Wij hadden het laatst toch over koninklijke sleutelplekken? Een maatje van me is mooi bezig zag ik gisteren. Heeft in zijn 6x6 sleutelruimte een beamer opgehangen, kan ie PDFjes in laden van het werkplaatshandboek. Zit nog spraakbesturing aan ook, dus als ie tijdens het sleutelen roept "next page!" of "page 136!" dan bladert dat PDFje naar die paginaquote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:18 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wij hadden het laatst toch over koninklijke sleutelplekken? Een maatje van me is mooi bezig zag ik gisteren. Heeft in zijn 6x6 sleutelruimte een beamer opgehangen, kan ie PDFjes in laden van het werkplaatshandboek. Zit nog spraakbesturing aan ook, dus als ie tijdens het sleutelen roept "next page!" of "page 136!" dan bladert dat PDFje naar die paginaIdeaal als je lastige dingen weer in elkaar moet zetten
quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:18 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wij hadden het laatst toch over koninklijke sleutelplekken? Een maatje van me is mooi bezig zag ik gisteren. Heeft in zijn 6x6 sleutelruimte een beamer opgehangen, kan ie PDFjes in laden van het werkplaatshandboek. Zit nog spraakbesturing aan ook, dus als ie tijdens het sleutelen roept "next page!" of "page 136!" dan bladert dat PDFje naar die paginaIdeaal als je lastige dingen weer in elkaar moet zetten
Anders roep je toch gewoon 'inhoudsopgave'?quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:21 schreef bokkepoot het volgende:
[..]Maar dan moet je wel exact weten waar wat staat
.
Veel minderquote:Op donderdag 27 maart 2014 09:16 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Dat is wel wat je maximaal als studentenchaffeur zou kunnen maken in een maand
Lol.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:25 schreef Viezze het volgende:
[..]
Veel minderAls ik 40 uur per week zou werken pak ik 1460 bruto
Om 2000 bruto te verdienen zou ik 55 uur per week moeten werken.
Ik ga dan ook uit van ongeveer 10 uur op een dag, dat haalde ik altijd makkelijk met Easyway.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:25 schreef Viezze het volgende:
[..]
Veel minderAls ik 40 uur per week zou werken pak ik 1460 bruto
Om 2000 bruto te verdienen zou ik 55 uur per week moeten werken.
Ik zit in maart op gemiddeld 5u15min per dagquote:Op donderdag 27 maart 2014 09:36 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik ga dan ook uit van ongeveer 10 uur op een dag, dat haalde ik altijd makkelijk met Easyway.
Ik sinds decemeber 2013 op gemiddeld 0 uur per dagquote:Op donderdag 27 maart 2014 09:38 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik zit in maart op gemiddeld 5u15min per dag
Dat is wel heeel chill.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:18 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Arbeiderquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:18 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik verdien 2140 bruto, kom haten dan![]()
Precies.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:36 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wacht maar, ooit zal jij ook afgestuurd zijn en arbeider worden!
Herinner mij er niet aanquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:36 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wacht maar, ooit zal jij ook afgestuurd zijn en arbeider worden!
Naast de transportformulieren hoef je, in principe, geen andere formulieren mee. Ikzelf vind het altijd wel prettig om de OV gegevens ook in hardcopy bij de hand te hebben, dus daar neem ik ook altijd een print van mee.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:56 schreef Exorbitantes het volgende:
Morgen mijn eerste 2 ritjes!
Kan iemand mij een PM'tje doen over welke formulieren ik moet meenemen naast de transportformulieren?
De tweede rit moet ik een auto afleveren in mijn eigen woonplaats, hoe zit dat dan met declareren? Dank u!
Verder heel spannend, eerste werkdag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Veel plezier morgen, zijn het nog leuke auto's die je mag rijden?quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:56 schreef Exorbitantes het volgende:
Morgen mijn eerste 2 ritjes!
Kan iemand mij een PM'tje doen over welke formulieren ik moet meenemen naast de transportformulieren?
De tweede rit moet ik een auto afleveren in mijn eigen woonplaats, hoe zit dat dan met declareren? Dank u!
Verder heel spannend, eerste werkdag!
Jazeker.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:26 schreef Panthera. het volgende:
Maken daar wel eens mensen gebruik van, anders dan EW'ers?
Maar rij jij ook dikke Audis is natuurlijk de hamvraagquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:11 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Jazeker.Wij rijden sowieso sweekends i.p.v. de grote bussen, en s' avonds vaak als belbus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |