Eigen vervoer. Geen auto als harde eis. Je moet dus in staat zijn op het kantoor te kunnen komen zonder dat je daarbij een reiskostenvergoeding krijgt. Slechte voorwaarden, maar goed, het is werk.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:12 schreef snakelady het volgende:
overigens.
[..]
http://www.nationalevacat(...)vervoer+gezocht%21/0
Zoals ik al zei; dat je bij bezorgers een eigen auto nodig hebt lijkt me evident.quote:
Eerste waarbij ik zeg 'mwoah, een eigen auto, nogal rare eis'. Lijkt me dat je prima zou kunnen carpoolen.quote:
quote:
Staat dus niet bij dat je met een auto er moet komen, is ook nog eens afhankelijk van de plek.quote:Afhankelijk van het tankstation is eigen vervoer een vereiste
quote:
Ook geen harde eis dat je een auto dient te hebben. Je dient op locatie te kunnen komen. Overigens nogal wiedes gezien het feit dat het om een mobiele functie gaat, je moet ook wel eens het veld in.quote:rijbewijs B en eigen vervoer
quote:
Zegt niet zoveel. Ja, je moet op het werk kunnen komen zonder hulpmiddelen van de werkgever. Tsja.quote:beschikt over eigen vervoer
Een vacature voor het flyeren in een stad, en dan verwacht men dat je daar kunt komen. Tsja, hoeft niet per auto te zijn, kan ook met het OV.quote:
Ook eigen vervoer, dus geen uitspraak over een auto.quote:
Idem als hierbovenquote:
Idem als hierboven.quote:
Waarbij een auto een vereiste was.quote:10 moesten het er zijn toch? Waar eigen vervoer een pre of een vereiste is?
Dat is wel Godsgeklaagd inderdaad, dat je op kosten van de gemeenschap papa in de bak kunt bezoeken, maar dat je geen reiskostenvergoeding krijgt als je een sollicitatiegesprek hebt....quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:47 schreef Lastpost het volgende:
Overigens frappant dat de gemeenten in Nederland bijzondere bijstand verlenen als je reiskosten maakt voor begrafenissen, gerechtelijke procedures, het ziekenhuis (ook bij familie), een omgangsregeling, uit huis geplaatste kinderen en familie in detentie.
Maar een vergoeding voor de reiskosten om uit deze geldverslindende uitkering te stappen zit er dan weer niet in en familie buiten je regio bezoeken zonder dat ze iets mankeren betaal je ook maar zelf.
Je snapt niet wat eigen vervoer inhoudt? Of je houdt je gewoon expres van den domme?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:50 schreef macca728 het volgende:
haha heeft u eigen vervoer
Ja de benenwagen !!!!!
Haha ja daar gaan we op solliciteren, Oudere1 en ik zijn nog studenten hihi.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:50 schreef Scorpie het volgende:
Overigens, voor prutser macca en al die anderen;
http://www.studentenvacat(...)e-in-Rotterdam/11239
Eerste link voor een vacature na 10 seconden Googlen waarbij je een eigen auto nodig hebt. Dit is de eerste die ik tegenkom
Over het algemeen vinden mensen het niet zo fijn als je met een brommer of fiets over de snelweg gaat om bij een tankstation te komen. :pquote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eigen vervoer. Geen auto als harde eis. Je moet dus in staat zijn op het kantoor te kunnen komen zonder dat je daarbij een reiskostenvergoeding krijgt. Slechte voorwaarden, maar goed, het is werk.
[..]
Zoals ik al zei; dat je bij bezorgers een eigen auto nodig hebt lijkt me evident.
[..]
Eerste waarbij ik zeg 'mwoah, een eigen auto, nogal rare eis'. Lijkt me dat je prima zou kunnen carpoolen.
[..]
[..]
Staat dus niet bij dat je met een auto er moet komen, is ook nog eens afhankelijk van de plek.
[..]
[..]
Ook geen harde eis dat je een auto dient te hebben. Je dient op locatie te kunnen komen. Overigens nogal wiedes gezien het feit dat het om een mobiele functie gaat, je moet ook wel eens het veld in.
[..]
[..]
Zegt niet zoveel. Ja, je moet op het werk kunnen komen zonder hulpmiddelen van de werkgever. Tsja.
[..]
Een vacature voor het flyeren in een stad, en dan verwacht men dat je daar kunt komen. Tsja, hoeft niet per auto te zijn, kan ook met het OV.
[..]
Ook eigen vervoer, dus geen uitspraak over een auto.
[..]
Idem als hierboven
[..]
Idem als hierboven.
[..]
Waarbij een auto een vereiste was.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:47 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nou 2,50 ??
http://www.nibud.nl/schol(...)van-een-scooter.html
Scooterverzekering (incl. diefstaldekking)
¤ 25,- per maand
Ja jij ook ??quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je snapt niet wat eigen vervoer inhoudt? Of je houdt je gewoon expres van den domme?
Net gegoogled, de goedkoopste was 6 euro ofzo.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:53 schreef Metro2005 het volgende:
[..]wie zou het beter weten denk je, ik of het nibud.
Vul je gegevens maar eens in bij een verzekeraar.
Eh nee, met eigen vervoer doelt men op het feit dat je zelf daar dient te komen. Hoe, dat maakt de werkgever niets uit.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:51 schreef snakelady het volgende:
En met eigen vervoer in een vacature word eigenlijk altijd een auto en/of motor bedoeld.
Geen fiets of brommer.
Oke, je snapt dus niet wat eigen vervoer is. Staat wederom genoteerd. Je zit al op 5 strikes jongen, volgens mij ben je al 3 keer out gegaan zowat. Maar blijf doorgaan, ik vermaak me opperbest.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:53 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja jij ook ??
AUTO
Iedereen heeft namelijk een fiets in Nederland.
Dit is echt zinloos. Er zijn best situaties waarin een auto vereist is maar in 9 vd 10 gevallen is dat gewoon niet zo en moet je gewoon in staat zijn op tijd op je werk te zijn, hoe je dat doet is daarbij totaal niet belangrijk.quote:
Ik ook hoor.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oke, je snapt dus niet wat eigen vervoer is. Staat wederom genoteerd. Je zit al op 5 strikes jongen, volgens mij ben je al 3 keer out gegaan zowat. Maar blijf doorgaan, ik vermaak me opperbest.
Je dient toch altijd zelf op je werk te komen? .quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eh nee, met eigen vervoer doelt men op het feit dat je zelf daar dient te komen. Hoe, dat maakt de werkgever niets uit.
De werkgever interesseert het totaal niet hoe je er komt, als je er maar komt.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:55 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dit is echt zinloos. Er zijn best situaties waarin een auto vereist is maar in 9 vd 10 gevallen is dat gewoon niet zo en moet je gewoon in staat zijn op tijd op je werk te zijn, hoe je dat doet is daarbij totaal niet belangrijk.
Daarom is een eis ook eigen auto.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:55 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dit is echt zinloos. Er zijn best situaties waarin een auto vereist is maar in 9 vd 10 gevallen is dat gewoon niet zo en moet je gewoon in staat zijn op tijd op je werk te zijn, hoe je dat doet is daarbij totaal niet belangrijk.
hilarisch man, een eis is eigen vervoer hebben en jij komt met het OV.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:57 schreef Lastpost het volgende:
Tering zeg, heerlijke aannames en vooroordelen van macca728 hier.
Als je je scooter beroerd op slot zet is ie overal zo weg natuurlijk en niet iedereen in Nederland heeft een fiets (wel een hoog percentage van 84 procent) en als men spreekt over het bereiken van je werk met eigen vervoer maakt het hun geen reet uit of je op de fiets komt, met de auto, de brommer, het OV of lopend.
Als er geen eigen vervoer bij staat kan het gaan om een lease auto bijvoorbeeld, of werk vanuit huis. Daarom is 'eigen vervoer' niet gelijk aan 'een auto hebben'. Ik snap wel dat veel mensen dat denken want hey, lekker makkelijk, een verantwoording voor een luxe artikel (droger anyone?), maar zo werkt het niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:56 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je dient toch altijd zelf op je werk te komen.
Of ga jij er vanuit dat als er geen "eigen vervoer" bij staat dat ze je thuis op komen halen en weer netjes thuis brengen?
Ja, dat is gewoon mogelijk. Gast, doe alsjeblieft nou even 2 seconden je best en denk na voordat je wat typt. Je bent echt hilarisch bezig op dit moment. Je bent het lachertje van dit topic op dit moment en das best knap aangezien je concurrentie van Ouder1 hebt.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:57 schreef macca728 het volgende:
[..]
hilarisch man, een eis is eigen vervoer hebben en jij komt met het OV.
Maar dat betekent nog steeds niet dat een auto dan een vereiste is.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:56 schreef Leandra het volgende:
Mwah, het betekent ook nogal eens dat bedrijven op een plek zitten die niet altijd per OV bereikbaar is gedurende de werktijden.
Dan zijn er nog steeds genoeg andere opties behalve de auto.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:56 schreef Leandra het volgende:
Mwah, het betekent ook nogal eens dat bedrijven op een plek zitten die niet altijd per OV bereikbaar is gedurende de werktijden.
ER IS MEER DAN DAT PLEURIS OV. tjeez hoe vaak moet ik het nog zeggen hier.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:56 schreef macca728 het volgende:
[..]
Daarom is een eis ook eigen auto.
Omdat bij slecht OV, je vaak te laat gaat komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |