Huiskamerdinnee ?? Ze kunnen het woord diner niet spellenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:23 schreef JonJonJip het volgende:
bovenste post
HOE FUCKING KANSLOOS IS DIT
http://utopiainwoners.wordpress.com/
En hij heeft gelijk! je sluit nl onmiddelijk lelijke blote mensen uit in dat blad.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:24 schreef bull1966 het volgende:
rienk lult zichzelf weer tegen
zegt dat ie tegen bloot is
terwijl ie eerder tegen robin zei dat ie dat zou willen maar dat het niet mocht van de samenleving
Haar verweer zal als gebruikelijk zijn dat jij als streamer niet alles ziet.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:22 schreef martend het volgende:
[..]
klopt, dus als iemand je iets meedeelt kan/mag je daar niet op antwoorden vind jij? Dat is alleen gewenst als een vraag wordt gesteld?
Vanessa wil er toch ook in?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:25 schreef Kijkertje het volgende:
Nicolien ziet niet dat er alleen maar MOOIE vrouwen in een mannenblad staan. Als je wil pleiten voor bloot moeten er ook lelijke blote mensen in dat blad. Daar zit niemand op te wachten
als ik zo'n klacht zou binnenkrijgen, dan was ik ongevraagd in de pen / laptop geklommen om een antwoord te geven, zeker als het buiten mijn schuld is. Had minimaal excuses aangeboden en geprobeerd als nog de klant te overhalen. dan pas ben je in mijn ogen serieus met je toko bezigquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mag altijd, maar de kans is dan natuurlijk wel groot dat er geen antwoord komt. Dan had je beter een vraag kunnen inbouwen.
Ik wil ook een toyboyquote:
Knettergek ja, die mail van hetero mannen en vrouwen. Is dat relevant?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:15 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Te gek voor woorden.
Zoveel klachten en je vastklampen aan 1 positief iets.
ging niet direct over het blad maar bloot in het algemeenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:27 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
En hij heeft gelijk! je sluit nl onmiddelijk lelijke blote mensen uit in dat blad.
Het tweede verhaal is ook best kansloos.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:23 schreef JonJonJip het volgende:
bovenste post
HOE FUCKING KANSLOOS IS DIT
http://utopiainwoners.wordpress.com/
Ja, ga ik ook graag heen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben je dan niet beter op je plek op een serieuze duurzame markt, zoals er zoveel zijn?
Nouja topavond, hij zingt maar een half uurtje he.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:25 schreef martend het volgende:
Joling heeft veel en zeer trouwe fans, die laten zo'n kans om hem van dichtbij te zien niet glippen, helemaal niet in zo'n settingdie hebben een topavond met Geer die mensen, Utopia is in deze ondergeschikt
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:26 schreef ariehaan het volgende:
Ik was vanmiddag even bij de Hornbach en zag dat ze daar een Utopia-kist verkopen met divers gereedschap, voor 99 euro.
Ik kon het toch niet laten om tegen een van de medewerkers te zeggen dat ik de kist had willen kopen, maar er vanaf zag omdat ik het niet eens ben met de richting die het programma op gaat.
Moest die medewerker huilen?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:26 schreef ariehaan het volgende:
Ik was vanmiddag even bij de Hornbach en zag dat ze daar een Utopia-kist verkopen met divers gereedschap, voor 99 euro.
Ik kon het toch niet laten om tegen een van de medewerkers te zeggen dat ik de kist had willen kopen, maar er vanaf zag omdat ik het niet eens ben met de richting die het programma op gaat.
Ik mis nog wel een regeltje:"Blij dat ze zijn opgerot"quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:27 schreef JackLucifer het volgende:
[..]
Huiskamerdinnee ?? Ze kunnen het woord diner niet spellen
Gelukkig zijn het hetero's en geen normale mensenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:28 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Knettergek ja, die mail van hetero mannen en vrouwen. Is dat relevant?
800 maar liefst meende ik te horen. Of we het maar geloven willen.
Tuurlijk. (leuke mail Huub)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |