abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138150953
Hallo allemaal,

Wil jij deze student met zijn onderzoek helpen en een gratis 1,5 uur durende cursus over gezonde voeding verdienen? Klik dan nu op de onderstaande link, vul de anonieme vragenlijst (serieus) in en druk op verzenden. Als je dit gedaan hebt krijg je direct een toegangscode te zien waarmee je de video ter waarde van ¤9,99 gratis en onbeperkt kan bekijken. Hiermee help je mij tevens enorm bij mijn afstudeerstage.
Alvast bedankt!

Link naar enquête:

Voor de mensen die twijfelen:
-Er wordt NIET gevraagd naar uw: Naam, adres, rekeningnummer, email of telefoonnummer
-De cursus is 100% gratis zonder (abonnements) kosten of sterretjes
-De fysieke cursus is ook gewoon te koop bij
-Het doel is om zoveel mogelijk respons te behalen, niet om de video te verkopen of voor andere marketingdoeleinden.

[ Bericht 16% gewijzigd door motorbloempje op 25-03-2014 12:22:36 ]
pi_138151144
Ik zie dit topic nu voor de derde keer tevoorschijn komen, iets zegt me dat dat niet helemaal de bedoeling is...

Derhalve topicreport aangemaakt.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_138151183
En in plaats van met de mods die je topic hebben gesloten in overleg te gaan over het hoe en waarom open je gewoon nog weer een nieuwe! Tuurlijk!
Ja doei.
pi_138151310
Met elke respons ben ik blij, dus vul aub de enquete in, de cursus is echt de moeite waard!
pi_138151325
Ik heb vandaag al gepoept. Twee keer.
Hier staat niets.
pi_138151386
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 12:11 schreef twannooo het volgende:
Met elke respons ben ik blij, dus vul aub de enquete in, de cursus is echt de moeite waard!
Ik denk dat de mods van LIF en CUL ook blij zijn met respons op hun slotjes: geen nieuwe topics dus!
Ja doei.
pi_138151426
Wanneer leren mensen nou eens dat bij meerkeuze vragen de optie geen van bovenstaande de overige antwoorden moet uitsluiten?
pi_138151612
@deshain kun je je nader toelichten?
pi_138151630
Weet je wat, als je verder ook gewoon mijn opmerkingen negeert gooi ik 'm ook gewoon maar dicht ook.

Kusje voor Mord_Sith.
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')