Ach, zo kon ik dankzij deze droplul vorige week ook niet gewoon voor mijn huis parkeren..quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:44 schreef Kiprollade het volgende:
Gaaf! Meneer moet alleen wel leren parkeren. Toen ik er was stond die midden in 4 vakken
Mijn auto zou er links nog tussen passen, en dat zou ik doen ook. Mag die lui niet zo, dus blokken die handelquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ach, zo kon ik dankzij deze droplul vorige week ook niet gewoon voor mijn huis parkeren..
[ afbeelding ]
Nou, geloof me, zelfs de Citroën C1 die ik bij me had paste daar niet meer tussen..quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:15 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Mijn auto zou er links nog tussen passen, en dat zou ik doen ook. Mag die lui niet zo, dus blokken die handel
Gewoon proppen, zulke hufters moeten gestraft worden.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:16 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nou, geloof me, zelfs de Citroën C1 die ik bij me had paste daar niet meer tussen..
Als busreizen geen probleem zijn, Parijs? En misschien kun je ook nog wel naar Londen. Berlijn is ook mooi.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:52 schreef Kiprollade het volgende:
Iemand nog een idee waar je met 2 personen een retourtje naar kan boeken voor 86 euro of minder?
Heb Venetië al gezien voor 46 euro, voor 2 personen, maar dat trekt me niet echt.
Ik heb een cadeaucard van CheapTickets, die hebben geen bussenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:55 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Als busreizen geen probleem zijn, Parijs? En misschien kun je ook nog wel naar Londen. Berlijn is ook mooi.
Ah, vandaar het specifieke bedrag.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:58 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Ik heb een cadeaucard van CheapTickets, die hebben geen bussen
Parijs boeit me weinig, London lijkt me leuk, Berlijn ga ik al heen
De UK heeft een nogal streng invoerbeleid voor pluimvee, dus ik weet niet of je dat gaat lukken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:58 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Ik heb een cadeaucard van CheapTickets, die hebben geen bussen
Parijs boeit me weinig, London lijkt me leuk, Berlijn ga ik al heen
Ik geloof dat ze daar ook bang zijn voor kippen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:08 schreef BlackLining het volgende:
[..]
De UK heeft een nogal streng invoerbeleid voor pluimvee, dus ik weet niet of je dat gaat lukken.
Wanneer is die meet nou ook alweer? Kan niet wachten om je grappen live te horenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:08 schreef BlackLining het volgende:
[..]
De UK heeft een nogal streng invoerbeleid voor pluimvee, dus ik weet niet of je dat gaat lukken.
Ikzelf ook, dus dat maakt niet uit.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:09 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze daar ook bang zijn voor kippen.
Die was gisteren op Utrecht Centraal.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:09 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Wanneer is die meet nou ook alweer? Kan niet wachten om je grappen live te horen:')
[..]
Ikzelf ook, dus dat maakt niet uit.
Bij mij heeft iemand vorige week zijn portier opengegooid in mijn deur. En niet zo'n beetje ook:krassen van 20cm en een deukje. Uiteraard geen briefje achtergelaten. :squote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:48 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Dacht ik al, zou ik ook doen met zo'n auto.
Als ik ergens parkeer met m'n eigen auto noteer ik soms het kenteken van de auto's naast me als het me niet aanstaat. Dan bij terugkomst even om de auto lopen voor schade
Ik zou naar iets niet standaards gaan. Ik vond zelf Helsingborg erg leuk voor een paar dagen. Anders Stockholm of Kopenhagen (waarbij ik Kopenhagen leuker vind).quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:52 schreef Kiprollade het volgende:
Iemand nog een idee waar je met 2 personen een retourtje naar kan boeken voor 86 euro of minder?
Heb Venetië al gezien voor 46 euro, voor 2 personen, maar dat trekt me niet echt.
Istanbul! Of kan dat niet voor dat bedrag?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:52 schreef Kiprollade het volgende:
Laat je vriendin kiezen?quote:
Ja sorry wist ik toch niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:49 schreef Kiprollade het volgende:
IK HEB GEEN VRIENDIN, PEST ME NIET ZO
Pssst. Sarasi is singlequote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:49 schreef Kiprollade het volgende:
IK HEB GEEN VRIENDIN, PEST ME NIET ZO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |