Wat jij vindt moet je lekker naar de politie brengenquote:Op maandag 7 april 2014 20:20 schreef DonalDuck het volgende:
[..]
Kloon? Ik ben gewoon nieuw hier.![]()
Ik vind gewoon dat een vrouw niet thuishoort in het leger.
Over het algemeen is defensie niet zo'n draaideursubforumquote:Op maandag 7 april 2014 20:20 schreef DonalDuck het volgende:
[..]
Kloon? Ik ben gewoon nieuw hier.![]()
Ik vind gewoon dat een vrouw niet thuishoort in het leger.
Vrouwen achter het bureau fornuis en de mannen in het veld en achter het bureau.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:32 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Gewoon solliciteren. Vrouwen achter het bureau en mannen in het veld.
Even vergeten dat je op een forum je mening niet mag geven.quote:Op maandag 7 april 2014 21:05 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Wat jij vindt moet je lekker naar de politie brengen
MAG. (quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:53 schreef DonalDuck het volgende:
[..]
Even vergeten dat je op een forum je mening niet mag geven.
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks."quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:53 schreef DonalDuck het volgende:
[..]
Even vergeten dat je op een forum je mening niet mag geven.
Als je het niet met me eens bent, zeg het dan gewoon in plaats van zo'n achterlijk stuk tekst met 96 spelfouten.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:43 schreef WWolfy het volgende:
[..]
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks."
Laat jouw mening nou net die extra rotte eierenlucht hebben.
6x in de week sporten is niet gezond denk ikquote:Op maandag 24 maart 2014 17:29 schreef Vincento17 het volgende:
Nee zo bedoel ik het ook niet. Maar je moet eerst toch gewoon amo en alles doorlopen. Ik ben fysiek gewoon goed, sport 6x in de week. Maar ik weet niet of ze liever mannen hebben in het leger...
Wat ben jij een autistquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:43 schreef WWolfy het volgende:
[..]
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks."
Laat jouw mening nou net die extra rotte eierenlucht hebben.
Is wel afgewisseld hé. 3x volleybal en 3x fitness.quote:Op woensdag 9 april 2014 17:16 schreef baobaobao het volgende:
[..]
6x in de week sporten is niet gezond denk ik
Ja hoor. Ken wel mensen die recent Mil.ad. zijn gaan doen. In principe loopt er bij elke elke operationele cie bij de KL ook een oof. admin rond. In de batstaf zit nmw ook altijd een off. admin.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:20 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Militaire administratie lijkt me een uitstervend beroep met alle automatisering. Worden hier echt nog mensen voor gevraagd??
Die kan een paar uur later niet meer op haar benen staan.quote:
want?quote:Op woensdag 9 april 2014 17:16 schreef baobaobao het volgende:
[..]
6x in de week sporten is niet gezond denk ik
1950 beldequote:Op maandag 7 april 2014 21:58 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Vrouwen achter het bureau fornuis en de mannen in het veld en achter het bureau.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |