Niet dat ik er zoveel van bak...maar dit was toch wel plaatsvervangende schaamte..quote:
Niet alleen het dessert. Hijzelf was ook heel erg hilarisch en over the top.quote:
Ja, iemand die het geluid van een magnetron als naam heeft...quote:
Ja. Alles wat ie maakte was verrassend goed en clever.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:55 schreef zeeuws_meisje het volgende:
Weer een talentje: Luke. Die gaat ver komen!
Dat hele gerecht van John vond ik er bijzonder onsmakelijk uitzien.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:34 schreef RobinOok het volgende:
Gaaaaaaadverdamme, die gnocchi met paddestoelensmurrie lijkt me echt smeeeeerig.
Iddquote:Op donderdag 24 april 2014 01:08 schreef golfer het volgende:
Meisje van 20 jaar kon ook al aardig koken.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:16 schreef Selestha het volgende:
Ik vond de uitkomst deze week toch wel teleurstellend..Vond ik ook vreemd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Toch vond ik het vreemd dat ze haar wegstuurden en niet Dani die gewoon consequent teveel op zijn bord probeert te leggen, wat dan ook steeds teleurstellend uitpakt. Voor Sofie was het eigenlijk de eerste misser.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:38 schreef golfer het volgende:
Wat een niveauverschil met gisteren, dat restaurant. Gisteren mooi en verfijnd, vandaag grof. Open keuken met koks in T-shirts, bediening die in allerlei kleding (t/m hoedjes op) rond liep.
De test erna voor Marcus en de jury was ook over het algemeen van minder niveau. Alleen die leuke wat oudere man sprong er positief uit. Rest leek allemaal op sunday-roasts.
Sophie, waar ik vorige keer nog zo positief over was, zakte heel erg door de mand.
Nou, hij kookte tot nu toe altijd de sterren van de hemel, en dit was voor hem ook de eerste misser, dus nee, dat had ik niet terecht gevonden.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:27 schreef computergirl het volgende:
Die kerel met die mislukte soesjes had er beter uitgekund.
hij heeft idd een goede comeback gemaakt, hij glunderde zo hardquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:33 schreef zeeuws_meisje het volgende:
[..]
Nou, hij kookte tot nu toe altijd de sterren van de hemel, en dit was voor hem ook de eerste misser, dus nee, dat had ik niet terecht gevonden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |