Interquote:Op maandag 24 maart 2014 17:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
deze mensen moeten naar een concentratiekamp
waar gaan we trouwen danquote:
pizzaquote:Op maandag 24 maart 2014 17:51 schreef Insomnia_ het volgende:
zal ik vanavond pizza gaan eten of spaghetti
of zelf koken
Gewoon pizzaatje toch niet danquote:Op maandag 24 maart 2014 17:51 schreef Insomnia_ het volgende:
zal ik vanavond pizza gaan eten of spaghetti
of zelf koken
Wat voor bedragen zet jij dan zoal in net zoals je dus noemt twee wedstrijden en lage odds enz?quote:
gambling is only fun when it hurtsquote:Op maandag 24 maart 2014 17:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wat voor bedragen zet jij dan zoal in net zoals je dus noemt twee wedstrijden en lage odds enz?
wow echtquote:
Ga ik hier niet neerzettenquote:Op maandag 24 maart 2014 17:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wat voor bedragen zet jij dan zoal in net zoals je dus noemt twee wedstrijden en lage odds enz?
is ook niets aanquote:Op maandag 24 maart 2014 17:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga ik hier niet neerzetten![]()
En je moet ook niet denken dat ik altijd zulke bedragen als gister inzet. Maar minder dan een paar tientjes gebeurd nauwelijks meer.
oke. betaal jij?quote:
wat heb je gisteren gedaan fokkiequote:Op maandag 24 maart 2014 17:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga ik hier niet neerzetten![]()
En je moet ook niet denken dat ik altijd zulke bedragen als gister inzet. Maar minder dan een paar tientjes gebeurd nauwelijks meer.
groep 1, kleuterklas.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |