abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138148969
quote:
Eigen vervoer. Geen auto als harde eis. Je moet dus in staat zijn op het kantoor te kunnen komen zonder dat je daarbij een reiskostenvergoeding krijgt. Slechte voorwaarden, maar goed, het is werk.

quote:
Zoals ik al zei; dat je bij bezorgers een eigen auto nodig hebt lijkt me evident.

quote:
Eerste waarbij ik zeg 'mwoah, een eigen auto, nogal rare eis'. Lijkt me dat je prima zou kunnen carpoolen.

quote:
quote:
Afhankelijk van het tankstation is eigen vervoer een vereiste
Staat dus niet bij dat je met een auto er moet komen, is ook nog eens afhankelijk van de plek.

quote:
quote:
rijbewijs B en eigen vervoer
Ook geen harde eis dat je een auto dient te hebben. Je dient op locatie te kunnen komen. Overigens nogal wiedes gezien het feit dat het om een mobiele functie gaat, je moet ook wel eens het veld in.

quote:
quote:
beschikt over eigen vervoer
Zegt niet zoveel. Ja, je moet op het werk kunnen komen zonder hulpmiddelen van de werkgever. Tsja.

quote:
Een vacature voor het flyeren in een stad, en dan verwacht men dat je daar kunt komen. Tsja, hoeft niet per auto te zijn, kan ook met het OV.

quote:
Ook eigen vervoer, dus geen uitspraak over een auto.

quote:
Idem als hierboven

quote:
Idem als hierboven.

quote:
10 moesten het er zijn toch? Waar eigen vervoer een pre of een vereiste is?
Waarbij een auto een vereiste was.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 10:50:08 #102
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_138149034
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:47 schreef Lastpost het volgende:
Overigens frappant dat de gemeenten in Nederland bijzondere bijstand verlenen als je reiskosten maakt voor begrafenissen, gerechtelijke procedures, het ziekenhuis (ook bij familie), een omgangsregeling, uit huis geplaatste kinderen en familie in detentie.

Maar een vergoeding voor de reiskosten om uit deze geldverslindende uitkering te stappen zit er dan weer niet in en familie buiten je regio bezoeken zonder dat ze iets mankeren betaal je ook maar zelf. :D
Dat is wel Godsgeklaagd inderdaad, dat je op kosten van de gemeenschap papa in de bak kunt bezoeken, maar dat je geen reiskostenvergoeding krijgt als je een sollicitatiegesprek hebt....

Heeft de VVD er al Kamervragen over gesteld?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_138149042
haha heeft u eigen vervoer

Ja de benenwagen !!!!!
pi_138149049
Overigens, voor prutser macca en al die anderen;

http://www.studentenvacat(...)e-in-Rotterdam/11239

Eerste link voor een vacature na 10 seconden Googlen waarbij je een eigen auto nodig hebt. Dit is de eerste die ik tegenkom :D
pi_138149064
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:50 schreef macca728 het volgende:
haha heeft u eigen vervoer

Ja de benenwagen !!!!!
Je snapt niet wat eigen vervoer inhoudt? Of je houdt je gewoon expres van den domme?
pi_138149086
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:50 schreef Scorpie het volgende:
Overigens, voor prutser macca en al die anderen;

http://www.studentenvacat(...)e-in-Rotterdam/11239

Eerste link voor een vacature na 10 seconden Googlen waarbij je een eigen auto nodig hebt. Dit is de eerste die ik tegenkom :D
Haha ja daar gaan we op solliciteren, Oudere1 en ik zijn nog studenten hihi.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 10:51:52 #107
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_138149088
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Eigen vervoer. Geen auto als harde eis. Je moet dus in staat zijn op het kantoor te kunnen komen zonder dat je daarbij een reiskostenvergoeding krijgt. Slechte voorwaarden, maar goed, het is werk.

[..]

Zoals ik al zei; dat je bij bezorgers een eigen auto nodig hebt lijkt me evident.

[..]

Eerste waarbij ik zeg 'mwoah, een eigen auto, nogal rare eis'. Lijkt me dat je prima zou kunnen carpoolen.

[..]

[..]

Staat dus niet bij dat je met een auto er moet komen, is ook nog eens afhankelijk van de plek.

[..]

[..]

Ook geen harde eis dat je een auto dient te hebben. Je dient op locatie te kunnen komen. Overigens nogal wiedes gezien het feit dat het om een mobiele functie gaat, je moet ook wel eens het veld in.

[..]

[..]

Zegt niet zoveel. Ja, je moet op het werk kunnen komen zonder hulpmiddelen van de werkgever. Tsja.

[..]

Een vacature voor het flyeren in een stad, en dan verwacht men dat je daar kunt komen. Tsja, hoeft niet per auto te zijn, kan ook met het OV.

[..]

Ook eigen vervoer, dus geen uitspraak over een auto.

[..]

Idem als hierboven

[..]

Idem als hierboven.

[..]

Over het algemeen vinden mensen het niet zo fijn als je met een brommer of fiets over de snelweg gaat om bij een tankstation te komen. :p

En met eigen vervoer in een vacature word eigenlijk altijd een auto en/of motor bedoeld.
Geen fiets of brommer.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 25 maart 2014 @ 10:53:11 #108
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138149120
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:47 schreef macca728 het volgende:

[..]

Nou 2,50 ??

http://www.nibud.nl/schol(...)van-een-scooter.html

Scooterverzekering (incl. diefstaldekking)

¤ 25,- per maand

:') wie zou het beter weten denk je, ik of het nibud.

Vul je gegevens maar eens in bij een verzekeraar. Bovendien ben ik geen scholier van 16. Scheelt ook behoorlijk in de premie.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_138149122
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:51 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je snapt niet wat eigen vervoer inhoudt? Of je houdt je gewoon expres van den domme?
Ja jij ook ??

AUTO

Iedereen heeft namelijk een fiets in Nederland.
pi_138149162
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:53 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

:') wie zou het beter weten denk je, ik of het nibud.

Vul je gegevens maar eens in bij een verzekeraar.
Net gegoogled, de goedkoopste was 6 euro ofzo.

Maar ik geloof je wel hoor. Kan je wel parkeren ?

Mijn collega kwam ook met de scooter, eerste werkdag gestolen.

Maar ja centrum Rotterdam...
pi_138149175
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:51 schreef snakelady het volgende:
En met eigen vervoer in een vacature word eigenlijk altijd een auto en/of motor bedoeld.
Geen fiets of brommer.
Eh nee, met eigen vervoer doelt men op het feit dat je zelf daar dient te komen. Hoe, dat maakt de werkgever niets uit.
pi_138149197
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:53 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ja jij ook ??

AUTO

Iedereen heeft namelijk een fiets in Nederland.
Oke, je snapt dus niet wat eigen vervoer is. Staat wederom genoteerd. Je zit al op 5 strikes jongen, volgens mij ben je al 3 keer out gegaan zowat. Maar blijf doorgaan, ik vermaak me opperbest.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 10:55:47 #113
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138149206
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:47 schreef Scorpie het volgende:

Dit is echt zinloos. Er zijn best situaties waarin een auto vereist is maar in 9 vd 10 gevallen is dat gewoon niet zo en moet je gewoon in staat zijn op tijd op je werk te zijn, hoe je dat doet is daarbij totaal niet belangrijk.
Mensen die zo ontzettend lopen te zeikwijven over het hebben van een auto denken in problemen, niet in oplossingen en komen derhalve maar moeilijk uit hun slechte situatie. En maar goed ook, dan blijven de banen vrij voor mensen die wel graag initiatief tonen.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  Moderator dinsdag 25 maart 2014 @ 10:56:01 #114
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_138149211
WAarom zou je per se een auto moeten hebben om op je werk te komen. Als je geen auto nodig hebt voor de werkzaamheden zelf zal het de werkgever een zorg zijn hoe je op je werk komt, als je er maar komt.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_138149214
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:55 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Oke, je snapt dus niet wat eigen vervoer is. Staat wederom genoteerd. Je zit al op 5 strikes jongen, volgens mij ben je al 3 keer out gegaan zowat. Maar blijf doorgaan, ik vermaak me opperbest.
Ik ook hoor.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 10:56:43 #116
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_138149231
Mwah, het betekent ook nogal eens dat bedrijven op een plek zitten die niet altijd per OV bereikbaar is gedurende de werktijden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 25 maart 2014 @ 10:56:52 #117
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_138149235
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:55 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Eh nee, met eigen vervoer doelt men op het feit dat je zelf daar dient te komen. Hoe, dat maakt de werkgever niets uit.
Je dient toch altijd zelf op je werk te komen? .
Of ga jij er vanuit dat als er geen "eigen vervoer" bij staat dat ze je thuis op komen halen en weer netjes thuis brengen?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_138149237
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:55 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Dit is echt zinloos. Er zijn best situaties waarin een auto vereist is maar in 9 vd 10 gevallen is dat gewoon niet zo en moet je gewoon in staat zijn op tijd op je werk te zijn, hoe je dat doet is daarbij totaal niet belangrijk.
De werkgever interesseert het totaal niet hoe je er komt, als je er maar komt.
pi_138149239
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:55 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Daarom is een eis ook eigen auto.

Omdat bij slecht OV, je vaak te laat gaat komen.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 10:57:06 #120
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_138149243
Tering zeg, heerlijke aannames en vooroordelen van macca728 hier.
Als je je scooter beroerd op slot zet is ie overal zo weg natuurlijk en niet iedereen in Nederland heeft een fiets (wel een hoog percentage van 84 procent) en als men spreekt over het bereiken van je werk met eigen vervoer maakt het hun geen reet uit of je op de fiets komt, met de auto, de brommer, het OV of lopend.
pi_138149272
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:57 schreef Lastpost het volgende:
Tering zeg, heerlijke aannames en vooroordelen van macca728 hier.
Als je je scooter beroerd op slot zet is ie overal zo weg natuurlijk en niet iedereen in Nederland heeft een fiets (wel een hoog percentage van 84 procent) en als men spreekt over het bereiken van je werk met eigen vervoer maakt het hun geen reet uit of je op de fiets komt, met de auto, de brommer, het OV of lopend.
hilarisch man, een eis is eigen vervoer hebben en jij komt met het OV.
pi_138149275
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:56 schreef snakelady het volgende:

[..]

Je dient toch altijd zelf op je werk te komen.
Of ga jij er vanuit dat als er geen "eigen vervoer" bij staat dat ze je thuis op komen halen en weer netjes thuis brengen?
Als er geen eigen vervoer bij staat kan het gaan om een lease auto bijvoorbeeld, of werk vanuit huis. Daarom is 'eigen vervoer' niet gelijk aan 'een auto hebben'. Ik snap wel dat veel mensen dat denken want hey, lekker makkelijk, een verantwoording voor een luxe artikel (droger anyone?), maar zo werkt het niet.
pi_138149312
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:57 schreef macca728 het volgende:

[..]

hilarisch man, een eis is eigen vervoer hebben en jij komt met het OV.
Ja, dat is gewoon mogelijk. Gast, doe alsjeblieft nou even 2 seconden je best en denk na voordat je wat typt. Je bent echt hilarisch bezig op dit moment. Je bent het lachertje van dit topic op dit moment en das best knap aangezien je concurrentie van Ouder1 hebt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:56 schreef Leandra het volgende:
Mwah, het betekent ook nogal eens dat bedrijven op een plek zitten die niet altijd per OV bereikbaar is gedurende de werktijden.
Maar dat betekent nog steeds niet dat een auto dan een vereiste is.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2014 10:59:41 ]
  Moderator dinsdag 25 maart 2014 @ 10:59:41 #124
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_138149323
Een eis een eigen auto. :') jullie zijn allemaal van de pot gerukt. Als de functie een auto vereist, dan zal die in de meeste gevallen beschikbaar worden gesteld door de werkgever.

Als de auto niet nodig is voor de functie, dan moet je dus gewoon op je werk verschijnen, en of je dat nou met een auto doet, of fietst of loopt of stept of koprolt, dat zal de werkgever een zorg zijn.
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 25 maart 2014 @ 11:00:14 #125
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138149338
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:56 schreef Leandra het volgende:
Dan zijn er nog steeds genoeg andere opties behalve de auto.

Nou snap ik waarom half nederland 's ochtends altijd vast staat, godallemachtig. De auto MOET EN ZAL, en het KAN ECHT NIET ANDERS dan met de auto _O- fucking hell wat een kortzichtigheid.

Dat je die in oost groningen of in meer landelijke gebieden harder nodig hebt dan in de randstad is logisch maar de meeste mensen wonen in de randstad en de meeste files staan ook in de randstad.

:')

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:56 schreef macca728 het volgende:

[..]

Daarom is een eis ook eigen auto.

Omdat bij slecht OV, je vaak te laat gaat komen.
ER IS MEER DAN DAT PLEURIS OV. tjeez hoe vaak moet ik het nog zeggen hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')