Het lijkt mij een super leuke ervaring om in ieder geval een keer te doen. Maar 9 maanden betekend wel dat je 9 maanden geen dag vrij hebt en altijd dienbaar moet zijn voor de eigenaar... Ook even naar huis kan natuurlijk niet.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:47 schreef BlauweTijger het volgende:
Tevens is 9 maanden wel erg lang. Je moet hier goed over nadenken. Ben je iemand die graag op zee zit en niet vies is van hard werken dan ZEKER doen. Geweldige ervaring toch?
En anders zeg je dat je liever een klusje doet wat minder lang is.
Je krijgt toch wel vrij als je aanmeert in een haven en heb je dus tijd om dat land te bezichtigen. Daarnaast is het ideaal om veel geld te sparen omdat je toch niets kan uitgeven.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:00 schreef Eris het volgende:
[..]
Het lijkt mij een super leuke ervaring om in ieder geval een keer te doen. Maar 9 maanden betekend wel dat je 9 maanden geen dag vrij hebt en altijd dienbaar moet zijn voor de eigenaar... Ook even naar huis kan natuurlijk niet.
Ik moet er nog even nadeken ook wat ik er voor krijg is afhankelijk van mijn keuze.
Ligt er aan hoe lang je dan in de haven ligt en wat je er doet. Ik mag aan nemen dat ook al als in de haven ligt zat werkzaam heden zijn die moeten worden uitgevoerd.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:07 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Je krijgt toch wel vrij als je aanmeert in een haven en heb je dus tijd om dat land te bezichtigen. Daarnaast is het ideaal om veel geld te sparen omdat je toch niets kan uitgeven.
Ja, maar is het niet zo dat je gewoon shifts hebt, want je kan moeilijk van 6 uur in de ochtend tot 12 uur in de avond elke dag werken.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:14 schreef Eris het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe lang je dan in de haven ligt en wat je er doet. Ik mag aan nemen dat ook al als in de haven ligt zat werkzaam heden zijn die moeten worden uitgevoerd.
Dat gelukkig nog wel ..quote:Op maandag 24 maart 2014 19:42 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja, maar is het niet zo dat je gewoon shifts hebt, want je kan moeilijk van 6 uur in de ochtend tot 12 uur in de avond elke dag werken.
Als ik dat doe krijg ik in de eerst volgende haven een trap onder mijn hol en kan mijn koffers pakken en naar huis gaan.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:03 schreef jatochneetoch het volgende:
Lol stuurman. je zet die jacht gewoon op automatische piloot en dan lekker gaan vissen
De Prins van Lignac vaart niet meerquote:Op maandag 24 maart 2014 20:15 schreef Anus_Cocainus het volgende:
doe een matroos uniform aan en je zit gebakken!
Normaal gesproken werk ik 3 maanden. En dan 6 tot 8 weken thuis,quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:21 schreef Anton91 het volgende:
Als ik jou was zou ik nog maar eens goed nadenken over 9 maanden... Voor Deckies zijn er vast betere contracten (minder lang).
Er zijn ook bedrijven waar je 3 maanden kunt werken en dan 3 maanden vrij. 9 maanden werken is gewoon erg lang en als gekwalificeerde officier zou ik dat gewoon niet accepteren. Als je op internet kijkt zullen er ook vast wel meer/betere banen te vinden zijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:33 schreef Eris het volgende:
[..]
Normaal gesproken werk ik 3 maanden. En dan 6 tot 8 weken thuis,
Vroeghur toen ik ik nog stage liep ging ik ook 11 maanden weg was alleen 2 x een twee weken thuis...
Tegenwoordig gaan de nieuwe stagiaires slechts 5 maanden weg.
Klopt zelfs als je wilt 1 week op / 1 week af. Maar ja dan vaar je wel op een beperkt vaar gebied...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:19 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Er zijn ook bedrijven waar je 3 maanden kunt werken en dan 3 maanden vrij. 9 maanden werken is gewoon erg lang en als gekwalificeerde officier zou ik dat gewoon niet accepteren. Als je op internet kijkt zullen er ook vast wel meer/betere banen te vinden zijn.
Ja, dat kan dus wel hè. Er zijn geen shifts. Meestal zijn rijke eigenaren niet 24/7 op hun boot. Als ze er neit zijn, heb jij even rust.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:42 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja, maar is het niet zo dat je gewoon shifts hebt, want je kan moeilijk van 6 uur in de ochtend tot 12 uur in de avond elke dag werken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |