Je hebt zo te merken ook de communicatiestijl van een echtechte.quote:Op maandag 14 maart 2016 10:28 schreef Plompzakker het volgende:
Loop niet zo te janken man.
Als je als engineer niet gewoon fatsoenlijk verdient ligt het hoogstwaarschijnlijk aan je competenties. Daarnaast heb je ongeveer 100% baangarantie.
En ja, dat zeg ik als engineer.
Ambtenaar gespotquote:Op dinsdag 17 januari 2017 11:49 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Je hebt zo te merken ook de communicatiestijl van een echtechte.
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:29 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Deze hts-ingenieur zit op 3700 met 7 jaar ervaring. Weinig verantwoordelijkheden, weinig werkdruk, helemaal prima. Zou niks anders willen. Je kan wel een stressvolle baan hebben bij een bank/verzekeraar oid, maar daar zou ik persoonlijk erg ongelukkig van worden. Tijd > geld.
Hoe kan dit? HTS bestaat al een tijdje niet meer.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:44 schreef MinderMinder het volgende:
[..]
Deze hts-ingenieur zit op 3375 met 4 jaar ervaring. Weinig verantwoordelijkheden, weinig werkdruk, helemaal prima. Zou niks anders willen. Je kan wel een stressvolle baan hebben bij een bank/verzekeraar oid, maar daar zou ik persoonlijk erg ongelukkig van worden. Tijd > geld.
(en een 36u werkweek)
quote:De hogere technische school (hts) is een voormalige Nederlandse onderwijsvorm voor hoger beroepsonderwijs. Dit schooltype is eind 20ste eeuw opgegaan in het hoger beroepsonderwijs (hbo) onder de noemer hoger technisch onderwijs (hto).
Ik reageerde op een post uit 2014, dus de kans dat die persoon dat nog zou zien was klein, en het was ook niet echt interessant voor iemand anders,quote:
Dit. TS is een ondankbaar verwaand overgepriviligeerde stinkjong.quote:Op maandag 14 maart 2016 10:28 schreef Plompzakker het volgende:
Loop niet zo te janken man.
Als je als engineer niet gewoon fatsoenlijk verdient ligt het hoogstwaarschijnlijk aan je competenties. Daarnaast heb je ongeveer 100% baangarantie.
En ja, dat zeg ik als engineer.
Eens, omdat 't kanquote:Op dinsdag 17 januari 2017 18:21 schreef GAINZ het volgende:
[..]
Dit. TS is een ondankbaar verwaand overgepriviligeerde stinkjong.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |