Gaat wel goed hoorquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
GéTéPé? of is dat afhankelijk van de foto's?
ah, mooiquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gaat wel goed hoorAls ik vandaag niks moois geschoten heb, komt dat een andere keer wel goed
Geloof alleen niet echt dat er niks tussenzit
ah, oke.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Neenee, voor m'n site en Facebook
Vandaag wat urbanfoto's gemaakt van een verlaten gebouw en graffitimurenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah, oke.
wat voor foto's hej gemaakt dan?
Helpt niet.. de lading bier van net iig wel want zo lekker slapen. half vijf weer opquote:
jij bent snel tevredenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vind de eerste de beste foto van vanavond al oké genoeg
Mooie artistieke schilderijen vandaag?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vandaag wat urbanfoto's gemaakt van een verlaten gebouw en graffitimuren
Beter dan die van gisteren, jaquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:01 schreef norich het volgende:
[..]
Mooie artistieke schilderijen vandaag?
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Beter dan die van gisteren, ja
ah, oke. waar?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vandaag wat urbanfoto's gemaakt van een verlaten gebouw en graffitimuren
Tussen Nijmegen en Weurt staat een gebouw al jaren leeg. Éen van die gebouwen gebruiken ze nu als theater of iets, dat andere is afgesloten en zal wel gesloopt worden, maar ziet er nu qua fotoscéne leuk uitquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:19 schreef ReMcOrE het volgende:
we moeten ook nog altijd een keer naar Frans, toch?
Daar hoef je toch helemaal niet voor te blozen, schatquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Trouwens, Drizzt, wil jij met mij uit?
Jeejquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar hoef je toch helemaal niet voor te blozen, schat
Ja, ik wil
Is nog t begin dus kan nog komen haha.... wordt probably wel moeilijker....quote:
ben geen facebookvriendjes dus kan niet kijken naar je mooie fotosquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Neenee, voor m'n site en Facebook
you and me?quote:
quote:
fiscale opleiding?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:40 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Is nog t begin dus kan nog komen haha.... wordt probably wel moeilijker....
ah, gelukkigquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:40 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Is nog t begin dus kan nog komen haha.... wordt probably wel moeilijker....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |