Nieuwe afleveringen vanaf 3 maart 2014! Wekelijks op maandag om 21:30quote:Vandaag de dag is het hebben van seks op jonge leeftijd steeds normaler en verliezen jongens en meisjes steeds eerder hun maagdelijkheid. In Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan worden mensen gevolgd die daar, bewust of onbewust, juist laat mee zijn.
Ewout Genemans heeft de afgelopen maanden tien mensen tussen de 20 en 48 jaar oud gevolgd, die om de een of andere reden nog nooit seks hebben gehad terwijl zij daar wel de leeftijd voor hebben. Zij zijn toe aan het moment om ontmaagd te worden en willen ‘HET’ eindelijk eens meemaken.
Waarom zijn ze nog maagd? Wat doen ze om hun maagdelijkheid te verliezen? Het programma volgt deze en andere maagden, op de weg naar hun ontmaagding. Voor de een is die weg wat langer dan voor de ander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
alleen met alex via facebook van tijd op tijdquote:Op maandag 24 maart 2014 22:55 schreef Cue_ het volgende:
Spreek je nog wel eens wat mensen van t vorige seizoen?
Ik betwijfel dat het volledig gescript is. Thuiskomen van moeders bvb wel (anders staat camera crew niet al te wachten) maar wat uit haar mond komt is gewoon hoe ze zijn lijkt me.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:05 schreef Bucketlist het volgende:
Ik krijg agressieve neigingen van die Macy. Ik begrijp dat het gescript is maar wat een ongelofelijk irritant kind.
Geen idee waar die zijn.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:09 schreef CaptainCab het volgende:
Kom je ook wel eens op animatie film festivals, Marcel?
En maar gek opkijken dat 'ie nog nooit een relatie gehad heeft.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:17 schreef MacorgaZ het volgende:
Die 37-jarige Friso die nog bij zijn ouders woont
huh, die moet ik eens opzoeken.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:19 schreef CaptainCab het volgende:
[..]
Vorige week in Utrecht, november weer in Amsterdam
In alle eerlijkheid, ik kon er deze keer wel om lachen.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:17 schreef MacorgaZ het volgende:
Dit was echt de aflevering met de meest trieste/zielige dingen![]()
![]()
Ook zo racistisch steeds die ene freak&moeder, "een neger", "jullie buitenlanders houden wel van dit drankje toch", "welkom in Nederland"
Die 37-jarige Friso die nog bij zijn ouders woont
Marcel die uitgerekend in zo'n krap bootje gaatlike srsly? Doe iets waarbij je normaal kan staan zonder dat je moet zitten in een krap bootje of achtbaankarretje
In de show leek je juist erg gespannen de hele tijd, maar had je dit zelf uitgekozen of Ewout?quote:Op maandag 24 maart 2014 23:22 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
In alle eerlijkheid, ik kon er deze keer wel om lachen.
In de kano? Ja, had geen reserve kleding bij dus als die omging zou dat kut zijn geweest.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:24 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
In de show leek je juist erg gespannen de hele tijd, maar had je dit zelf uitgekozen of Ewout?
Gewoon iets waarbij je kan staan lijkt me echt veel beter geschikt, niet steeds iets met verplicht krappe zitjes
Morgen hebben ze weer een datequote:Op maandag 24 maart 2014 23:26 schreef Captainp00face het volgende:
Ik weet niet of je het al gezegd had, maar Marcel, heb je nog dates gehad of contact met Karin?
Ja morgen weer een date.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:26 schreef Captainp00face het volgende:
Ik weet niet of je het al gezegd had, maar Marcel, heb je nog dates gehad of contact met Karin?
Nopequote:Op maandag 24 maart 2014 23:28 schreef Captainp00face het volgende:
O wow.
Om even die vrouw na te doen bij het lampenknutselen; hebben jullie al gezoend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |