aan de andere kant wil je haar niet opzij zetten omdat je:

A: niet anders gewend bent
B: je constant zit te denken wat je allemaal samen hebt meegemaakt en gewoon niet kan voorstellen hoe het zou zijn zonder haar.

Been there done that.
Echter ik kan je nu u it ervaring vertellen dat je eerste liefde niet je ware hoeft te zijn. Ik ben nu al 3 jaar met iemand anders, en gaat kei goed.
Eerste weken zullen pijn doen, daarna zal alles goed gaan. Lijkt niet zo, maar is wel zo.

Peace out
<a href="http://www.bitconnect-team.com" target="_blank" rel="nofollow">www.bitconnect-team.com</a>
pi_138161899
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 17:32 schreef Ratsnest89 het volgende:

[..]

Als ik alles bij elkaar op tel is dat inderdaad zo, maar in mijn achterhoofd zegt iemand dat ik het niet moet doen. Ik wil haar niet alleen achterlaten, mijzelf boeit me geen flikker.

Ik wil haar niet wat bieden wat ze graag willen in een snelle periode, en alleen daarom kan ik niet slapen.
je vriendin zal alleen maar pijn hebben als je blijft twijfelen de beste keuze is luisteren naar je gevoel.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 17:37:55 #11
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_138161910
Volgens mij weet je prima wat je te doen staat. Je wilt er alleen (nog) niet aan.
pi_138161925
De stoute schoenen aantrekken en in gesprek met haar gaan,eerlijk zijn tegenover haar en jezelf.
Desnoods het op papier zetten.

Sterkte!!

Dit zijn de dingen des levens,leer ervan.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2014 17:39:20 ]
pi_138161939
Gewoon lekker in je eentje een dagje Amsterdam gaan, eerst even een dikke joint roken bij Prix d' Amis (nabij Centraal) en dan linea rectra richting de wallen om daar een prostituee flink te betalen zodat je een uur lang al je fantasiëen op haar kunt uitleven. Vervolgens loop je naar de Greenhouse, waar je nog een dikke rookt, je shopt wat in de straten, en je rookt je laatste dikke jonko lopend onderweg naar het Centraal station. Na zo'n dag is je hoofd volledig leeg en dan zal er bij jou een belletje gaan rinkelen wat je moet doen.

Je vriendin aan de wiet helpen, want daar word je geil van.

Nee maar even serieus, is lastig inderdaad. Ik zou je vriendin als 2e keus achter de hand houden en ondertussen een ander leuk meisje proberen te zoeken. Hopen dat je de relaties kunt overlappen, scheelt de meeste pijn.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 17:40:40 #14
395200 deadprez
One more rail
pi_138161980
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 17:39 schreef bosa_kaba het volgende:
Nee maar even serieus, is lastig inderdaad. Ik zou je vriendin als 2e keus achter de hand houden en ondertussen een ander leuk meisje proberen te zoeken. Hopen dat je de relaties kunt overlappen, scheelt de meeste pijn.
:')___!
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_138162009
quote:

[..]

Dus je hebt alleen nog maar een relatie uit medelijden eigenlijk.
Daar help je haar echt niet mee hoor.
Nieuw is niet altijd beter.
pi_138162039
quote:
Je vriendin aan de wiet helpen, want daar word je geil van.

dat niet dus
  dinsdag 25 maart 2014 @ 17:43:51 #17
409561 SchavuitPiet
He in love with that coco
pi_138162059
In gesprek gaan dat dit veranderen moet,
Jullie proberen het nog een week of twee , zonder al teveel verwachtingen
Allebei veranderen en goed naar elkaar luisteren
Zoiets?
Haha gay!
pi_138162124
wat voel je eigenlijk nog voor d'r? :{
pi_138162159
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 17:46 schreef Double_Bubble het volgende:
wat voel je eigenlijk nog voor d'r? :{
Veel, en dat maakt mijn gevoel heel dubbelzijdig :(
pi_138162180
quote:

[..]

Is het jouw leven of niet? Ja.
Haar leven zal ook gewoon doorgaan en ze ziet zelf ook wel in dat het niet lekker gaat tussen jullie, of ze moet blind zijn.

Gewoon even hard zijn en voor je eigenbelang kiezen. Niet de ikzelf boei me geen reet houding aanhouden en er later op terugkijken met een gevoel van had ik nou toch maar aan mijzelf gedacht.
Mensen kunnen dit egoïstisch noemen, maar met dingen als een relatie leef je toch echt ook voor je zelf.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_138162212
Heb je het al eens met haar besproken?
pi_138162229
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 17:47 schreef Ratsnest89 het volgende:

[..]

Veel, en dat maakt mijn gevoel heel dubbelzijdig :(
praat eens. vraag hoe zij het ziet, wat ze voelt,...

[ Bericht % gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2014 20:51:26 ]
pi_138192361
Zo heb ik ook té lang gedacht over mijn vorige relatie. Totdat híj het uitmaakte. Achteraf was ik liever degene geweest die het had uitgemaakte. Ik heb liever de touwtjes zelf in handen.

Je weet dat het moet gebeuren, tis kut, maar daar kom je ook wel weer overheen. Geen hand vol maar een land vol :D
pi_138192672
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 14:49 schreef 1992Nicole het volgende:

Je weet dat het moet gebeuren, tis kut, maar daar kom je ook wel weer overheen. Geen hand vol maar een land vol :D
pi_138193062
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 17:33 schreef FastFlyingJackson het volgende:

[..]

Ik heb wel een idee, aangezien ik op mijn 16de ook mijn eerste echte liefde kreeg, ook 5 jaar relatie mee gehad en ook de eerste keer seks mee gehad.
Door het feit dat het minder gaat ga je je afvragen hoe het met een ander zal zijn, maar aan de andere kant wil je haar niet opzij zetten omdat je:

A: niet anders gewend bent
B: je constant zit te denken wat je allemaal samen hebt meegemaakt en gewoon niet kan voorstellen hoe het zou zijn zonder haar.

Been there done that.
Echter ik kan je nu u it ervaring vertellen dat je eerste liefde niet je ware hoeft te zijn. Ik ben nu al 3 jaar met iemand anders, en gaat kei goed.
Eerste weken zullen pijn doen, daarna zal alles goed gaan. Lijkt niet zo, maar is wel zo.

Peace out
:Y
pi_138194144
Ga praten, open en eerlijk over alles wat je voelt en denkt. Dat is de enige weg, hoe moeilijk ook. Misschien zit haar ook eea dwars, ik kan mij niet voorstellen dat zij 100% happy is.

Kijk dan of jullie een nieuwe weg kunnen inslaan, die voor beiden prettiger is. Werk eraan, doe beiden jullie best met de nieuwe voornemens.

Als het dan over een paar maanden nog niet lukt, dan hebben jullie er alles aan gedaan en is het tijd om uit elkaar te gaan.

Te snel opgeven is ook niks, je gooit veel weg en doet haar en jezelf veel pijn aan. En het is mogelijk definitief, alles komt niet meer terug. Bovendien denk ik dat je binnen no time in een nieuwe relatie weer op hetzelfde spoor zit. Dan kom je jezelf pas echt hard tegen.

Dus gewoon praten, en ook haar kant serieus nemen. Succes ermee!
pi_138194477
Herkenbaar verhaal in zekere zin. Alleen bij mij maakte zij het opeens uit, toen ik er net weer wat minder over aan het twijfelen was. Dan komt de klap 2x zo hard aan; dus mijn tip aan jou is, doe het zelf. Het klinkt vrij duidelijk hoe je erover denkt, je ziet er geen toekomst meer in.
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
  woensdag 26 maart 2014 @ 19:21:45 #28
423782 PassThatShit
Just Pass It..
pi_138201142
Praat er eerst over met haar. Als het dan nog niks is weg ermee.
Dare to be different.
pi_138202779
Nuke it/her. Het leven is kort (weet ik uit ervaring)
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_138203288
Ik weet het nog steeds niet, het voelt als mijn leven weggooien, al weet ik dat we beiden geen leven willen met om de haverklap een ruzietje om niks. Mijn gevoel wil haar niet alleen laten raar genoeg. Ze gooit het nu op dat ik het wil uitmaken terwijl ze dat zelf al tijdenlang heeft verkondigd. Arrgghhhh....

Ik hoop dat ik een goede keuze ga maken en ik hoop niet dat bedrogen uitkom met mijn sex bij een ander.... alhoewel er weinig spanning is. Tering, ik lijk wel een wijf.
pi_138208889
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 20:07 schreef Ratsnest89 het volgende:
Ik weet het nog steeds niet, het voelt als mijn leven weggooien, al weet ik dat we beiden geen leven willen met om de haverklap een ruzietje om niks. Mijn gevoel wil haar niet alleen laten raar genoeg. Ze gooit het nu op dat ik het wil uitmaken terwijl ze dat zelf al tijdenlang heeft verkondigd. Arrgghhhh....

Ik hoop dat ik een goede keuze ga maken en ik hoop niet dat bedrogen uitkom met mijn sex bij een ander.... alhoewel er weinig spanning is. Tering, ik lijk wel een wijf.
5 jaar... Veel relaties struikelen rond dat getal.... daarbij als je nu 25 bent.... en zij is ook zoiets dan ga je meestal richting een andere levensfase.... Liggen jullie verwachtingen etc nog op een lijn?
Niet alleen de behoefte aan seks.... ook de rest van het huisje boompje beestje stuff :)

Praat daar eens over.... vraag haar wat ze wilt... geef daarna aan wat jij wilt...

Tenzij je zoiets hebt, we hebben al zat ruzie gemaakt.... tsja dan is er wss meer stuk gemaakt dan je lief is....
pi_138217658
5 jaar bij elkaar en vrijwel het enige wat ik lees is seks, seks, seks en nog eens seks.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_138217803
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 08:54 schreef PBateman1978 het volgende:
5 jaar bij elkaar en vrijwel het enige wat ik lees is seks, seks, seks en nog eens seks.
:? Ik lees dat niet?
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_138217819
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 09:04 schreef seasushi het volgende:

[..]

:? Ik lees dat niet?
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 17:16 schreef Ratsnest89 het volgende:

Vooral de laatste zin van het dikgedrukte, wil ie een actieve sekspop of een levenspartner?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_138217971
Hoewel ik het met je eens bent dat sex belangrijk is in een relatie (voor sommige meer dan voor anderen) kan ik me voorstellen dat door de vele ruzie's je er weinig trek meer in heb.

Probeer te achterhalen waarom jullie zoveel ruzie maken. Komt het door stress van bepaalde factoren. Of zijn het de kleine irritaties?

Praat met elkaar wat jullie van elkaar verwachten. Jullie zijn nu wel op een bepaalde leeftijd dat jullie op één lijn horen te zitten kwa toekomstbeeld. Bespreek dat met elkaar.

Ik denk dat als die ruzie's minder worden de sex vanzelf ook weer goed word. Stel voor eens wat anders te doen?
  donderdag 27 maart 2014 @ 09:13:25 #36
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_138217988
Nou ja ik denk dat er ook wel iets kan zijn wat jij kan veranderen om de relatie te verbeteren in plaats van haar maar te dumpen vanwege ruzies en gebrek aan seks.. Welke verplichtingen geeft ze en waarover hebben jullie ruzie? Zoals ik het lees kan het best zijn dat jij (bijvoorbeeld) weinig toekomstperspectief biedt (voor haar om kinderen mee te krijgen) en dat ze dat nu door heeft gekregen na 3 jaar. Verplichtingen gaat stellen en geen seks meer wil omdat jij ook niet voor haar zaken doet die belangrijk zijn... ook de ruzies... en de eerste 3 jaar waren blijkbaar wel normaal...

Ik gooi maar een balletje op van een situatie waarin je vriendin niet direct de 'slechte' zou zijn die maar direct gedumpt moet worden...

Edit: reacties van jou ook gelezen nu. Ik begrijp wel dat je het niet leuk vindt hoe het gaat, maar heb zelf ook wel enigszins dit meegemaakt en achteraf denk ik toch wel dat ik wel wat meer had kunnen doen toentertijd voor een betere relatie(s). Heb wel het gevoel dat jij ook zo wat in elkaar steekt (een flinke aanname waarschijnlijk maar ja, herken wel zaken) en dan is het uiteindelijk minder leuk voor een meid die een serieuzere toekomst wil... Denk dat je te weinig om haar denkt (op de punten die zij belangrijk vindt) (en lief doen e.d. valt daar niet onder, sommige meiden willen gewoon een solide basis voor later, een baan, opleiding, goed zijn voor kinderen e.d., Lief zijn kan iedereen als het ware) en ze je dit duidelijk probeerde te maken maar niet lukte en nu het op deze manieren gaat (verplichtingen stellen, geen seks). Zie het als een laatste uitweg voor haar om er iets van proberen te maken... ze dreigt niet voor niets ook vaak met uitmaken maar doet het niet... omdat ze verandering bij jou wil zien. Maar goed is slechts een mogelijkheid, ook al acht ik hem vrij groot. Laat maar weten als het bij jou niet het geval is (ook al dacht ik dat toen zelf ook over mijzelf maar ja)

[ Bericht 22% gewijzigd door Hiergaanwedan op 27-03-2014 09:25:56 ]
we dan
pi_138327271
Als je van haar houdt, ga ervoor. Werk aan jezelf, laat haar zien dat jij de ware voor haar bent. Ik heb in net zo'n situatie gezeten, en bij mij is het nu helaas te laat (ze heeft het uitgemaakt). Nu probeer ik er alles aan doen om het te lijmen, maar dat is lastiger nadat het uit is dan nu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')