Ik denk dat het probleem was dat we meer soulmates waren en onze relatie vooral platonisch werd. Mijn seksuele behoefte was er nog wel, maar ik voelde me niet meer seksueel aangetrokken tot mijn partner hoewel ik wel heel veel van hem hield en hem ontzettend respecteerde en vertrouwde.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:35 schreef Deetch het volgende:
Aan een relatie moet je werken en jullie hadden dus moeten uitzoeken waar de seksuele behoefte was gebleven. Nu is het gebrek aan seksuele behoefte geinterpreteerd als dat jullie relatie niet goed zou zijn en zo te horen kom je er nu achter dat dat niet zo was.
Ja ik besef dat dat het meest logische is..quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:39 schreef PBateman1978 het volgende:
Je hebt 8 jaar een relatie gehad en vandaag verbroken, geef het eerst eens wat tijd voordat je je druk gaat maken over of je misschien nu niet de liefde van je leven hebt laten lopen....
Dat soort twijfels horen erbij, denk ik.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:46 schreef mahl12 het volgende:
[..]
Ja ik besef dat dat het meest logische is..
Het is meer dat ik opeens bevangen door paniek raakte, van "wat ben ik aan het doen, als dit niet de juiste beslissing is moet ik dat zo snel mogelijk realiseren voordat het te laat is".
soulmates en toch platonisch?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:39 schreef mahl12 het volgende:
[..]
Ik denk dat het probleem was dat we meer soulmates waren en onze relatie vooral platonisch werd. Mijn seksuele behoefte was er nog wel, maar ik voelde me niet meer seksueel aangetrokken tot mijn partner hoewel ik wel heel veel van hem hield en hem ontzettend respecteerde en vertrouwde.
TS is vrouwquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:56 schreef awiebo het volgende:
[..]
soulmates en toch platonisch?
wat zit er meer achter dan alleen het gemis van de seksuele behoefte? wat is niet vaak seksen?
Ik ben jong en mag graag neuken maar zie mijzelf niet over 8 jaar met dezelfde regelmaat en hetzelfde tempo seks hebben als nu. Het lijkt mij ook normaal dat binnen een goede relatie de seks minder word. Als jouw seksuele behoefte afneemt is dat niet erg toch?
Waren er veel ruzies? Fantaseer jij of zij veel over anderen? Ben je gezelliger met anderen dan met hem? Heb je het idee dat je iets niet meer kan delen?
wat miste je in de relatie of wat zoek je in een nieuwe relatie?
daar ben ik dan wel nieuwsgierig naar
had al reeds ge-edit.quote:
Mij nietquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:56 schreef awiebo het volgende:
Het lijkt mij ook normaal dat binnen een goede relatie de seks minder word.
wat denk je te missen, wat je wel kan vinden in een nieuwe relatie. wat moet per se anders.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:58 schreef mahl12 het volgende:
Er zijn nog wel veel meer dingen die bijgedragen hebben aan het beėindigen van de relatie. Ik heb daar express niet over uitgeweid omdat het me meer over die algemene vragen ging op het gebied van twijfel, terugkijken, etc.
Ik denk dat de relatie te veel veranderde van een liefdesrelatie naar een soort superhechte vriendschappelijke. Weet niet of daar iets aan te doen was geweest. Van mijn kant denk ik niet, dat ging gewoon zo vanzelf en ik denk niet dat ik die gevoelens weer kon aanwakkeren.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:56 schreef awiebo het volgende:
[..]
soulmates en toch platonisch?
wat zit er meer achter dan alleen het gemis van de seksuele behoefte? wat is niet vaak seksen?
Ik ben jong en mag graag neuken maar zie mijzelf niet over 8 jaar met dezelfde regelmaat en hetzelfde tempo seks hebben als nu. Het lijkt mij ook normaal dat binnen een goede relatie de seks minder word. Als jouw seksuele behoefte afneemt is dat niet erg toch?
Waren er veel ruzies? Fantaseer jij of zij veel over anderen? Ben je gezelliger met anderen dan met hem? Heb je het idee dat je iets niet meer kan delen?
wat miste je in de relatie of wat zoek je in een nieuwe relatie?
daar ben ik dan wel nieuwsgierig naar
Eerlijk gezegd zie ik er juist wel naar uit om geen relatie te hebben. Om geen verantwoording af te leggen en mijn eigen ding te kunnen doen, niet eens zozeer op seksueel vlak. Ben nogal individualistisch ingesteld maar denk tegelijkertijd niet dat ik nooit meer een relatie zou willen hebben.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:01 schreef awiebo het volgende:
[..]
wat denk je te missen, wat je wel kan vinden in een nieuwe relatie. wat moet per se anders.
Als je dat duidelijk hebt voor jezelf dan heb je een juiste keuze gemaakt.
als je daar al aan twijfelt, dan is de beindiging bedenkelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |