Eens. Had op dat moment echter alleen mijn 24-105 f/4 mee en daar haal je gewoon geen mooie bokeh mee op grotere afstand... Dit is 'wijd' open (voor zover je f/4 wijd kan noemen).quote:[b]Op
3 punten - nielsgeode - Vind het alleen jammer dat de achtergrond ook erg scherp is.
Zo heb ik laatst geprobeerd te fotograferen met een 18-200 f/3.5. Handig om te fotograferen zonder de hele winkel weer mee te nemen. Spelen met scherptediepte is drama...quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:47 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Eens. Had op dat moment echter alleen mijn 24-105 f/4 mee en daar haal je gewoon geen mooie bokeh mee op grotere afstand... Dit is 'wijd' open (voor zover je f/4 wijd kan noemen).
Klopt. Daarom neem ik soms liever alleen een 135 f/2 mee, dan een zoomlensquote:Op zaterdag 26 april 2014 04:49 schreef OmeRon het volgende:
[..]
Zo heb ik laatst geprobeerd te fotograferen met een 18-200 f/3.5. Handig om te fotograferen zonder de hele winkel weer mee te nemen. Spelen met scherptediepte is drama...
Je hebt nog tot 12 uur om te stemmenquote:Op zaterdag 26 april 2014 08:50 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Klopt. Daarom neem ik soms liever alleen een 135 f/2 mee, dan een zoomlens
Sowieso, 135 f/2![]()
[ afbeelding ]
f*ck, vergetenquote:Op zondag 27 april 2014 18:19 schreef Fotografie.vink het volgende:
[..]
Je hebt nog tot 12 uur om te stemmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |