SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Deathlift or Die.
dese sukktj had alles klaar staan, twee tabjes met OP en fipoquote:
ik nietquote:Op maandag 24 maart 2014 18:52 schreef Montelly het volgende:
[..]
dese sukktj had alles klaar staan, twee tabjes met OP en fipo
lekker dirty hoeft niet slecht te zijnquote:Op maandag 24 maart 2014 18:51 schreef Montelly het volgende:
viese spelletjes worden hier gespeeld, echt stom hier
nee, man, je had haar nu moeten aanspreken, dadelijk zie je haar nooit meer en blijf je er eeuwig aan denkenquote:Op maandag 24 maart 2014 19:29 schreef Sapstengel het volgende:
Damn net zieke chick in de gym. Echt zo'n lekkere licht skin girl met zieke ass en laag hemdje aan.
Volgende keer neem ik wel apparaat naast haar en spreek ik haar aannormaal ben ik daar niet zo van in de gym, maar moet voor haar maar een uitzondering maken.
Of was jij toevallig bij basic fit vandaag JB en was jij het.
Ja misschien wel. Maarja ik liep de gym in, zij was net klaar en liep naar buiten. Kon nog ff die ass zien toen ze buiten naar de auto liep.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, man, je had haar nu moeten aanspreken, dadelijk zie je haar nooit meer en blijf je er eeuwig aan denken
Heey weismannquote:Op maandag 24 maart 2014 19:38 schreef smegmanus het volgende:
Gefeliciteerd met dit jubileum, toi toi en liefde jullie boi smeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |