SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Goede vraag man. Maar omdat ik tegen iemand zeg, die nog nooit een normale reactie heeft gepost op mij omdat het ook gewoon een mongool is, dat 'ie ook gewoon niet kan reageren... ben ik de clown?quote:![]()
en @ ds2nogwat: Waarom ik dan weer reageer op hem? Ik vraag in die reactie toch iets.. en ik hou het netjes. Tenzij je een mongool familielid hebt, dan kan het wel verkeerd overkomen.![]()
Speel je ook triangel?quote:Op maandag 24 maart 2014 23:38 schreef m25 het volgende:
[..]
Goede vraag man. Maar omdat ik tegen iemand zeg, die nog nooit een normale reactie heeft gepost op mij omdat het ook gewoon een mongool is, dat 'ie ook gewoon niet kan reageren... ben ik de clown?![]()
Hahaha, zelf verzonnen? Ooit wel ja, op de basisschool maar dat is voor mij langer geleden dan voor jou toch?quote:![]()
Sorry, ik heb geen glazen bol waar ik je leeftijd in kan zienquote:Op maandag 24 maart 2014 23:41 schreef m25 het volgende:
[..]
Hahaha, zelf verzonnen? Ooit wel ja, op de basisschool maar dat is voor mij langer geleden dan voor jou toch?![]()
![]()
Bestaat ook niet, maar de kansberekening is niet moeilijk als je jouw gemiddelde posts van de dag erbij pakt.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Sorry, ik heb geen glazen bol waar ik je leeftijd in kan zien![]()
Gemiddelde op basis van wat? Je moet wel even specificeren meneer de advocaat.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:42 schreef m25 het volgende:
[..]
Bestaat ook niet, maar de kansberekening is niet moeilijk als je jouw gemiddelde posts van de dag erbij pakt.![]()
Leeftijdsniveau laat maar zeggen. Maar zoals iemand al zei: laat rusten.. reageer op anderen.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gemiddelde op basis van wat? Je moet wel even specificeren meneer de advocaat.![]()
Ok, want ik zeg dat ik je kijk op voetbal interessant vind en dan ben ik een mongool. Super volwassen!quote:Op maandag 24 maart 2014 23:45 schreef m25 het volgende:
[..]
Leeftijdsniveau laat maar zeggen. Maar zoals iemand al zei: laat rusten.. reageer op anderen.![]()
![]()
Ik mocht nooit liegen van mijn moeder. Maar oke! Bedankt hè, voor de positieve noot.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ok, want ik zeg dat ik je kijk op voetbal interessant vind en dan ben ik een mongool. Super volwassen!![]()
MOTM van Persie in een low gold/silver hybrid is gewoon cheaten
8 op 4 loopt hij en ook veel assists
Fer is ook een beest bij corners zeg (4 op 4, beide CB's op 0).![]()
Maar goed dat ze dood is dan.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:57 schreef m25 het volgende:
[..]
Ik mocht nooit liegen van mijn moeder. Maar oke! Bedankt hè, voor de positieve noot.![]()
Jij praat zoveel poep dat je een persoonlijk gat in de ozon-laag hebt.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:01 schreef m25 het volgende:
[..]
Over volwassen gesproken. Misschien mag ik inmiddels wel liegen.![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jij praat zoveel poep dat je een persoonlijk gat in de ozon-laag hebt.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Insgelijks gast. Nou zie eerste vraag van de dag.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jij praat zoveel poep dat je een persoonlijk gat in de ozon-laag hebt.![]()
Pak eens een andere uiquote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wellicht gaat dit topic sneller vol dan het gemiddelde topic in deze reeks.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik weet geen andere dan die ik al heb gebruikt.![]()
![]()
Nu wel.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wellicht gaat dit topic sneller vol dan het gemiddelde topic in deze reeks.
#POTFTindabuilding![]()
Af en toe moet je er even met de botte schep in. Dat weet jij ook wel van mij.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En dan aan anderen vragen of ze triangel spelen![]()
Nog nooit zo makkelijk een finale gewonnen, 9-2En de tegenstander gaf niet eens op.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
![]()
Sinds ik Benzema erin heb gezet speelt het echt zo veel chiller, toch wel een stuk beter dan UP Costa.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Godverquote:Op dinsdag 25 maart 2014 01:22 schreef DutchSL het volgende:
Gold pack als daily gift met o.a. UP Vidal en Criscito, not badWie hebt jij omgekocht bij EA man
Altijd mazzel, met alles...
![]()
1 woord: agilityquote:Op dinsdag 25 maart 2014 01:02 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds ik Benzema erin heb gezet speelt het echt zo veel chiller, toch wel een stuk beter dan UP Costa.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
'Ebola naar Canada verspreid'
Waarschijnlijk iemand van EA en die heeft de webapp ook besmet.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dat is geen jackpot. Je kan je afvragen of dat wel het plunderen waard isquote:Op maandag 24 maart 2014 22:56 schreef FCsuarez het volgende:
15K, serie a team en wat non rare golds
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Haha m'n vriendin wilde van de week op haar account ook eens FUT proberen. Krijgt wat packs vanwege dat 5 jarig bestaan, haalt daar nog 3 gouden gratis packs uit en heeft gewoon direct de volgende spelers:
Reus, Auba-pace, Gundogan, Guarin, Ibarbo en Cuadrado. Had ik maar zo'n begin.![]()
![]()
Dat is prima, heb je meteen een 442 teampje af. Alleen nog Alaba, Boateng, Chiellini, Abate en een keeper halen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:51 schreef Lastpost het volgende:
Haha m'n vriendin wilde van de week op haar account ook eens FUT proberen. Krijgt wat packs vanwege dat 5 jarig bestaan, haalt daar nog 3 gouden gratis packs uit en heeft gewoon direct de volgende spelers:
Reus, Auba-pace, Gundogan, Guarin, Ibarbo en Cuadrado. Had ik maar zo'n begin.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Haha dat dacht ik ook. Pace en klaar.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is prima, heb je meteen een 442 teampje af. Alleen nog Alaba, Boateng, Chiellini, Abate en een keeper halen.![]()
![]()
Ik denk serieus dat dit geen toeval is. Nieuwe spelers aanmoedigen om te blijven FUT-en enzo...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:51 schreef Lastpost het volgende:
Reus, Auba-pace, Gundogan, Guarin, Ibarbo en Cuadrado. Had ik maar zo'n begin.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ja dat vroeg ik me ook af. totaal uitgekomen op 35K, ondank dat de gold rare contracten voor 300c gingen. zal er vandaag nog eentje proberenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is geen jackpot. Je kan je afvragen of dat wel het plunderen waard isdan is het wel weer leuk geweest.
wel nog PSN + en 25 FIFA points
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |