quote:Op maandag 31 maart 2014 12:45 schreef -Splash- het volgende:
Jeetje.. die jongen die van het opknappen van oude auto's zei dat hij nog nooit geen relatie gehad heeft. Wat doet hij in die show dan?
Als je die oldtimer niet mooi vind (waarin hij ging rijden) dan ben je niet goed bij je hoofd. En dan heb ik het niet over of je zelf die oldtimer zou willen hebben of wel of niet gek bent op auto's. Hoe die oldtimer eruit zag was gewoon perfect.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]Mooi he altijd die dubbele tegenspraken
Het meest schrijnende vond ik nog dat hij enigszins z'n hobby de "schuld" gaf
Ik ken best veel vrouwen die oldtimers leuk vindenhet is maar net hoe "normaal" je nog voor de rest bent
Eh nee.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:27 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Als je die oldtimer niet mooi vind (waarin hij ging rijden) dan ben je niet goed bij je hoofd. En dan heb ik het niet over of je zelf die oldtimer zou willen hebben of wel of niet gek bent op auto's. Hoe die oldtimer eruit zag was gewoon perfect.
Hij bedoelt dat die oldtimer goed is opgeknapt en dat klopt wel. Ding zag er puntgaaf uit zover je kon zien.quote:
Ik zou het toch eens zoeken bij het uit huis gaan en 'op jezelf wonen'. Dat hele stuk met dat bed was nogal genant.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]Mooi he altijd die dubbele tegenspraken
Het meest schrijnende vond ik nog dat hij enigszins z'n hobby de "schuld" gaf
Ik ken best veel vrouwen die oldtimers leuk vindenhet is maar net hoe "normaal" je nog voor de rest bent
Nogal jaquote:Op maandag 31 maart 2014 13:47 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik zou het toch eens zoeken bij het uit huis gaan en 'op jezelf wonen'. Dat hele stuk met dat bed was nogal genant.
Ach, hij had wel zijn eigen behang uitgezocht. Dat compenseerde het toch wel.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:47 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik zou het toch eens zoeken bij het uit huis gaan en 'op jezelf wonen'. Dat hele stuk met dat bed was nogal genant.
Ik ben nog geen 37, dus ik heb er geen ervaring mee. Maar het lijkt mij een mooie mijlpaal in het leven.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, hij had wel zijn eigen behang uitgezocht. Dat compenseerde het toch wel.
Inderdaad ja. Dan kan je lekker achterover leunen met een dozijn Irish Coffees en beseffen dat je hem de perfecte opvoeding hebt gegeven.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:15 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik ben nog geen 37, dus ik heb er geen ervaring mee. Maar het lijkt mij een mooie mijlpaal in het leven.
Net als die andere gozer en het karten, dat zijn moeder wel mee was naar het 'single karting event' , maar hij wel alleen naar de mensen toe ging. Dan ben je als moeder toch wel trots op hem.
Ze zijn er zelf bij tochquote:Op maandag 31 maart 2014 15:33 schreef Japstert65 het volgende:
Vind het wel sneu dat zulke mensen ook wel een beetje gebruikt worden om maar aan de kijkcijfers te komen.
Die mensen hebben (lijkt mij) echt wel seizoen 1 gekeken. Dus ze weten wat ze kunnen verwachten. OF ze dan helemaal inzien hoe het werkt is een tweede. Maarja dat is aan hen die keuzequote:Op maandag 31 maart 2014 15:41 schreef Japstert65 het volgende:
ja dat wel, maar sommige zijn zich daar niet echt bewust van geloof ik.
Dan nog kunnen het gewoon naieve drommels zijn. Ze worden voor lul gezet en kiezen daar zelf voor ja, maar het is natuurlijk wel 'domme aapjes kijken'.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die mensen hebben (lijkt mij) echt wel seizoen 1 gekeken. Dus ze weten wat ze kunnen verwachten. OF ze dan helemaal inzien hoe het werkt is een tweede. Maarja dat is aan hen die keuze
Klopt. Maar vergelijk het eens met Sterren Springen. Die mensen weten beter wat voor consequenties het allemaal heeft en toch doen ze het.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:39 schreef Silenus het volgende:
Dan nog kunnen het gewoon naieve drommels zijn. Ze worden voor lul gezet en kiezen daar zelf voor ja, maar het is natuurlijk wel 'domme aapjes kijken'.
quote:Op maandag 31 maart 2014 13:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, hij had wel zijn eigen behang uitgezocht. Dat compenseerde het toch wel.
Eens.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:32 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Dat Russische programma is misschien nog wel triester![]()
Dit is tenminste nog vermakelijk.
Ja dat kijk ik echt niet, al had FOK! er 10 topics over..quote:Op maandag 31 maart 2014 21:32 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Dat Russische programma is misschien nog wel triester![]()
Dit is tenminste nog vermakelijk.
Instant-klassieker!quote:Op maandag 31 maart 2014 21:33 schreef SecretStoryWous het volgende:
Elke week standaard 'Plausibel' momentje
Het is bijna 'echter' van de Rijdende Rechterquote:Op maandag 31 maart 2014 21:33 schreef SecretStoryWous het volgende:
Elke week standaard 'Plausibel' momentje
Voorspelbaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |