Omdat 'ie geen vriendin heeft, heeft niks met z'n knie te maken maar fuck logic.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:40 schreef Zeetakje het volgende:
Hoezo zou je niet kunnen neuken met een verdraaide knie?
kan wel, maar niet van harte wanneer je een aantal uren geleden je knie verdraaid hebt en je knie in alle richtingen pijn doet.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:40 schreef Zeetakje het volgende:
Hoezo zou je niet kunnen neuken met een verdraaide knie?
haha ja ;pquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Omdat 'ie geen vriendin heeft, heeft niks met z'n knie te maken maar fuck logic.
Blijf gewoon op je rug liggen als je aan het masturberen bent, heb je ook geen kans op vlekken in het onderlaken.quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Omdat 'ie geen vriendin heeft, heeft niks met z'n knie te maken maar fuck logic.
Mijn rechterknie is al jaren verrot, maar dat kan nog wel hoor.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:39 schreef awiebo het volgende:
sub-klacht: Neuken wil niet met kapotte knie
Hoe is het met jouw blessure eigenlijk?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:43 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik vind het wel zielig voor je, ts
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw blessure eigenlijk?
Bijna helemaal weggetrokkenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw blessure eigenlijk?
Ja, nee, ik heb een hoog gesloten shirt aan vandaag, dan zou ik me in dusdanige bochten moeten wringen dat mensen op mijn werk wel argwaan moeten krijgen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:44 schreef awiebo het volgende:
[..]![]()
ja, upload even een foto van de huidige situatie.
Fijn voor je! Stiekem fantaseer ik wel eens over de gecombineerde geur van knirpende gemarineerde speklapjes en verbrand borstvlees.quote:
Dat hebben ze al vanaf het moment dat je begon te twerken voor je laptopquote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:46 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ja, nee, ik heb een hoog gesloten shirt aan vandaag, dan zou ik me in dusdanige bochten moeten wringen dat mensen op mijn werk wel argwaan moeten krijgen.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:48 schreef TangleFuZZ. het volgende:
Dat hebben ze al vanaf het moment dat je begon te werken voor je laptop
Dat heb ik destijds weggegewuifd met een 'ja, muggen he, die steken je altijd op ongemakkelijke plaatsen.". Ik had de indruk dat ze daar wel intrapten.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:48 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Dat hebben ze al vanaf het moment dat je begon te twerken voor je laptop
Vrolijke beestenboel is dat altijd op je werk.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:49 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Dat heb ik destijds weggegewuifd met een 'ja, muggen he, die steken je altijd op ongemakkelijke plaatsen.". Ik had de indruk dat ze daar wel intrapten.
Toch handig soms, werken op een sociale werkplaats!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:49 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Dat heb ik destijds weggegewuifd met een 'ja, muggen he, die steken je altijd op ongemakkelijke plaatsen.". Ik had de indruk dat ze daar wel intrapten.
Beste kuiten wel.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:50 schreef awiebo het volgende:
[ afbeelding ]
huidige situatie.
Gelukkig bijgetrokken. Stond gisteren al helemaal strak van vocht.
quote:
Geen dank, ik zal de laatste zijn die niet zal toegeven zulke kuiten te ambiėren.quote:
zal ik anders weer even naar de wc? Dan maak ik even een goede foto, en dan dm ik die welquote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geen dank, ik zal de laatste zijn die niet zal toegeven zulke kuiten te ambiėren.
Graag!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:53 schreef awiebo het volgende:
[..]
zal ik anders weer even naar de wc? Dan maak ik even een goede foto, en dan dm ik die wel
Scherpe knieenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:50 schreef awiebo het volgende:
[ afbeelding ]
huidige situatie.
Gelukkig bijgetrokken. Stond gisteren al helemaal strak van vocht.
je verwacht toch niet dat ik jou daadwerkelijk een foto van mijn kuiten stuur?quote:
Ik vind dit een grote tegenvaller zo.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:26 schreef awiebo het volgende:
[..]
je verwacht toch niet dat ik jou daadwerkelijk een foto van mijn kuiten stuur?
Ik was sarcastisch...my bad als dat niet overkwam
okee, okee, komt goedquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind dit een grote tegenvaller zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |