SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Goede vraag man. Maar omdat ik tegen iemand zeg, die nog nooit een normale reactie heeft gepost op mij omdat het ook gewoon een mongool is, dat 'ie ook gewoon niet kan reageren... ben ik de clown?quote:![]()
en @ ds2nogwat: Waarom ik dan weer reageer op hem? Ik vraag in die reactie toch iets.. en ik hou het netjes. Tenzij je een mongool familielid hebt, dan kan het wel verkeerd overkomen.![]()
Speel je ook triangel?quote:Op maandag 24 maart 2014 23:38 schreef m25 het volgende:
[..]
Goede vraag man. Maar omdat ik tegen iemand zeg, die nog nooit een normale reactie heeft gepost op mij omdat het ook gewoon een mongool is, dat 'ie ook gewoon niet kan reageren... ben ik de clown?![]()
Hahaha, zelf verzonnen? Ooit wel ja, op de basisschool maar dat is voor mij langer geleden dan voor jou toch?quote:![]()
Sorry, ik heb geen glazen bol waar ik je leeftijd in kan zienquote:Op maandag 24 maart 2014 23:41 schreef m25 het volgende:
[..]
Hahaha, zelf verzonnen? Ooit wel ja, op de basisschool maar dat is voor mij langer geleden dan voor jou toch?![]()
![]()
Bestaat ook niet, maar de kansberekening is niet moeilijk als je jouw gemiddelde posts van de dag erbij pakt.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Sorry, ik heb geen glazen bol waar ik je leeftijd in kan zien![]()
Gemiddelde op basis van wat? Je moet wel even specificeren meneer de advocaat.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:42 schreef m25 het volgende:
[..]
Bestaat ook niet, maar de kansberekening is niet moeilijk als je jouw gemiddelde posts van de dag erbij pakt.![]()
Leeftijdsniveau laat maar zeggen. Maar zoals iemand al zei: laat rusten.. reageer op anderen.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gemiddelde op basis van wat? Je moet wel even specificeren meneer de advocaat.![]()
Ok, want ik zeg dat ik je kijk op voetbal interessant vind en dan ben ik een mongool. Super volwassen!quote:Op maandag 24 maart 2014 23:45 schreef m25 het volgende:
[..]
Leeftijdsniveau laat maar zeggen. Maar zoals iemand al zei: laat rusten.. reageer op anderen.![]()
![]()
Ik mocht nooit liegen van mijn moeder. Maar oke! Bedankt hè, voor de positieve noot.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ok, want ik zeg dat ik je kijk op voetbal interessant vind en dan ben ik een mongool. Super volwassen!![]()
MOTM van Persie in een low gold/silver hybrid is gewoon cheaten
8 op 4 loopt hij en ook veel assists
Fer is ook een beest bij corners zeg (4 op 4, beide CB's op 0).![]()
Maar goed dat ze dood is dan.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:57 schreef m25 het volgende:
[..]
Ik mocht nooit liegen van mijn moeder. Maar oke! Bedankt hè, voor de positieve noot.![]()
Jij praat zoveel poep dat je een persoonlijk gat in de ozon-laag hebt.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:01 schreef m25 het volgende:
[..]
Over volwassen gesproken. Misschien mag ik inmiddels wel liegen.![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jij praat zoveel poep dat je een persoonlijk gat in de ozon-laag hebt.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Insgelijks gast. Nou zie eerste vraag van de dag.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jij praat zoveel poep dat je een persoonlijk gat in de ozon-laag hebt.![]()
Pak eens een andere uiquote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wellicht gaat dit topic sneller vol dan het gemiddelde topic in deze reeks.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik weet geen andere dan die ik al heb gebruikt.![]()
![]()
Nu wel.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wellicht gaat dit topic sneller vol dan het gemiddelde topic in deze reeks.
#POTFTindabuilding![]()
Af en toe moet je er even met de botte schep in. Dat weet jij ook wel van mij.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En dan aan anderen vragen of ze triangel spelen![]()
Nog nooit zo makkelijk een finale gewonnen, 9-2En de tegenstander gaf niet eens op.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
![]()
Sinds ik Benzema erin heb gezet speelt het echt zo veel chiller, toch wel een stuk beter dan UP Costa.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Godverquote:Op dinsdag 25 maart 2014 01:22 schreef DutchSL het volgende:
Gold pack als daily gift met o.a. UP Vidal en Criscito, not badWie hebt jij omgekocht bij EA man
Altijd mazzel, met alles...
![]()
1 woord: agilityquote:Op dinsdag 25 maart 2014 01:02 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds ik Benzema erin heb gezet speelt het echt zo veel chiller, toch wel een stuk beter dan UP Costa.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
'Ebola naar Canada verspreid'
Waarschijnlijk iemand van EA en die heeft de webapp ook besmet.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dat is geen jackpot. Je kan je afvragen of dat wel het plunderen waard isquote:Op maandag 24 maart 2014 22:56 schreef FCsuarez het volgende:
15K, serie a team en wat non rare golds
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Haha m'n vriendin wilde van de week op haar account ook eens FUT proberen. Krijgt wat packs vanwege dat 5 jarig bestaan, haalt daar nog 3 gouden gratis packs uit en heeft gewoon direct de volgende spelers:
Reus, Auba-pace, Gundogan, Guarin, Ibarbo en Cuadrado. Had ik maar zo'n begin.![]()
![]()
Dat is prima, heb je meteen een 442 teampje af. Alleen nog Alaba, Boateng, Chiellini, Abate en een keeper halen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:51 schreef Lastpost het volgende:
Haha m'n vriendin wilde van de week op haar account ook eens FUT proberen. Krijgt wat packs vanwege dat 5 jarig bestaan, haalt daar nog 3 gouden gratis packs uit en heeft gewoon direct de volgende spelers:
Reus, Auba-pace, Gundogan, Guarin, Ibarbo en Cuadrado. Had ik maar zo'n begin.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Haha dat dacht ik ook. Pace en klaar.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is prima, heb je meteen een 442 teampje af. Alleen nog Alaba, Boateng, Chiellini, Abate en een keeper halen.![]()
![]()
Ik denk serieus dat dit geen toeval is. Nieuwe spelers aanmoedigen om te blijven FUT-en enzo...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:51 schreef Lastpost het volgende:
Reus, Auba-pace, Gundogan, Guarin, Ibarbo en Cuadrado. Had ik maar zo'n begin.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ja dat vroeg ik me ook af. totaal uitgekomen op 35K, ondank dat de gold rare contracten voor 300c gingen. zal er vandaag nog eentje proberenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is geen jackpot. Je kan je afvragen of dat wel het plunderen waard isdan is het wel weer leuk geweest.
wel nog PSN + en 25 FIFA points
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ah PS-accounts password dumplist gevonden?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja dat vroeg ik me ook af. totaal uitgekomen op 35K, ondank dat de gold rare contracten voor 300c gingen. zal er vandaag nog eentje proberendan is het wel weer leuk geweest.
wel nog PSN + en 25 FIFA points
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
iemand die wel trade accounts aanmaakt maar niet de Hotmail claimtquote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ah PS-accounts password dumplist gevonden?toch leuk om proberen binnen te komen
#FreeTrapz![]()
Zo heb ik een keer een Toure en Reus gejat.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
iemand die wel trade accounts aanmaakt maar niet de Hotmail claimttoch leuk om proberen binnen te komen
Hebben jullie mij gemist, slettebolletjes?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Niet echt.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hebben jullie mij gemist, slettebolletjes?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Waar heb je uitgehangen dan?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zo heb ik een keer een Toure en Reus gejat.
Hebben jullie mij gemist, slettebolletjes?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
het erge is hij heeft echt gewoon een hele serie trade account aangemaakt op volgordequote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zo heb ik een keer een Toure en Reus gejat.
Hebben jullie mij gemist, slettebolletjes?allemaal zonder mail.
je raakt het chatten met die pakistanezen alleen zo zatPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik had een ban.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waar heb je uitgehangen dan?Bedankt he, smegma-randje.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik mis mijn eigen vriendin amper, waarom zou ik jou dan missenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik had een ban.
[..]
Bedankt he, smegma-randje.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik wil eigenlijk die accounts van die rooie hond een keer vinden.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:09 schreef FCsuarez het volgende:
het erge is hij heeft echt gewoon een hele serie trade account aangemaakt op volgorde allemaal zonder mail.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Speciale band, broederliefde enz enzquote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik mis mijn eigen vriendin amper, waarom zou ik jou dan missenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
GIFjes plaatsen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En waar had jij je dan zoal schuldig aan gemaakt, boefje?
deze was het in ieder geval niet. 15Kquote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk die accounts van die rooie hond een keer vinden.
check nu gewoon eerst het origin profiel of ze een beetje gespeeld hebben de laatste tijd. sommige hebben nog geen football club profilePak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Boh, leuke investering.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
deze was het in ieder geval niet. 15K
check nu gewoon eerst het origin profiel of ze een beetje gespeeld hebben de laatste tijd. sommige hebben nog geen football club profile
Waarom automatiseer je het niet ?
DSgay gifjes enz..quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Op zich is daar toch niets mis mee? Ik ken je niet anders dan zo...Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
totaal toch 30/35K uit gehaald en een kick natuurlijkquote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Boh, leuke investering.
Waarom automatiseer je het niet ?![]()
daar heb ik dan de kennis weer niet voor.
waarom doe jij het niet ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
+1quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:25 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Elke keer als ik de webapp laadNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Of hij heeft het op ons beiden gemunt.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh gelukkig, dan ben ik niet ge-socialengineerd door Fcsuarez.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
doe alleen dr dre account. maar ben ik ook zat.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh gelukkig, dan ben ik niet ge-socialengineerd door Fcsuarez.
dus als iemand nog intresse heeft in wat beschikbare accountsPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Geloof dat de EA-servers er ook uit liggen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:25 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Elke keer als ik de webapp laad
PSN: DePresident_![]()
Geen idee waar ik op moet zoeken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
totaal toch 30/35K uit gehaald en een kick natuurlijk![]()
daar heb ik dan de kennis weer niet voor.
waarom doe jij het niet ?anders had ik het wel gedaan
Ik wel hoorquote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
doe alleen dr dre account. maar ben ik ook zat.
dus als iemand nog intresse heeft in wat beschikbare accounts
Gewoon af en toe eens op http://pastebin.com/ kijken voor gedumpte password hashes
je pakt origin login, je kijkt of als je een nieuw account aanmaak hij al bezet is. je kijk of het Hotmail adres al geclaimd is. als origin wel geclaimed is en Hotmail nietquote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Geen idee waar ik op moet zoeken.anders had ik het wel gedaan
#FreeTrapz![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je pakt origin login, je kijkt of als je een nieuw account aanmaak hij al bezet is. je kijk of het Hotmail adres al geclaimd is. als origin wel geclaimed is en Hotmail nietmaar dan moet je op de PS3 inloggen dus nog of hoeft dat niet?
Dit doen en hier tijd/zin in/voor hebben.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je pakt origin login, je kijkt of als je een nieuw account aanmaak hij al bezet is. je kijk of het Hotmail adres al geclaimd is. als origin wel geclaimed is en Hotmail niet
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
kwam de eerste toevallig tegen, en de 10 daaropvolgende nummer was het zelfde verhaalquote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dit doen en hier tijd/zin in/voor hebben.niet echt dat het veel tijd gekocht heeft ofzo
sowieso wel een PSN + account hebben op een mail adres maar niet het mail adres claimen
#FreeTrapz![]()
Weet iemand van jullie of je ook ergens voetbal kunt streamen zonder commentaar, maar met de geluiden van het stadion?![]()
Heb ik er ook een paar van. Alleen zijn wel met e-mails aangemeld die niemand anders kan aanmaken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kwam de eerste toevallig tegen, en de 10 daaropvolgende nummer was het zelfde verhaalniet echt dat het veel tijd gekocht heeft ofzo
sowieso wel een PSN + account hebben op een mail adres maar niet het mail adres claimen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
ja dan ben je toch gewoon dom als je dat doet :Squote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Heb ik er ook een paar van. Alleen zijn wel met e-mails aangemeld die niemand anders kan aanmaken.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Mja, kan het best begrijpen dat mensen er niet bij stil staan dat mensen zoals jij dan speciaal een hotmail er voor gaan aanmaken om coins te stelen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja dan ben je toch gewoon dom als je dat doet :S
als je gewoon zelfs het lef hebt om je PSN account Playerduplicator te noemen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mja, kan het best begrijpen dat mensen er niet bij stil staan dat mensen zoals jij dan speciaal een hotmail er voor gaan aanmaken om coins te stelen.
je scamt de scammer zegmaar.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
hoop dat IF-Toure onder de 500.000 blijft
gister UP-hazard in een 7.5K pack
Van de week IF-toure en m'n BPL team is zo goed als klaar![]()
weet zeker dat jij IF toure gaat pullen jongen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:47 schreef JaafkeEHV het volgende:
hoop dat IF-Toure onder de 500.000 blijft
gister UP-hazard in een 7.5K pack
Van de week IF-toure en m'n BPL team is zo goed als klaar
hoeveel coins heb je er voor klaar liggen ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ga hem kopen.. heb op dit moment 465.000 coins en nif-tourequote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
weet zeker dat jij IF toure gaat pullen jongen.
hoeveel coins heb je er voor klaar liggen ?![]()
Oh dat vind ik dan wel weer leukquote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als je gewoon zelfs het lef hebt om je PSN account Playerduplicator te noemen.
je scamt de scammer zegmaar.Zo kansloos die berichtjes steeds van: Wil je je robben dupliceren??
ouwe klappert (hahaha dat is toefjes met zijn AZ klappertje)
#FreeTrapz![]()
traden is zo januari 2014quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:26 schreef DutchSL het volgende:
Leuk dat EA weer een nieuwe manier heeft gevonden om de webapp kapot te maken.
toch zou ik het wel fijn vinden om weer te kunnen inloggen
[ Bericht 12% gewijzigd door FCsuarez op 25-03-2014 11:37:15 ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik druk gewoon 1x per uur op relist all en zet af en toe wat nieuw spul er op dat ik ooit in pakjes heb gekregen, als je dat al traden noemt
Serieus traden doe ik al niet sinds november.![]()
Kut EA. Met je DNF bullshit terwijl ze zelf de servers offline halen. Daarnaast heb ik mijn voorgaande tegenstander anaal kapot gemaakt.![]()
Zo moeilijk kan het toch allemaal niet zijn? EA heeft ook een UT-editie uitgebracht voor andere spellen, falen ze daar ook zo hard?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wordt veel minder gespeeld. Heb wel eens bij NHL gekeken en is echt minimaal die markt. Madden weet ik niet, maar is natuurlijk ook niet zo groot als FIFA.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ze moeten gewoon die hele webapp eraf gooien, kunnen ze ook niks meer met die autobuyers, wat volgens mij de grootste oorzaak is![]()
Misschien dat 0,1% procent van alle webappgebruikers zo'n ding heeft, lijkt me dus niet de oorzaak.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:34 schreef esox83 het volgende:
Ze moeten gewoon die hele webapp eraf gooien, kunnen ze ook niks meer met die autobuyers, wat volgens mij de grootste oorzaak is
Zeker niet gezien die nu ook al weken niet meer fatsoenlijk werken...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Misschien dat 0,1% procent van alle webappgebruikers zo'n ding heeft, lijkt me dus niet de oorzaak.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik pak op de console genoeg dealtjes op nu die normaal door autobuyers wordt weggekocht, kocht gewoon een david luiz voor 4k en het was niet eens bij het uur, 57e minuut ofzo. laagste bin is 4.5k dus ja.![]()
Een whopping 275 coins winst.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:42 schreef Maver24 het volgende:
Ik pak op de console genoeg dealtjes op nu die normaal door autobuyers wordt weggekocht, kocht gewoon een david luiz voor 4k en het was niet eens bij het uur, 57e minuut ofzo. laagste bin is 4.5k dus ja.
De oorzaak lijkt mij te zitten in die belachelijk grote tradepiles en de unlimited consumables. Ik heb nu een 2x zo grote TP dan vorig jaar en dan zouden er in theorie dus ook 2x zoveel auctions kunnen zijn. Oftewel, 2x zoveel balast op de servers.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Misschien dat 0,1% procent van alle webappgebruikers zo'n ding heeft, lijkt me dus niet de oorzaak.
Maar ik heb er verder geen verstand van, dus geen idee of het plausibel is.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
De oorzaak lijkt mij te zitten in die belachelijk grote tradepiles en de unlimited consumables. Ik heb nu een 2x zo grote TP dan vorig jaar en dan zouden er in theorie dus ook 2x zoveel auctions kunnen zijn. Oftewel, 2x zoveel balast op de servers.
Maar ik heb er verder geen verstand van, dus geen idee of het plausibel is.
Nee, want een heel, heel klein percentage van de spelers heeft de maximale TP en een nog kleiner percentage benut die ook daadwerkelijk.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
De oorzaak lijkt mij te zitten in die belachelijk grote tradepiles en de unlimited consumables. Ik heb nu een 2x zo grote TP dan vorig jaar en dan zouden er in theorie dus ook 2x zoveel auctions kunnen zijn. Oftewel, 2x zoveel balast op de servers.
Maar ik heb er verder geen verstand van, dus geen idee of het plausibel is.
Het zijn gewoon die gasten met 1000+ autobuyer accounts die alles verknallen.![]()
De relist-all knop heeft er niets mee te maken?
Maar er zullen wel een aantal gasten leuk geld verdienen met autobuyers inderdaad.![]()
Ik merkte wel dat toen ik mijn TP vol had en telkens relist all deed, dat het dan best lang duurde voor het doorgevoerd was. Met 7 items duurt het niet zo lang bijvoorbeeld. Dus dat ook denk ik. Optelling van meerdere dingen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:02 schreef Tobi-wan het volgende:
De relist-all knop heeft er niets mee te maken?
Maar er zullen wel een aantal gasten leuk geld verdienen met autobuyers inderdaad.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Zie nu dit trouwens....Benzema krijgt toch geen IF? Er is deze week zoveel gescoord...twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zondag 23-03-2014 om 21:25:42SIF Benzema? What a match! #FUT reageer retweet
![]()
Deze tweet is van zondag 21:25 oftewel, toen stond Real 2-1 voor door 2 goals van Benzemaquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:17 schreef Tobi-wan het volgende:
Zie nu dit trouwens....Benzema krijgt toch geen IF? Er is deze week zoveel gescoord...twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zondag 23-03-2014 om 21:25:42SIF Benzema? What a match! #FUT reageer retweet
![]()
![]()
Ja dat dacht ik ook. Toch even checken...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:21 schreef Freire het volgende:
[..]
Deze tweet is van zondag 21:25 oftewel, toen stond Real 2-1 voor door 2 goals van Benzema![]()
Die gaat ook zeker een TOTS krijgen, mensen krijgen al de kriebelsquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:35 schreef Maver24 het volgende:
SIF Suarez nog maar 770k. Die is ook hard gezakt zeg.![]()
![]()
Er zijn zoveel pakjes open gemaakt. Hij wordt nog goedkoper dan de NIF versie.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:35 schreef Maver24 het volgende:
SIF Suarez nog maar 770k. Die is ook hard gezakt zeg.![]()
hij zit deze week toch niet in packs, dus er komen er niet meer bij ofzo.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:46 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Er zijn zoveel pakjes open gemaakt. Hij wordt nog goedkoper dan de NIF versie.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja was even in de war. Hij heeft natuurlijk afgelopen weekend weer een hatrick gescoord.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hij zit deze week toch niet in packs, dus er komen er niet meer bij ofzo.![]()
Laat maar komen die gratis coins denk jij of niet?!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:11 schreef Maver24 het volgende:
Aguero al weer 155k, die had ik voor 120kLaat maar stijgen
![]()
heb m 2 weken terug niet verkocht omdat ik 220 vroeg in plaats van de laagste BIN 210quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:11 schreef Maver24 het volgende:
Aguero al weer 155k, die had ik voor 120kLaat maar stijgen
#FreeTrapz![]()
Haha, sukkel.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb m 2 weken terug niet verkocht omdat ik 220 vroeg in plaats van de laagste BIN 210![]()
stapelmetgeldglijddoorvingers.gifquote:
#idontcare kan het toch niet uitgeven
#FreeTrapz![]()
Geef het dan aan mij.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
stapelmetgeldglijddoorvingers.gif
#idontcare kan het toch niet uitgeven![]()
stel he dat ik het aan jou zou geven,quote:
zet je een speler te koop maar die kan ik nooit kopen want die kan ik toch niet vinden
#FreeTrapz![]()
Wat vinden jullie van 4-4-1-1 als formatie? Heb nu twee teampjes gemaakt:
en
Vanavond eens uitproberen.![]()
Mmm ik zie je probleem.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
stel he dat ik het aan jou zou geven,
zet je een speler te koop maar die kan ik nooit kopen want die kan ik toch niet vinden
Geef dan je account aan mij, regel ik de rest wel.![]()
Je moet goed op de workrates van de ST en CF letten. Omdat mijn kopsterke spits lagere workrates had dan de CF gebeurde het te vaak dat de kleine CF voorin stond en de grote spits ergens erachter.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:30 schreef AntiHero het volgende:
Wat vinden jullie van 4-4-1-1 als formatie? Heb nu twee teampjes gemaakt:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Vanavond eens uitproberen.![]()
Dat is een goeie, zowel Neymar als Lewa hebben H/M en in het andere squad heeft Dos Santos M/L terwijl Benzema M/M heeft, dat zou een probleempje kunnen worden.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:32 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Je moet goed op de workrates van de ST en CF letten. Omdat mijn kopsterke spits lagere workrates had dan de CF gebeurde het te vaak dat de kleine CF voorin stond en de grote spits ergens erachter.
Hoewel ik de lol van crosses en kopballen niet echt zie en alleen gebruik als de tegenstander zo goed verdedigd dat er geen andere manieren zijn dan lans de lijn rennen en crossen.![]()
Ik wil niet te bijdehand doen maar deze fout is te erg. Verdedigt*quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:37 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Dat is een goeie, zowel Neymar als Lewa hebben H/M en in het andere squad heeft Dos Santos M/L terwijl Benzema M/M heeft, dat zou een probleempje kunnen worden.
Hoewel ik de lol van crosses en kopballen niet echt zie en alleen gebruik als de tegenstander zo goed verdedigd dat er geen andere manieren zijn dan lans de lijn rennen en crossen.![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wil niet te bijdehand doen maar deze fout is te erg. Verdedigt*Loopd idd
![]()
![]()
Haar vergeten.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat moet ik nu doen? Ik heb die chick van de C1000 eindelijk op FB en ze is al meer dan een jaar bezet.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Alles kan kapot. Tevens link naar haar FB, dan zorg ik wel dat ze singel wordt.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat moet ik nu doen? Ik heb die chick van de C1000 eindelijk op FB en ze is al meer dan een jaar bezet.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Fix gewoon een andere. Normaalgesproken zou je nog kunnen checken of het miss kut loopt met haar vriend ofzo, maar (sorry hiervoor) gezien je social skills gaat dat hem niet worden.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat moet ik nu doen? Ik heb die chick van de C1000 eindelijk op FB en ze is al meer dan een jaar bezet.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:52 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Fix gewoon een andere. Normaalgesproken zou je nog kunnen checken of het miss kut loopt met haar vriend ofzo, maar (sorry hiervoor) gezien je social skills gaat dat hem niet worden.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat lijkt me ook het best maar ik ben nu voor het eerst in 10 jaar echt op zoek naar een vriendin. Alleen ik weet niet waar ik moet zoeken.quote:Dat laatste kan jij niet weten.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:52 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Fix gewoon een andere. Normaalgesproken zou je nog kunnen checken of het miss kut loopt met haar vriend ofzo, maar (sorry hiervoor) gezien je social skills gaat dat hem niet worden.![]()
Damn son.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:52 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Fix gewoon een andere. Normaalgesproken zou je nog kunnen checken of het miss kut loopt met haar vriend ofzo, maar (sorry hiervoor) gezien je social skills gaat dat hem niet worden.![]()
Het een bevestigt het anderequote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook het best maar ik ben nu voor het eerst in 10 jaar echt op zoek naar een vriendin. Alleen ik weet niet waar ik moet zoeken.
[..]
Dat laatste kan jij niet weten.![]()
![]()
Die UI's die hetzelfde zijn zijn echt reteirritant.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Dat op zoek gaan moet je niet doen joh, je vindt haar vanzelf wel. In een café, het OV, school, werk of in het parkquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook het best maar ik ben nu voor het eerst in 10 jaar echt op zoek naar een vriendin. Alleen ik weet niet waar ik moet zoeken.
[..]
Dat laatste kan jij niet weten.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Vaak als ik iets zoek ligt het onder mijn bed, dus wie weet vind je daar iets.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[..]
Dat laatste kan jij niet weten.![]()
Hoe leer jij mensen kennen dan?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat slaat helemaal nergens op. Ik moet gewoon iemand eerst kennen, dan ben ik heel sociaal.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Bel Ewout.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat lijkt me ook het best maar ik ben nu voor het eerst in 10 jaar echt op zoek naar een vriendin. Alleen ik weet niet waar ik moet zoeken.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
DS2 is onze eigen HansieHansie. Best vaak nuttige dingen te zeggen, alleen neemt niemand hem serieus.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Take me out, Ik heb het nog nooit gedaan, Adam zoekt Eva, opties genoeg.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook het best maar ik ben nu voor het eerst in 10 jaar echt op zoek naar een vriendin. Alleen ik weet niet waar ik moet zoeken.![]()
Of gewoon vertellen in da club dat je weer een paar goede dealtjes heb ge SMLENO't. De kippetjes zullen in de rij staan om plaats te nemen op je stokje.Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat moet ik nu doen? Ik heb die chick van de C1000 eindelijk op FB en ze is al meer dan een jaar bezet.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Vakantietips:
http://data.worldbank.org(...)value-last&sort=desc
Die Arabische landen zijn wel konko, 4 mannen op 1 vrouw en dan hebben rijke mannen nog 20 vrouwen ook.![]()
Lijkt me niet geheel onwaarschijnlijkquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Of gewoon vertellen in da club dat je weer een paar goede dealtjes heb ge SMLENO't. De kippetjes zullen in de rij staan om plaats te nemen op je stokje.![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:13 schreef DutchSL het volgende:
Vakantietips:
http://data.worldbank.org(...)value-last&sort=desc
Ghne ghneRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Perfect voor DS2quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Denk eerder voor zo'n mislukkeling als jij.quote:
Jij neukt toch hoeren?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:17 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Denk eerder voor zo'n mislukkeling als jij.![]()
Zo nu en dan, laatste is wel van paar maanden geleden.quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:17 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Denk eerder voor zo'n mislukkeling als jij.![]()
Je vader is een mislukking![]()
En dan iemand anders een mislukking noemenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:19 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zo nu en dan, laatste is wel van paar maanden geleden..
![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En dan iemand anders een mislukking noemen.
Je moet haar vergeten. Als ik jou was zou ik ook gewoon iets hoger mikken. Durf gewoon een kassameid van de AH aan te spreken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat moet ik nu doen? Ik heb die chick van de C1000 eindelijk op FB en ze is al meer dan een jaar bezet.
Ga anders gewoon op Tinder kloten.... Post alle gesprekken die je daar hebt wel hier dan.![]()
Kelderman solo voorop, slotfase 1e etappe Ronde van Catalonie.
E: en eraan voor de moeite.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hoeveel KM nog?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Kelderman solo voorop, slotfase 1e etappe Ronde van Catalonie.![]()
Kelderbaas, gisteren ook al, maar toen ging die zogenaamde Nederlandse Giant ploeg er achteraan rijden voor hun konko Sloveen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Kelderman solo voorop, slotfase 1e etappe Ronde van Catalonie.![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:25 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Je moet haar vergeten. Als ik jou was zou ik ook gewoon iets hoger mikken. Durf gewoon een kassameid van de AH aan te spreken.
Ga anders gewoon op Tinder kloten.... Post alle gesprekken die je daar hebt wel hier dan.
Ow kut. Dit is de herhaling van gisterenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:25 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Kelderbaas, gisteren ook al, maar toen ging die zogenaamde Nederlandse Giant ploeg er achteraan rijden voor hun konko Sloveen.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wielrennen is denk ik wel de sport die het slechtst word verslagen. Kunnen ze dat nou nooit eens een keer fatsoenlijk doen onderhandquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Infovoorziening is een drama, niemand weet het![]()
Ik denk dat je een herhaling van gisteren aan het kijken bent ?
Het is nog 70km met deze kopgroep Belkov (Katusha), Koch (Cannondale), Voeckler (Europcar), Marczysnki y Rutkiewicz (CCC) y Baugnies (Wanty-Groupe Gobert)
volgens de live ticker![]()
Nu weten ze niet wie er wint, want er hangt een bord voor de finishlijnquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:28 schreef DutchSL het volgende:
Ik denk dat je een herhaling van gisteren aan het kijken bent ?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zullen we langzaam aan opbouwen? Eerst maar eens een stapje wagen naar de Coop!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:25 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Je moet haar vergeten. Als ik jou was zou ik ook gewoon iets hoger mikken. Durf gewoon een kassameid van de AH aan te spreken.
Ga anders gewoon op Tinder kloten.... Post alle gesprekken die je daar hebt wel hier dan.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Mezgec dus, herhaling van gisterenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nu weten ze niet wie er wint, want er hangt een bord voor de finishlijn![]()
![]()
quote:quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ow kut. Dit is de herhaling van gisteren
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gewoon Tinderen DS2, neem een goede Pf en de chicks stromen vast binneni'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Is hij al zo ver dat hij de Aldi en Lidl over kan slaan?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:29 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zullen we langzaam aan opbouwen? Eerst maar eens een stapje wagen naar de Coop!![]()
Ik denk dat hij beste gewoon bij de Action kan beginnen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:34 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Is hij al zo ver dat hij de Aldi en Lidl over kan slaan?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Gast, jij bent degene die reacties uitlokt door mij als eerste te gaan quoten.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kerel moet gewoon normaal doen dan is er niets aan de hand
Wijven bij de coop hier zijn echt konkolelijk.
Beter ga je naar een kledingzaak en vraag je om advies van de modespecialistes, of is dat een stap te hoog?![]()
Doe dan maar gewoon de Wibra/Zeeman, daar kan het haast niet fout gaan.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik denk dat hij beste gewoon bij de Action kan beginnen.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Pas op dadelijk gaat het te verquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:35 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Gast, jij bent degene die reacties uitlokt door mij als eerste te gaan quoten.![]()
![]()
Ewa sabi ik kom je prikken kijk uit.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pas op dadelijk gaat het te ver![]()
Doet het niet op mijn mobiel.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:33 schreef el-blanchito het volgende:
Gewoon Tinderen DS2, neem een goede Pf en de chicks stromen vast binnen![]()
Wel als het over een van m'n ouders gaat.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pas op dadelijk gaat het te ver
Dat is voor ekte playahboiis.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:35 schreef DutchSL het volgende:
Wijven bij de coop hier zijn echt konkolelijk.
Beter ga je naar een kledingzaak en vraag je om advies van de modespecialistes, of is dat een stap te hoog?
DS2 kan het beste gewoon beginnen op de markt bij de viskraam ofzoRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ikke jou prikken met kniffa zo in ribquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ewa sabi ik kom je prikken kijk uit.![]()
Oh dus je mag wel gewoon schelden maar als het over je papa gaat dan kan het ineens niet meerquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:36 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Wel als het over een van m'n ouders gaat.Boefuckinghoe dan moet je maar gewoon niet schelden want dan weet je dat je zoiets terug kan verwachten knul
![]()
![]()
Een S1.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Wat heb jij voor mobiel dan?
[ afbeelding ]
Elke keer als ik het opstart crasht mijn mobiel.![]()
Dat is toch gewoon Android 3.0 ?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Een S1.
Elke keer als ik het opstart crasht mijn mobiel.
Doe een custom-rom erop gooien en ballen met die banaan.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh dus je mag wel gewoon schelden maar als het over je papa gaat dan kan het ineens niet meerBoefuckinghoe dan moet je maar gewoon niet schelden want dan weet je dat je zoiets terug kan verwachten knul
Geen idee. Dan nog snap ik niet hoe ik een foto in moet stellen. En ik weet niet of het wel iets voor mij is want ik word toch door iedereen afgewezen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon Android 3.0 ?
Doe een custom-rom erop gooien en ballen met die banaan.![]()
Kanker gewoon op knul.quote:
Miscommunicatie ontstaat op het moment dat de ontvanger een boodschap anders ontvangt dan dat de zender deze bedoeld heeft.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Beetje zelfvertrouwen jongen, zie je er een beetje prima/verzorgd uit?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geen idee. Dan nog snap ik niet hoe ik een foto in moet stellen. En ik weet niet of het wel iets voor mij is want ik word toch door iedereen afgewezen.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Niet zo zielig doen want volgens mij heb je wel gewoon een dikke schwanz.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geen idee. Dan nog snap ik niet hoe ik een foto in moet stellen. En ik weet niet of het wel iets voor mij is want ik word toch door iedereen afgewezen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee, mijn huid ziet er niet goed uit.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:41 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Beetje zelfvertrouwen jongen, zie je er een beetje prima/verzorgd uit?![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, mijn huid ziet er niet goed uit.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dan zou ik het op Cosplay evenementen proberen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, mijn huid ziet er niet goed uit.![]()
Alcohol is your best friend.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, mijn huid ziet er niet goed uit.![]()
Iemand die straks een potje wil tegen m'n IF Seedorf team?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Pics van je tietenmquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:55 schreef el-blanchito het volgende:
Iemand die straks een potje wil tegen m'n IF Seedorf team?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dat gebeurd zo vaak bij zoveel clubsquote:![]()
![]()
Ja maar het loopd nu wel de spuigaten uid.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat gebeurd zo vaak bij zoveel clubshallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dat klopt. Maar Memphis '' Hannibal Lector '' Depay is gewoon een baasquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja maar het loopd nu wel de spuigaten uid.![]()
![]()
Die vuist meteen omhoog bij Memphisquote:
You can take the kid out of the ghetto, but you can't take the ghetto out of the kid.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Niet zo schijnheilig, jij had allang een mes getrokken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die vuist meteen omhoog bij Memphis
You can take the kid out of the ghetto, but you can't take the ghetto out of the kid.![]()
linksbackquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oh, dan wil ik wel een potje.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:11 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
http://www.easports.com/n(...)Id=ehnEpvlZnK0Cv:ps3hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
te traag daar kan je beter een alleskunner zoals biabiany neerzetten denk ik.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Callejon speelde een uur lang rechtsback dit weekendquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
te traag daar kan je beter een alleskunner zoals biabiany neerzetten denk ik.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Holy shit, dat is wel echt naar. Sommige mensen...quote:![]()
Ik begrijp overigens niet dat je iemand 18 jaar in coma wil houden, maar dat is weer wat anders...![]()
Hè kut, mijn disconnect.
Daar gaat mijn (gelukkige) 5-0 voorsprong
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Nope.quote:Het was 4-0.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:14 schreef el-blanchito het volgende:
Hè kut, mijn disconnect.
Daar gaat mijn (gelukkige) 5-0 voorsprongMaar wat een drama ja.
Het ging eigenlijk gelijk op in de eerste helft en ineens stond je 3-0 voor
HHahaha het ging hard opeens ja. Strootman met de omhaalquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nope.
[ afbeelding ]
[..]
Het was 4-0.Maar wat een drama ja.
Het ging eigenlijk gelijk op in de eerste helft en ineens stond je 3-0 voor
Weer een disconnect, had ook veel meer lag dan het potje hiervoor..quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:16 schreef el-blanchito het volgende:
H
[..]
Hahaha het ging hard opeens ja. Strootman met de omhaalhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Leuke halve potjes waren hetquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Weer een disconnect, had ook veel meer lag dan het potje hiervoor..
We zijn wel aan elkaar gewaagd denk ik, alleen de scores zeggen wat anders
Het gaat erg lekker, creëer een hoop kansen. Natuurlijk gaat niets er in, maar dat is een beetje fifa 14. Na 90 minuten ik 8 schoten op doel en 1 doelpunt. Hij 4 schoten en 2 doelpunten. Maar wat voor doelpunten....
Doelpunt 1, terug speel bal van SIF Benatia naar de keeper. Dit doe ik echt zo vaak, krijg je dit:
(even voor de duidelijkheid, ik ben dus wit)
Doelpunt 2, normale aanval daar niet van... Maar hoe de bal er dan in gaat...![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:07 schreef Tobi-wan het volgende:
Het gaat erg lekker, creëer een hoop kansen. Natuurlijk gaat niets er in, maar dat is een beetje fifa 14. Na 90 minuten ik 8 schoten op doel en 1 doelpunt. Hij 4 schoten en 2 doelpunten. Maar wat voor doelpunten....
Doelpunt 1, terug speel bal van SIF Benatia naar de keeper. Dit doe ik echt zo vaak, krijg je dit:
[ afbeelding ]
Doelpunt 2, normale aanval daar niet van... Maar hoe de bal er dan in gaat...
[ afbeelding ]![]()
wat een baas die keeper
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Zojuist op 538 beweerden ze te weten wat Messi en Pepe me elkaar besproken tijdens El Clasico.
Pepe: jij bent bang voor mij he? Je vindt het vervelend om tegen mij te spelen toch?
Messi: joh, iedere keer als ik tegen jou moet, weet ik het netje te vinden. Je mag blij zijn dat je ook op de foto staat als ik scoor.![]()
![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:07 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]!
quote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Super herkenbare tegendoelpuntenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:11 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Misschien IF Buffon toch maar weer verkopen... Dit is echt aids.
Een oud aids doelpunt om het af te maken.... Ik vraag me soms af waarom ik dit spel nog speel...
[ afbeelding ]![]()
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Dit is gewoon echt puur jouw fout.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Je keeper kan natuurlijk ook de bal vergeten: [ afbeelding ]hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
hahaha hardop gelachen wat een baasquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:07 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
#FreeTrapz![]()
Zo heb ik er ook nog wel eentje.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Je keeper kan natuurlijk ook de bal vergeten: [ afbeelding ]
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Niet om je goal af te zeiken, want dit is een hele mooie. Maar het is wel echt raar dat een keeper pas in beweging komt op het moment dat die bal ter hoogte van de penalty stip isquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Cupfinale 1-0 voor, bijna tijd, ik denk kom maar op met dat premium gold pack. Disconnect en alles naar de klote, bedankt EA![]()
![]()
![]()
![]()
Ik speelde tegen een team met niet een hoge chem (maar het was wel een gold team)quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet om je goal af te zeiken, want dit is een hele mooie. Maar het is wel echt raar dat een keeper pas in beweging komt op het moment dat die bal ter hoogte van de penalty stip is![]()
JBGGquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik speelde tegen een team met niet een hoge chem (maar het was wel een gold team)![]()
O het gaat over keeperaids, even mijn oude Heinz Muller FUT 13 momentjes opzoeken...
ps(v). Brenet twittert best wel gay ❤️ #liefde![]()
Ik had ook een keeper momentje net. Ik denk ff uploaden (ps4). Is het serieus zo dat wanneer je een goal of filmpje wil uploaden, je jezelf eerst bij Facebook (??!) aan moet melden? Ik zie geen optie om een los doelpunt te doen zoals bij de ps3.![]()
Prima reddingen zou ik zeggen. Overtreding voor duwen/springen in de rug binnen de 5 meter! Kutscheids.quote:![]()
De bal vangen en zelf over de achterlijn brengenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:26 schreef m25 het volgende:
[..]
Prima reddingen zou ik zeggen. Overtreding voor duwen/springen in de rug binnen de 5 meter! Kutscheids.
Heinz Muller faal deel 2
Speciale gastrol van die verdediger..
Daarna heb ik maar een andere keeper genomen..![]()
high pressure spelen dan doen je verdedigers dit soort dingenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De bal vangen en zelf over de achterlijn brengen
Heinz Muller faal deel 2
[ afbeelding ]
Speciale gastrol van die verdediger..
Daarna heb ik maar een andere keeper genomen..
#FreeTrapz![]()
442 , heb op LM IF Asamoah staan en op CM UP Vidal (uit een pakkiequote:)
En de andere spits is Neymar![]()
Vucinic dan imoquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:34 schreef Maver24 het volgende:
[..]
442 , heb op LM IF Asamoah staan en op CM UP Vidal (uit een pakkie)
En de andere spits is Neymar![]()
Ik heb Vucinic gehaaldquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Beide zijn goed, maar Vucinic is fijn als sterke spits naast Neymar.straks maar even team proberen
![]()
Ja maar het is niet superquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:47 schreef Confetti het volgende:
Is 4222 een beetje oké? Fantastisch briljant super team bedacht![]()
Valt vies tegen dit jaar. Vorig jaar mijn favo formatie. Dit jaar was alleen mijn silverteam in die formatie succesvol eigenlijk..en dat was denk ik vooral door de spelers zelf. Veel andere teams geflopt, ondanks hele goede spelers en balans. Vooral erg kwetsbaar tegen 41212 en die kom je nou net non-stop tegen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:47 schreef Confetti het volgende:
Is 4222 een beetje oké? Fantastisch briljant super team bedachtAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
41212quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:58 schreef esox83 het volgende:
Wat is dan het beste tegen 41212? heb daar ook vaker moeite meeNAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |