Beter de hoge piefen dan het werkvolk.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:47 schreef Puala het volgende:
Kippenvel. Van de zoveelste hoge pief moeten we het account dicht zetten. Ze gaan hier echt met bosjes
Ohquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Die zijn nog in afwachting van het massale ontslag
Fijnquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Die zijn nog in afwachting van het massale ontslag
Daarom geen V meer in de TT...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
tssss. hebben we een keer een VSC topic jakkeren jullie het nog snel vol...
![]()
Ik weet al niet meer waar ze nu op hoopten eigenlijkquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De bezuinigng bracht niet op wat ze gehoopt hadden?
dat zeg ikquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:36 schreef Etcetera het volgende:
Oh wacht, effectiever en uiteindelijk goedkoper werken. Klant centraal stellen.
Ja, fte's schrappen wordt het wel goedkoper mee
Bizarquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:55 schreef Puala het volgende:
Klinkt bekend Etcie, wij ondersteunen meerdere bv's en eentje knikkerde er 60-70 tegelijk uit. 1/3 is inmiddels weer aan het werk
Je kan ook voor 20 uur WW aanvragen en het deel wat je bespaart/niet opneemt naar voren schuiven, voor de toekomst.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:05 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit een beetje te twijfelen of ik ww ga aanvragen. Ik kan het wel redelijk redden op 20u werk per week, en het is maar 3 maanden waar ik recht op heb ...
Lijkt me raar dat dat niet kan als je niet zoveel dienstjaren hebtquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan ook voor 20 uur WW aanvragen en het deel wat je bespaart/niet opneemt naar voren schuiven, voor de toekomst.
Tenminste, mw. MM kon dat ook vorig jaar, die ging ook van 32 naar 16 uur.
Die had alleen wel wat meer dienstjaren, maar misschien is het het informeren bij het UWV waard...
Nee, ik sluit ook niks uit, maar wat ik eerder al zei, standaard situaties bestaan niet altijd en ik wil je niet blij maken met een dooie mus...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Lijkt me raar dat dat niet kan als je niet zoveel dienstjaren hebtik zal eens informeren
Kijk, dat is alweer 3 maanden langer centjes...quote:Heb trouwens wel 6 dienstjaren in totaalnet even ingelogd bij UWV-site via DigiD en mijn gegevens opgezocht.
Snap ikquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik sluit ook niks uit, maar wat ik eerder al zei, standaard situaties bestaan niet altijd en ik wil je niet blij maken met een dooie mus...
Neequote:Kijk, dat is alweer 3 maanden langer centjes...
Ow, aansluitend, ja, zonder onderbreking van max. 6 maanden of zoiets...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Snap ik
[..]
Neehet blijft 3 maanden, er zit (denk ik) te veel jaar tussenin dat ik niet gewerkt heb - toen was ik aan het studeren
Obama heeft nog snel even de Nachtwacht gekocht voor in de hal bij 'm thuis...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:46 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb de troepen even geïnspecteerd, het was vooral druk met politie en leger rond Schiphol, verder lekker rustig op de weg.
Ja zoiets was hetquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, aansluitend, ja, zonder onderbreking van max. 6 maanden of zoiets...
stonden er nog B52's op Schiphol?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:46 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb de troepen even geïnspecteerd, het was vooral druk met politie en leger rond Schiphol, verder lekker rustig op de weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |