Nou, dan gaan we dat regelenquote:Op maandag 24 maart 2014 17:19 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Dat mocht van mij ook wel wat minder (minder! minder!)
Weer gezeur om niks inderdaad. En Nederland is gewoon niet 100procent blond met blauwe ogen.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:26 schreef PicoMMP het volgende:
Wat was er precies multiculti aan het filmpje? Dat je een neger en een Turk ziet?
Je ziet wel wat meer mensen hoor. Daarnaast komt het ook zo opgelegd over.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:26 schreef PicoMMP het volgende:
Wat was er precies multiculti aan het filmpje? Dat je een neger en een Turk ziet?
Ti's geen gezeur. Het komt gewoon over alsof ze dat multiculturele willen benadrukken.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:30 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Weer gezeur om niks inderdaad. En Nederland is gewoon niet 100procent blond met blauwe ogen.
Vergeleken met de VS valt de Nederlandse multikul in elk opzicht alleszins mee.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:34 schreef kree het volgende:
[..]
Ti's geen gezeur. Het komt gewoon over alsof ze dat multiculturele willen benadrukken.
Zo van kijk eens hoe goed we het voor elkaar hebben one big happy multiculturele open samenleving hier.
Terwijl het zo dus in werkelijkheid gewoon helemaal niet is.
Noem het hypocriet eigenlijk.
Nederland is divers. Al een paar honderd jaar. Het is dan ook belachelijk om dan te verwachten dat er alleen maar blanken in het filmpje zouden mogen zittenquote:Op maandag 24 maart 2014 17:34 schreef kree het volgende:
[..]
Ti's geen gezeur. Het komt gewoon over alsof ze dat multiculturele willen benadrukken.
Zo van kijk eens hoe goed we het voor elkaar hebben one big happy multiculturele open samenleving hier.
Terwijl het zo dus in werkelijkheid gewoon helemaal niet is.
Noem het hypocriet eigenlijk.
Dat zeg ik ook niet.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:35 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nederland is divers. Al een paar honderd jaar. Het is dan ook belachelijk om dan te verwachten dat er alleen maar blanken in het filmpje zouden mogen zitten
Yep.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:39 schreef kree het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet.
Alleen op mij kwam het wel te nadrukkelijk naar voren.
Alsof het met dat idee gemaakt is van "het moet wel een beetje multicultureel zijn hoor"
Maargoed misschien ligt het aan mij dan.
Doe mij dan maar de multiculters uit de VS. Die hebben zich daar moeten redden zonder een pvda..quote:Op maandag 24 maart 2014 17:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vergeleken met de VS valt de Nederlandse multikul in elk opzicht alleszins mee.
Trouwens dat multiculturele voordoen als typisch nederlands hmmmsquote:
negers in boeien al roeiend op een slavenschip bedoel je?quote:Op maandag 24 maart 2014 17:44 schreef kree het volgende:
[..]
Trouwens dat multiculturele voordoen als typisch nederlands hmmms
Hadden ze beter wat meer de VOC mentaliteit kunnen laten zien
bij wijze van, vandaar de ->quote:Op maandag 24 maart 2014 17:49 schreef Evertjan het volgende:
[..]
negers in boeien al roeiend op een slavenschip bedoel je?
Tja, als ze het leuk vinden.. moeten ze zelf weten.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:49 schreef Evertjan het volgende:
[..]
negers in boeien al roeiend op een slavenschip bedoel je?
Dit ja, best wel indrukwekkend met al die gewapende Amerikanen in die lompe auto'squote:Op maandag 24 maart 2014 17:56 schreef DrMabuse het volgende:
De hele dag veel helikopters hier in de lucht.
Vandaag ook met de wagen op pad , geen problemen , alles normaal.
Had op van alles gerekend , maar was overbodig.
Zoveel machtige lui bijeen op zo'n kleine afstand hiervandaan.
Apart , gek idee.
200 man van de Amerikaanse geheimendienst zijn meequote:Op maandag 24 maart 2014 18:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit ja, best wel indrukwekkend met al die gewapende Amerikanen in die lompe auto's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |