Echt? Kan ik me niet herinneren.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:47 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
In DGK was de hele shoot ook gewoon te zien.
Maar wel aan Vaness gericht toch?quote:Op maandag 24 maart 2014 14:46 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Dat ging ook meer over Ruud en vanBilly en dat is nu niet het issue
quote:Op maandag 24 maart 2014 14:45 schreef martend het volgende:
wtf? ze gaan de shoot afschermen???????? LAMME LIEDERSSS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Billy benoem even dat wij niet meer komen eten bij vanass door jou ranzige geneuk op de achtergrond als er gasten zijn... misselijk mens
kleine lettertjesquote:Op maandag 24 maart 2014 14:48 schreef martend het volgende:
[..]
..schaf nu je paspoort aan en volg ze 24/7 ..........
wij betalen om alles 24/7 te kunnen volgen........
Sue the bastards!!quote:Op maandag 24 maart 2014 14:48 schreef martend het volgende:
[..]
..schaf nu je paspoort aan en volg ze 24/7 ..........
wij betalen om alles 24/7 te kunnen volgen........
Precies, hij kan hetquote:Op maandag 24 maart 2014 14:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
Gewoon je etentje goed plannen mart...
quote:Op maandag 24 maart 2014 14:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
Gewoon je etentje goed plannen mart...
Andrea met een kruis voor de kruis en dan geld doneren aan de kerkquote:Op maandag 24 maart 2014 14:40 schreef martend het volgende:
ze willen wel in de pleeboi, maar met een goed verhaal er achter....
ik zeg druk wat bijbelteksten af op de achtergrond, heb je een leuk verhaal met een boodschap en rienk ook blij, of ze moeten de allerhande als achtegrond gebruiken, draag je ook boodschappen uit
billy ook?quote:Op maandag 24 maart 2014 14:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Isa heeft zich teruggetrokken.
dus nu 5 dames op de mail..
@Dotje
Pb had het over de jongere meiden, Dre zat bij dat gesprek en de boodschap ws duidelijk. Ze zat nog te pruttelen dat ze zelf vond dat ze er nog goed uitzag.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En wat te bedenken van dat Playboy verhaal. Daar wil ze ook graag in. Maar dan zal straks blijken dat ze daar van Playboy helemaal niet op zitten te wachten. Krijg je natuurlijk weer drama en zet ze zich te kakken voor TV. Leuke beelden dus.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |