quote:Op maandag 24 maart 2014 15:42 schreef Guanabana het volgende:
Als je je niet stoort aan die uitspraak (nog los van of het echt ERG is) dan lijdt je aan taalarmoe.
zeur niet zo mensquote:Op maandag 24 maart 2014 15:42 schreef Guanabana het volgende:
Als je je niet stoort aan die uitspraak (nog los van of het echt ERG is) dan lijdt je aan taalarmoe.
quote:Op maandag 24 maart 2014 15:42 schreef Guanabana het volgende:
ga anders even de keuken in ofzoquote:Op maandag 24 maart 2014 15:43 schreef Guanabana het volgende:
Oja, en nog erger dan Ruttes Engelse uitspraak vind ik dat de meerderheid hier het niet erg vindt.
(Ik ga gewoon heel de middag door hoor jongens![]()
)
Volgens mij lijd jij aan te hoge pH waarden.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:43 schreef Guanabana het volgende:
Oja, en nog erger dan Ruttes Engelse uitspraak vind ik dat de meerderheid hier het niet erg vindt.
(Ik ga gewoon heel de middag door hoor jongens![]()
)
uh, okequote:Op maandag 24 maart 2014 15:42 schreef Guanabana het volgende:
Maar die zijn dan ook geen minister-president van een land of voorzitter van een internationaal forum....quote:Op maandag 24 maart 2014 15:30 schreef ThePlaneteer het volgende:
80% van de FOK!kers zou met hartslag 150 en ditto ademhaling een toespraak doen waar ze volledig afgaan.
Markie doet het gewoon prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |