Lekker rauwe kipfillet naar binnen werken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:23 schreef Seam het volgende:
Nog een pro tip, probeer je eiwitten nooit te koken, dan verlies de voeding namelijk een deel van z'n eiwitten!
Kipfilet moet je dan ook gewoon braden, niet koken. Van koken gaan ze kapot, van braden niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:30 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Lekker rauwe kipfillet naar binnen werken.
Val je gegarandeerd van af!
Ah, dat wist ik ook niet. Thnx voor de tip!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:01 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Kipfilet moet je dan ook gewoon braden, niet koken. Van koken gaan ze kapot, van braden niet.
Daarom ook gebakken eieren eten, geen gekookte.
http://www.livestrong.com(...)ein-if-it-is-boiled/ Hangt slechts van de temperatuur af.. Daarnaast blijven de aminozuren wel bestaan.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:10 schreef FrancisUnderwood het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik ook niet. Thnx voor de tip!
Ik gebruik die eiwitten omdat ik 6x per week sport. Het helpt me om sneller te herstellen. Het gaat me dus puur om de eiwitten.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:12 schreef Serene het volgende:
[..]
http://www.livestrong.com(...)ein-if-it-is-boiled/ Hangt slechts van de temperatuur af.. Daarnaast blijven de aminozuren wel bestaan.
Ja, dat is me duidelijk, ik gebruik zelf ook eiwitshakes, maar je mist enige kennis over wat eiwitten zijn. Eiwitten zijn opgebouwd uit aminozuren en de eiwitten die je tot je neemt, worden afgebroken in aminozuren in je lichaam voor opname.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:22 schreef FrancisUnderwood het volgende:
[..]
Ik gebruik die eiwitten omdat ik 6x per week sport. Het helpt me om sneller te herstellen. Het gaat me dus puur om de eiwitten.
Doe je nu ook iets anders naast roeien?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:22 schreef FrancisUnderwood het volgende:
[..]
Ik gebruik die eiwitten omdat ik 6x per week sport. Het helpt me om sneller te herstellen. Het gaat me dus puur om de eiwitten.
Ik mag hopen van wel tochquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:33 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Doe je nu ook iets anders naast roeien?
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:33 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Doe je nu ook iets anders naast roeien?
Ik voetbal 4 keer per week en ga 2 keer naar de sportschool. Daarnaast probeer ik op mijn voeding te letten.quote:
Misschien ook stress op het werk?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:43 schreef FrancisUnderwood het volgende:
[..]
[..]
Ik voetbal 4 keer per week en ga 2 keer naar de sportschool. Daarnaast probeer ik op mijn voeding te letten.
Ik ben totaal niet dik, maar merkte een half jaartje terug wel dat ik wat meer vet op mijn buik begin te krijgen. Ik drink nogal wat bier op vrijdag en zaterdag, dus wellicht dat het daar mee te maken heeft.
overdag wel, maar daar weet ik me buiten werktijd wel van af te sluiten. Het is dus niet zo dat ik non-stop gestresst ben.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |