SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
quote:Op maandag 24 maart 2014 23:00 schreef spiritusbus het volgende:
Die hoofddoek is toch om na het neuken je pik aan schoon te vegen?
Tussen 4 ogen we weten allebei dat je gewoon nog een maagd bent.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:00 schreef spiritusbus het volgende:
quote:Op maandag 24 maart 2014 23:02 schreef GizartFRL het volgende:
"Crip ik vind je hoofddoek wel mooi! Waarom draag je hem?"
Wat een domme vraag ook.Natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij ook want niet getrouwd.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Tussen 4 ogen we weten allebei dat je gewoon nog een maagd bent.
Nee, ik ben een burgerlijke lul met zo'n zeven jaar dezelfde vriendin.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Tussen 4 ogen we weten allebei dat je gewoon nog een maagd bent.
Ik ben een trotse maagd inderdaad.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij ook want niet getrouwd.
Gr gr
quote:Op maandag 24 maart 2014 23:05 schreef HaywoodJablome het volgende:
Als ze het recht in je gezicht zeggen zijn ze niet achterbaks. Hooguit vooringenomen.
Jawel, omdat ze ''het nooit zo bedoelen''.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:05 schreef HaywoodJablome het volgende:
Als ze het recht in je gezicht zeggen zijn ze niet achterbaks. Hooguit vooringenomen.
Schijnheilig misschien.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Jawel, omdat ze ''het nooit zo bedoelen''.
Schijnheilig, achterbaks. Vind ik dicht tegen elkaar leunen bij mijn probleem. Gaf natuurlijk maar 1 voorbeeld net. Maar genoeg die ook lief in mijn gezicht doen maar ondertussen de raarste dingen promoten op FB.quote:
Probeer het woord achterbaks eens te ontleden en bedenk dan waarom je de betekenis van dit woord blijkbaar niet kent.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Jawel, omdat ze ''het nooit zo bedoelen''.
Like?quote:Op maandag 24 maart 2014 23:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Schijnheilig, achterbaks. Vind ik dicht tegen elkaar leunen bij mijn probleem. Gaf natuurlijk maar 1 voorbeeld net. Maar genoeg die ook lief in mijn gezicht doen maar ondertussen de raarste dingen promoten op FB.
crip wie dan, geef namenquote:Op maandag 24 maart 2014 22:58 schreef Crip het volgende:
Laat ik de klacht lekker beknopt houden.
Ik irriteer me mateloos aan tatta's die zogenaamd interesse tonen in mijn geloof en cultuur en elke keer zo sneaky mogelijk snerende opmerkingen proberen te maken als ze verheldering vragen over een bepaald onderwerp
Bijv: ''Crip ik vind je hoofddoek wel mooi! Waarom draag je hem?'' Dus ik leg het uit..
zegt ze opeens: Ow je hoeft niet te liegen tegen me schat je word toch gewongen thuis ik kan je helpen ik meen het.
Serieus? Je vraagt uitleg om zulkcommentaar te maken?![]()
![]()
![]()
Waarom doen sommige dit zo achterbaks? Wees gewoon eerlijk. Ik heb meer respect voor Wilders dan voor zulk achterbaks poesjes gedrag.
Klacht: Achterbakse tatta's.
TS Nederlands is gewoon niet zo goed. Laat gaan.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:08 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Probeer het woord achterbaks eens te ontleden en bedenk dan waarom je de betekenis van dit woord blijkbaar niet kent.
TS'quote:Op maandag 24 maart 2014 23:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
TS Nederlands is gewoon niet zo goed. Laat gaan.
Bijv tijdje terug toen dat zwarte pieten gedoe aan de gang was en er een pagina werd geopend dat Suikerfeest ook verboden zou moeten worden dan.quote:
Dat ze het Suikerfeest willen verbieden betekent niet dat ze jou persoonlijk niet mogen. Dat kun je achterbaks noemen, ik noem dat gewoon nog steeds respect tonen voor de persoon die dat wel viert.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Bijv tijdje terug toen dat zwarte pieten gedoe aan de gang was en er een pagina werd geopend dat Suikerfeest ook verboden zou moeten worden dan.Nou mensen in mijn omgeving en van school waren het er zo mee eens en gingen die pagina massaal liken en dan doen ze onwijs chill in mijn gezicht en vinden ze mijn cultuur zo interessant. Ik begreep die vergelijking in eerste instantie helemaal niet aangezien de Marokkanen in Nederland helemaal niet bezig waren met de pieten kwestie.
Of voor god.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:12 schreef SchoneZoon het volgende:
Je draagt het ook omdat het moet![]()
![]()
Het is niet dat je het draagt om je tegen de zon te beschermen of dat je het draagt als een modeaccessoire.
Dat zeg ik ook niet. Maar dan moet je ook niet leuk en aardig komen doen over mijn interessante cultuur en lekkere koekjes. Beetje hypocriet.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:12 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Dat ze het Suikerfeest willen verbieden betekent niet dat ze jou persoonlijk niet mogen.
Iets willen verbieden is respect tonen voor de persoon die het viert?quote:Op maandag 24 maart 2014 23:12 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Dat ze het Suikerfeest willen verbieden betekent niet dat ze jou persoonlijk niet mogen. Dat kun je achterbaks noemen, ik noem dat gewoon nog steeds respect tonen voor de persoon die dat wel viert.
Dan nog draag je het niet vrijwillig.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Of voor god.
[..]
Dat zeg ik ook niet. Maar dan moet je ook niet leuk en aardig komen doen over mijn interessante cultuur en lekkere koekjes. Beetje hypocriet.
Jawel, voel me er veilig in.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:15 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Dan nog draag je het niet vrijwillig.
Nee, je begrijpt mij verkeerd. Als ik vind dat op zondag de winkels dicht moeten en jij vindt dat dat wel open moet blijven dat is dan jouw mening en daar moet ik respect voor hebben en elkaar niet de hersens inslaan. Je neemt het niet persoonlijk en je kan met z'n tweeën nog door één deur.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Iets willen verbieden is respect tonen voor de persoon die het viert?
Dus ik ben blij dat de Quraan mij met die wijze woorden heeft verlicht.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:16 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Als het niet in de Koran stond zou je het niet dragen.
Sterker nog, als haar voorouders ergens anders waren geboren was ze waarschijnlijk Christen geweest.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:16 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Als het niet in de Koran stond zou je het niet dragen.
Mja, maar het komt wel een beetje vreemd over als je dan wel uitgebreid interesse toont in de cultuur, die je eigenlijk het liefst ziet verdwijnen.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:16 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt mij verkeerd. Als ik vind dat op zondag de winkels dicht moeten en jij vindt dat dat wel open moet blijven dat is dan jouw mening. Maar je neemt het niet persoonlijk en je kan met z'n tweeën nog door één deur.
Sowieso religie. Allemaal onzin. Maar goed, als de ander gelooft, wat doe je eraan?quote:Op maandag 24 maart 2014 23:18 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Sterker nog, als haar voorouders ergens anders waren geboren was ze waarschijnlijk Christen geweest.
Pure hersenspoeling en onrealistisch geneuzel.
En wat gebeurt er als je het niet draagt?quote:Op maandag 24 maart 2014 23:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Dus ik ben blij dat de Quraan mij met die wijze woorden heeft verlicht.
Christendom bestuderen, jodendom bestuderen, agnost, twijfel, lak aan alles. Been there done that. Doe waar ik me goed bij voel en dat is de Islaam.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:18 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Sterker nog, als haar voorouders ergens anders waren geboren was ze waarschijnlijk Christen geweest.
Ze kiest er zelf voor, dus draagt ze het vrijwillig.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:15 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Dan nog draag je het niet vrijwillig.
True wel beetje raar. Maar goed, je kunt iemand niet verbieden om interesse te tonen voor iets dat hij/zij het liefst ziet verdwijnen (gelukkig).quote:Op maandag 24 maart 2014 23:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mja, maar het komt wel een beetje vreemd over als je dan wel uitgebreid interesse toont in de cultuur, die je eigenlijk het liefst ziet verdwijnen.
Dat is waar.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:21 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
True wel beetje raar. Maar goed, je kunt iemand niet verbieden om interesse te tonen voor iets dat hij/zij het liefst ziet verdwijnen (gelukkig).
In dat geval zou je moeten weten dat Islam en Christendom vrijwel hetzelfde zijn. M.a.w. als het Christendom onzin is in jouw ogen dan de Islam ook.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Christendom bestuderen, jodendom bestuderen, agnost, twijfel, lak aan alles. Been there done that. Doe waar ik me goed bij voel en dat is de Islaam.
Onwijs gehersenspoeld inderdaad.
PVV'ersquote:
Als het niet in de Koran stond en ze droeg het, dan is het pas vrijwillig. Ze draagt het alleen omdat het moet van 'Allah'.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:21 schreef leita het volgende:
[..]
Ze kiest er zelf voor, dus draagt ze het vrijwillig.
Islam en Christendom liggen dicht bij elkaar inderdaad. En als jij nog wat dieper research had gedaan weet je ook dat de bijbel en de tora in de Islam heilige schriften zijn die je niet mag ontkennen maar die door men gemodificeerd zijn. Plus ik geloof niet dat Jesus de zoon van god is.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:23 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
In dat geval zou je moeten weten dat Islam en Christendom vrijwel hetzelfde zijn. M.a.w. als het Christendom onzin is in jouw ogen dan de Islam ook.
Maar zij kiest er toch voor om naar Allah te luisteren en volgens de Koran te leven? Ze wordt niet gedwongen door Allah om een hoofddoek te dragen.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:23 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Als het niet in de Koran stond en ze droeg het, dan is het pas vrijwillig. Ze draagt het alleen omdat het moet van 'Allah'.
Mee eens.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:24 schreef BlueJeans het volgende:
Gaan we weer. Het geloof komt in een topique voor en het gaat gelijk daar over. Eindeloze discussie.Zullen we on-topique blijven en het houden op enkel het feit dat TS vindt dat deze mensen achterbaks zijn.
Dat hele ding is verzonnen om vrouwen te beschermen tegen mannen. In het Midden-Oosten gaan die mannen helemaal ape shit als een vrouw onbedekt rondloopt.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:18 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Elk heilig boek is ooit door mensen opgeschreven met de kennis van die tijd. Die kennis is nu achterhaald en daarmee ook de bijbel, koran etc.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Islam en Christendom liggen dicht bij elkaar inderdaad. En als jij nog wat dieper research had gedaan weet je ook dat de bijbel en de tora in de Islam heilige schriften zijn die je niet mag ontkennen maar die door men gemodificeerd zijn. Plus ik geloof niet dat Jesus de zoon van god is.
Jesus is een profeet.
Hoe reageer je trouwens als mensen dat tegen je zeggen? En geloven ze je dan of kijken ze je dan aan van 'Jaja, ze durft het gewoon niet te zeggen'. Woon je trouwens in the middle of nowwhere dat ze dat vragen??quote:Op maandag 24 maart 2014 23:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Mee eens.
Kan ook weer niet anders met een Moslim(a) op FOK! hé.
En de Islam blijft maar groeien. Veel wetenschappers bekeren tot de islam. De quran staat vol met wetenschappelijke feiten die men back in the days niet wist.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:28 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Elk heilig boek is ooit door mensen opgeschreven met de kennis van die tijd. Die kennis is nu achterhaald en daarmee ook de bijbel, koran etc.
Maar goed, Christendom is een langzame dood aan het sterven, omdat men steeds realistischer naar de verhalen kijkt. De Islam loopt achter, maar dat is een kwestie van tijd.
Daarom is het Christendom in onderontwikkelde landen erg populair, ze zijn simpelweg onwetend.
Woon in Limburg.. dus misschien vandaar. Ik reageer gewoon droog en negeer ze daarna, ik word niet boos of voel me beledigd. Vind het gewoon erg irritantquote:Op maandag 24 maart 2014 23:29 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Hoe reageer je trouwens als mensen dat tegen je zeggen? En geloven ze je dan of kijken ze je dan aan van 'Jaja, ze durft het gewoon niet te zeggen'. Woon je trouwens in the middle of nowwhere dat ze dat vragen??. Ik woon in de stad en werkte ook met moslima's en heb nooit gezien dat het aan hen werd gevraagd of misschien zie ik dat nooit/let er niet op.
Islam is nog relatief jong. Christendom is ook 2000 jaar als waarheid verkondigd en namen mensen dat blind aan.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:30 schreef Crip het volgende:
[..]
En de Islam blijft maar groeien. Veel wetenschappers bekeren tot de islam. De quran staat vol met wetenschappelijke feiten die men back in the days niet wist.
Maar het probleem met mij is dat ik dingen niet blind aan neem. Al waren mijn ouders kei agressief als ik iets niet geloof of wil dan doe ik het niet en geloof ik het niet.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:33 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Islam is nog relatief jong. Christendom is ook 2000 jaar als waarheid verkondigd en namen mensen dat blind aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |