SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu stop ik!♥ J & S
quote:Op maandag 24 maart 2014 11:25 schreef klaprooss het volgende:
Oh ja! Even een vraag wat betreft J zijn teen(nageltjes). Zijn nageltjes van zijn grote teen ligt onder zijn huidje. Zijn huidje gaat als een dakje over zijn nagel heen. Nu is het nog geen probleem aangezien zijn nageltje nog niet zo lang is maar ik ben zo bang dat het straks gaat ontsteken vanwege een ingegroeide teennagel.
Op het CB zeiden ze dat we er niets aan kunnen doen en ik zijn huidje na een badje maar een beetje terug moet trekken zodat de nagel wat vrijer kan komen te liggen. Maar dat vind ik een beetje eng en ik denk niet echt dat dat gaat werken. Ze verwachten daar dat de teennagel wel over de huid gaat groeien uiteindelijkmaar ik geloof er niets van!
Ik zit er nu maar aan te denken om de huisarts er naar te laten kijken.
Herkend iemand het? En heeft iemand misschien een idee of het ook echt vanzelf goed kan groeien?
Foto even onder de spoiler!Wel een beetje vreemde half-ingegroeide nageltjes hier, maar niet zo erg onder de huid. Ze groeien hier wel heel erg rond trouwens, bijna meteen weer retour richting teen, dus ik probeer het maar zo kort mogelijk te houden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(En Lars zag net je foto's en roept "Hey! Heeft die een zere voetje?")
Blauwe plekken heeft Femke nog niet gehad eigenlijk. Ze valt wel regelmatig, maar ze valt heel slim op zachte dingenOp de bank, in d'r bed, in het zwembad...
Vanochtend hebben we afscheid genomen van de zwemjuf. Vond het toch echt niet leuk, had zo gehoopt dat Femke ook al haar zwemlesjes bij haar kon blijven.
Oooh! Klaprooss!! Wat een práchtige foto's van een evenzo prachtig kindje!![]()
Ik weet niet meer wie het zei, maar Hilz komt niet hier langs, wij gaan daarheenNog ongeveer 3 weekjes wachten...
Mama van Lars & Femke
Aaah Wat lief/goed van Larsquote:Op maandag 24 maart 2014 14:40 schreef Shandaly het volgende:
Hey, dat ging ineens snel.. nieuw topic!
[..]
Wel een beetje vreemde half-ingegroeide nageltjes hier, maar niet zo erg onder de huid. Ze groeien hier wel heel erg rond trouwens, bijna meteen weer retour richting teen, dus ik probeer het maar zo kort mogelijk te houden...
(En Lars zag net je foto's en roept "Hey! Heeft die een zere voetje?")
Blauwe plekken heeft Femke nog niet gehad eigenlijk. Ze valt wel regelmatig, maar ze valt heel slim op zachte dingenOp de bank, in d'r bed, in het zwembad...
Vanochtend hebben we afscheid genomen van de zwemjuf. Vond het toch echt niet leuk, had zo gehoopt dat Femke ook al haar zwemlesjes bij haar kon blijven.
Oooh! Klaprooss!! Wat een práchtige foto's van een evenzo prachtig kindje!![]()
Ik weet niet meer wie het zei, maar Hilz komt niet hier langs, wij gaan daarheenNog ongeveer 3 weekjes wachten...
Bij R. zit het precies zo!quote:Op maandag 24 maart 2014 11:25 schreef klaprooss het volgende:
Herkend iemand het? En heeft iemand misschien een idee of het ook echt vanzelf goed kan groeien?
Ja. Sjaak heeft ook meegedaan aan wetenschappelijk onderzoek. Naar aanleiding daarvan krijgt Jaap nu een pneu prik minder. Google op PIM studie (voor de geïnteresseerden)quote:Op maandag 24 maart 2014 15:49 schreef Moppert het volgende:
Wat ik mij afvroeg, vaccineren jullie allemaal en hoe zijn jullie tot die keus gekomen?
Damn, mijn kind doet wel aan sprongetjesquote:Op maandag 24 maart 2014 14:38 schreef Cwen het volgende:
Aww Noor... Je hebt van die dagen, hè.
Klap
Nog even voor Kyara:
Je zult aan het spronggedrag van je baby merken dat hij al echt een dreumes is. Dit kun je goed zien aan de manier waarop hij aan jou hangt tijdens een sprong. Veel dreumesen zijn al tevreden als ze maar bij jou in dezelfde ruimte zitten en nemen genoegen met oogcontact om zeker te weten dat je er bent. Sommige dreumesen blijven echter de voorkeur geven aan echt fysiek contact. Ze kruipen weer op schoot om bij te komen van alle sprongindrukken.
Andere voorbeelden van signalen die baby's afgeven bij het nemen van deze sprong:
- willen alleen door mama opgetild worden. Zelfs papa is niet meer goed genoeg;
- achtervolgen je constant, waar je ook naartoe loopt;
- zijn jaloers, vooral als je andere kinderen aandacht geeft;
- wisselen tegengestelde emoties snel af: zijn boos en vervolgens poeslief;
- borstdreumesen willen opeens weer heel vaak aan de borst;
- zijn overdreven lief of overdreven ondeugend.
Dus ja
Yupquote:Op maandag 24 maart 2014 15:49 schreef Moppert het volgende:
Wat ik mij afvroeg, vaccineren jullie allemaal en hoe zijn jullie tot die keus gekomen?
Ik vond en vind het het meest ingewikkelde vraagstuk binnen de opvoeding. Wij vaccineren wel, maar vanaf de komende prik (bmr + pneu, dacht ik) uitgesteld en niet in 1 cocktail. Ik was me er enorm in aan het verdiepen toen ik al beviel, en gezien de situatie toen durfden we niet niet te vaccineren.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:49 schreef Moppert het volgende:
Ik dus ook en ik kan het niet loslatenquote:Op maandag 24 maart 2014 16:15 schreef L-E het volgende:
Ik vond en vind het het meest ingewikkelde vraagstuk binnen de opvoeding.
Wat doe je als er een ziekte in de buurt uitbreekt?quote:Op maandag 24 maart 2014 16:28 schreef L-E het volgende:
fr, het gaat wel iets verder dan 'ongemak' van inentingen hoor. Mijn twijfel bestaat niet uit dat ene dagje koorts dat mijn kind mogelijk krijgt, maar meer met de opdonder die zijn afweersysteem krijgt en ik mijn vraagtekens zet bij of dat wenselijk is.
ik dus niet..quote:Op maandag 24 maart 2014 16:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind van bepaalde ziektes het risico groter dan het ongemak van de inentingen
Ik moest lachenquote:Op maandag 24 maart 2014 16:31 schreef Moppert het volgende:
[..]
ik dus niet..![]()
Mijn enige probleem is dat ik dus wel een chemo kuur of andere heftige medicijnen zou geven als de kleine Rufter ziek is. en dan ga ik dus weer in de twijfel of wel vaccineren dan slimmer is etc.
Nee, maar is wel weer een boel zooi. En dat wil ik wel accepteren en waarom dan niet de enting.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:33 schreef ferrari_rood het volgende:
inenten helpt natuurlijk niet om een eventuele chemokuur (die je hopelijk nooit nodig hebt) niet nodig te hebben.
Wat ik doe? Niets, want we vaccineren dus wel he.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:31 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Wat doe je als er een ziekte in de buurt uitbreekt?
De bof kan voor onvruchtbaarheid zorgen bij jongens.
hersenvliesontsteking geeft meestal toch wel schade.
Ik ben het met je eens dat je vraagtekens zet maar bepaalde ziektes zie ik toch liever onze deur voorbij gaan.
Ik sta er hetzelfde in. Vaccineren voelt niet helemaal lekker, maar het niet doen ook niet. Kiezen tussen twee kwaden, voor mijn gevoel.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:36 schreef Moppert het volgende:
Ik heb vandaag dus R. ook zijn eerste 2 gegeven en de andere 2 zijn ook gevaccineerd maar ik blijf het een lastig vraagstuk vinden.
quote:
Hahaquote:Op maandag 24 maart 2014 16:37 schreef Moppert het volgende:
[..]toen we de naam kozen las ik ergens als nadeel dat het een koosnaam als Rufter kon krijgen.
Dat hebben we er dus ingehouden
Dat dus. Ik heb M klakkeloos en zonder enige kanttekening laten inenten. Dit keer wat meer in verdiept en ook wel een beetje geschrokken.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:47 schreef L-E het volgende:
Keuzevrijheid is een groot goed Loj, helemaal met je eens. Ik mis wel eens idd het belichten van de andere kant.
+1, sinds woensdag al!!quote:Op maandag 24 maart 2014 16:42 schreef L-E het volgende:
Nu we het er toch over hebben, mijn baby heeft een keiharde plek op zijn been, waar hij geprikt is. Normaal? Zou hij daar last van hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |