Blue jasmine heb ik nog niet gezien. 12 Yrs a slave is aardig, maar een beetje te gehyped vind ik. En Holy motors is wel vaag, wat em leuk maaktquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waarom die?
Ik zou gaan voor 12 yrs a slave. Blue Jasmine vond ik ook geweldig maar weet niet of jij daar iets aan zou vinden, robby.
The Masterquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:47 schreef Robby87 het volgende:
Jongens, welke film moet ik kijken?
12 Years a Slave
American Hustle
Before Midnight
Blue Jasmine
Holy Motors
La grande bellezza
The Master
The Selfish Giant
Touch of The Light
Je had ook wel even een vraag mogen stellen...quote:
Logica van niks, ik vond 'm ook leuk.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:58 schreef Lemans24 het volgende:
Volgens mij vinden vooral mensen met een relatie of iig klaar voor een relatie, Her leuk...
Hij was ook leuk of je nu wel of niet een relatie hebt. Gister waren er 5 mensen die hem gingen zien.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Logica van niks, ik vond 'm ook leuk.
Waar de film draait, het filmhuis.quote:
Ja met 3 van de 5 even kort.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:00 schreef wyccie het volgende:
En jij hebt met die ene gepraat? Werk je in het filmhuis?
Gister was mijn eerste avond daar, moet nog wel even de proeftijd doorstaan(tot eind april ergens) maar dat komt vast wel goed. Wilde er al jaren terug werken.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:03 schreef wyccie het volgende:
Is het vrijwilligerswerk?
Lijkt me best leuk, veel films zien.
Ik heb alleen ooit als vrijwilliger gewerkt voor het Go Short festival.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:08 schreef drakin het volgende:
Je hoeft maar 3 keer per 6 weken(vaker mag), dus dat kan makkelijk naast andere hobby's en ander werk. Na mijn proeftijd krijg ik een pas waarmee ik dan naar de film mag + ik mag ook nog iemand meenemen.
Jij bent toch klaar voor een relatie?quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Logica van niks, ik vond 'm ook leuk.
Ok, dat is wel te doen als je niet fulltime werkt.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:08 schreef drakin het volgende:
Je hoeft maar 3 keer per 6 weken(vaker mag), dus dat kan makkelijk naast andere hobby's en ander werk. Na mijn proeftijd krijg ik een pas waarmee ik dan naar de film mag + ik mag ook nog iemand meenemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |