Nee, het blijft een lelijk litteken... omdat ik neit tegen mijn verlies kan..quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kan het nog gereanimeerd worden?
En waarom was je boos?
FIFA?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, het blijft een lelijk litteken... omdat ik neit tegen mijn verlies kan..
Tegen de computer?quote:
Nee, online. Maar volgens mij is de computer online ook af en toe aan het helpen (bij de tegenstander natuurlijk)quote:
Ik word af en toe hondsdol van de besturing waar ik maar niet aan kan wennen. FIFA is zóóó sloom in vergelijking met PES11quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, online. Maar volgens mij is de computer online ook af en toe aan het helpen (bij de tegenstander natuurlijk)
Als ik aan zo iets mee zou doen, dan kan ik na het eerste partijtje alweer naar huisquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik word af en toe hondsdol van de besturing waar ik maar niet aan kan wennen. FIFA is zóóó sloom in vergelijking met PES11
De 30e speel ik weer een FIFA 14 toernooi in Amsterdam
http://malivegaming.nl/fifa/news/77
Geen idee wat het niveau is. Ik speel FIFA tegen een mannetje of 8, en ik versla er 7 met gemak. En met die ene die net ietsje beter is dan ik ga ik samen mee naar het toernooi.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als ik aan zo iets mee zou doen, dan kan ik na het eerste partijtje alweer naar huis
Heb je er aan meegedaan dan?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:26 schreef wyccie het volgende:
Heftig om te zien, maar veel heftiger om mee te maken.
Geen idee, volgens mij alleen met het idee van een 'sociaal experiment'.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:47 schreef Robby87 het volgende:
Met welk idee zijn ze naar de locatie gelokt?
Is het om aan te tonen dat iedereen racistisch is, of kwaad in zich heeft o.i.d.?
Allebei eigenlijk.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:21 schreef Njosnavelin het volgende:
Ging het echt over racisme of vooroordelen in het algemeen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |