Nieuwe afleveringen vanaf 3 maart 2014! Wekelijks op maandag om 21:30quote:Vandaag de dag is het hebben van seks op jonge leeftijd steeds normaler en verliezen jongens en meisjes steeds eerder hun maagdelijkheid. In Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan worden mensen gevolgd die daar, bewust of onbewust, juist laat mee zijn.
Ewout Genemans heeft de afgelopen maanden tien mensen tussen de 20 en 48 jaar oud gevolgd, die om de een of andere reden nog nooit seks hebben gehad terwijl zij daar wel de leeftijd voor hebben. Zij zijn toe aan het moment om ontmaagd te worden en willen ‘HET’ eindelijk eens meemaken.
Waarom zijn ze nog maagd? Wat doen ze om hun maagdelijkheid te verliezen? Het programma volgt deze en andere maagden, op de weg naar hun ontmaagding. Voor de een is die weg wat langer dan voor de ander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 maart 2014 22:14 schreef De-Dwerg het volgende:
De lampenkap staat nu op mijn kast stof e verzamelen >.>
Maak je er een foto van met het Fok! logo erop?quote:Op maandag 24 maart 2014 22:14 schreef De-Dwerg het volgende:
De lampenkap staat nu op mijn kast stof e verzamelen >.>
Heul niet, kan ik tenminste bijlezen wat er hier gepost wordtquote:
Die heeft de focus nu verlegd richting reversed horsesquote:Op maandag 24 maart 2014 22:16 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[ afbeelding ]
Waar blijft Marc?
Ik ga niet kijken.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:16 schreef OProg het volgende:
Toch even gluren in de fotogalerie van die lesbo-bar.
Ik zie er een hoop die zo ruig als de deurmat zijn.
Bijna alle programma'squote:Op maandag 24 maart 2014 22:18 schreef Eerin het volgende:
Ik moet zeggen, FOK! maakt veel programma's wel 100x leuker om te zien. Dus thanks allen, ik vermaak me weer prima.
Dit. En ff pissen.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:17 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heul niet, kan ik tenminste bijlezen wat er hier gepost wordt
Geen fan van kort en pittig?quote:
Ik zou zonder Fok! niet eens hieraan beginnen iddquote:Op maandag 24 maart 2014 22:18 schreef Eerin het volgende:
Ik moet zeggen, FOK! maakt veel programma's wel 100x leuker om te zien. Dus thanks allen, ik vermaak me weer prima.
Ja klopt, dat volg ik nooit op FOK!. Maar het heeft BZV dit jaar wel wat draaglijker gemaakt.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:18 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Bijna alle programma's![]()
Behalve wie is de mol
Die had ik ook net.quote:
Kom op zondag eens een kijkje nemen in de TVSC! Over de SBS programmering. Momenteel wat minder, maar als Wegmisbruikers en Smaakpolitie weer komen is het topprogramering!quote:Op maandag 24 maart 2014 22:18 schreef Eerin het volgende:
Nee dat had ik dus ook xD Ik hoorde de "Ik heb een date met een neger" voorbij komen, dat was het eerste dat ik ooit zag van dit programma, en ik voelde een topic actief worden xDquote:Op maandag 24 maart 2014 22:18 schreef merino het volgende:
[..]
Ik zou zonder Fok! niet eens hieraan beginnen idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |