Want een combinatie van beiden (cadeaus accepteren + zelf hard werken) is niet mogelijk?quote:Op maandag 24 maart 2014 16:05 schreef Sweetylicious het volgende:
Als ik deze verhalen hoor, walg ik er zo van en kan niet bevatten waarom deze zogenaamde dames zo goedkoop doen en cadeautjes en geld achterna lopen.. Je kunt toch ook zelf hard werken en je dromen achterna gaan, dan heb je zelf tenminste iets bereikt en kun je alles doen met je eigen geld.
quote:Op maandag 24 maart 2014 16:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Op zich wel een terechte klacht.
Maar als je een cadeau krijgt ga je het natuurlijk niet afwijzen. Zeggen dat het de volgende keer niet zo duur hoeft kan wel.
quote:
Maar als je een cadeau krijgt ga je het natuurlijk niet afwijzen. Zeggen dat het de volgende keer niet zo duur hoeft kan wel.
quote:Op maandag 24 maart 2014 16:05 schreef Sweetylicious het volgende:
Hallo iedereen,
Dus mijn oproep aan de dames is, niet zo goedkoop doen en gewoon lekker zelf studeren en hard werken, zodat je stevig op je benen staat en zelfstandig wordt
Ligt er maar net aan hoeveel geld je hebt natuurlijk. Als je van een minimuminkomen rond moet komen is het absurd, maar als je miljonair bent is het niks.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:08 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Helemaal met de OP eens. Ik wil mijn vrouwen ook niet hoeven kopen met dure cadeautjes. Een cadeau van 500,- is zwaar overdreven.
Mensen linken zaken nu eenmaal graag aan zichzelf. Als het voor hun te duur is, dan is het voor iedereen te duur.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:09 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoeveel geld je hebt natuurlijk. Als je van een minimuminkomen rond moet komen is het absurd, maar als je miljonair bent is het niks.
Ah, oke. Dat maakt het wat duidelijkerquote:Op maandag 24 maart 2014 16:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Mensen linken zaken nu eenmaal graag aan zichzelf. Als het voor hun te duur is, dan is het voor iedereen te duur.
Ik heb nog wel een fraai cadeau voor je. Wel netjes opbergen.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:09 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik ben zelfstandig, maar ik sta altijd open voor dure cadeaus hoor. Just saying.
Hangt af van je inkomen. Er zijn dingen waar ik heel bewust liever wat meer voor uitgeef en dan kwaliteit dan minder. Er zijn echter mensen die mij hiermee voor gek verklaren.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:08 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Helemaal met de OP eens. Ik wil mijn vrouwen ook niet hoeven kopen met dure cadeautjes. Een cadeau van 500,- is zwaar overdreven.
Klopt. Maar ik ben even uitgegaan van de gemiddelde Nederlander. En voor die is 500,- gewoon veel geld om even cadeau te doen.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:09 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoeveel geld je hebt natuurlijk. Als je van een minimuminkomen rond moet komen is het absurd, maar als je miljonair bent is het niks.
Hm hm, is het ook een DUUR cadeau?quote:Op maandag 24 maart 2014 16:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een fraai cadeau voor je. Wel netjes opbergen.
Hangt er vanaf wat het is. Je kan ook iets kopen waar je vervolgens beide plezier aan hebt.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:11 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik ben even uitgegaan van de gemiddelde Nederlander. En voor die is 500,- gewoon veel geld om even cadeau te doen.
Daar gaat het mij ook niet om, als iemand een duur cadeau voor je koopt en je hebt een serieuze relatie met hem, dan geldt mijn klacht natuurlijk niet.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |