abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 maart 2014 @ 22:36:02 #51
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_138138075
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
Niet ik zelf hoor, durft men toch niet...

Dat programma weer van Alberto. Iemand zit via facebook en telefoon onbekenden te stalken omdat labiel.
Die slachtoffers zijn huilend aan het woord dat ze zo niet verder willen leven...
Dat ze niet meer weten hoe het verder moet, dat ze het niet snappen en niet meer kunnen slapen.

Aanleiding van de stalkerij was een labiel kakwijf die haar eigen kind kwijt raakte aan jeugdzorg en daarom blijkbaar random mensen met kinderen moet stalken.

het trieste hier aan is dat dit via Facebook gebeurde... en later via telefoon omdat ze ook gingen bellen.

Ben ik dan zo simpel om te denken dat je gewoon je facebook weg kan halen? of privacy instellingen moet zetten? :')

En met je eigen nummer gaan bellen naar je stalker zonder je nummer te verbergen :')

Echt mensen :') aan 1 kant eigen schuld dat je persee die drang hebt om foto's van je eigen baby te moet spammen op facebook.
Feichientje is nog steeds bezig, probeert een kennis van mij al de hele dag door toe te voegen via facebook, jammer voor haar trapt die persoon er niet in.

Verbaast me trouwens dat ze haar ex (is ook een ex van mij) nog niet lastigvalt. Die heeft inmiddels ook 2 kinderen. Blijkbaar doet ze dat bedreigen van kinderen alleen bij vreemden.

Wij hebben 10 jaar geleden ellende met haar gehad. Toen spoorde ze al niet.
  maandag 24 maart 2014 @ 22:38:08 #52
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_138138165
quote:
5s.gif Op maandag 24 maart 2014 15:03 schreef Zaktabak het volgende:
Uhh, ik vind de context wat verwarrend. Is ze de stalker of wordt ze gestalkt? En is ze labiel omdat ze wordt gestalkt, of stalkt ze omdat ze zo labiel is? En wie wordt nou in dat programma gevolgd, de stalker of de gestalkte?

Zoveel vragen...
Ze is al jaren aan de drugs, raakte zwanger toen ze aan het afkicken (wat dus niet is gelukt) was. Jeugdzorg heeft vervolgens haar zoontje bij haar weggehaald omdat ze er niet voor kan zorgen. Daardoor is ze nog gekker geworden dan ze al was en gunt anderen ook geen geluk met hun gezin.
  maandag 24 maart 2014 @ 22:40:23 #53
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_138138283
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 16:17 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Staan allemaal scheld berichten op waarin ze wordt gekleineerd, lijkt me vrij logisch dat als je het zelf bent, je die dingen verwijderd en niet expres een uitzending gaat delen waarin je gekkigheid naar buiten komt.
Zij kickt op dat soort dingen, is altijd al zo geweest. Negatieve aandacht is ook aandacht.
pi_138138884
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 16:17 schreef Fierce. het volgende:
Staan allemaal scheld berichten op waarin ze wordt gekleineerd, lijkt me vrij logisch dat als je het zelf bent, je die dingen verwijderd en niet expres een uitzending gaat delen waarin je gekkigheid naar buiten komt.
Er zijn ook Fok!kers die hun OP's zo opstellen dat ze vervolgens op de zorgvuldig geplande backfire kunnen gaan zitten wanken.
pi_138139014
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 22:53 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Er zijn ook Fok!kers die hun OP's zo opstellen dat ze vervolgens op de zorgvuldig geplande backfire kunnen gaan zitten wanken.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 08:56:05 #56
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_138146360
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 22:38 schreef Wildervankstertje het volgende:

[..]

Ze is al jaren aan de drugs, raakte zwanger toen ze aan het afkicken (wat dus niet is gelukt) was. Jeugdzorg heeft vervolgens haar zoontje bij haar weggehaald omdat ze er niet voor kan zorgen. Daardoor is ze nog gekker geworden dan ze al was en gunt anderen ook geen geluk met hun gezin.
Wat een faal in het leven dat figuur :') :r ga dan gewoon dood i.p.v. anderen lastig vallen.
En jouw ex is ook haar ex? :o
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 08:59:31 #57
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_138146403
Ik heb het niet gezien maar inderdaad, zo snap ik sowieso niet dat er mensen zijn die alles openbaar hebben staan.
Ik plaats ook wel eens foto's van de kinderen maar alleen vrienden kunnen dat zien.

Maar als ik moet kiezen tussen slapeloze nachten vanwege een stalker en het verwijderen van facebook is de keuze enorm snel gemaakt, dan gaat facebook toch echt weg.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  Moderator dinsdag 25 maart 2014 @ 09:45:55 #58
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_138147437
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 13:49 schreef Solo14 het volgende:
1x gezien, toen met die kk haan.

Te pussy om voor zichzelf op te komen. Zwakke mensen.
Haan33?
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  dinsdag 25 maart 2014 @ 10:13:22 #59
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_138148054
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 08:56 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Wat een faal in het leven dat figuur :') :r ga dan gewoon dood i.p.v. anderen lastig vallen.
En jouw ex is ook haar ex? :o
Ja klopt. Hij heeft voor die bij mij kwam met haar samengewoond in Vlagtwedde. Heeft ook heel veel ellende met haar gehad. Ze kan als ze iemand net kent heel lief en leuk overkomen maar niet veel later komt haar ware aard boven.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 10:16:57 #60
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_138148139
Volgens mij is een groot deel van dat soort programma's in scene gezet, of althans, dat houd ik mij altijd voor om niet geheel cynisch te worden.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_138149138
Terechte klacht neef. Gewoon fb verwijderen en nummer veranderen/ onbekend bellen, klaar. Maarja je zou je facebook maar moeten verwijderen en geen foto's meer van je kwijlende kutkind kunnen plaatsen zeg... Geen haar die daar aan denkt dus dan Albertinho
maae inschakelen. Al moet ik wel zeggen dat ik nog agressiever werd van dat stinkende cokesnuivende tokkievolk. En dan helemaal van die politie die saar rustug wat staat en gweb enkel gehoor geeft aan alberto. Kortom echt een tenenkrommende uitzending waar je gewoon agressief van wordt van de domheid van de mensen die er in voor komen.
pi_138149248
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 15:29 schreef HaywoodJablome het volgende:
Feichien :{
Klinkt als Vagien
5 Ferrari's op videoband!
  dinsdag 25 maart 2014 @ 11:03:23 #63
64831 2NutZ
pi_138149429
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:53 schreef bosa_kaba het volgende:
Terechte klacht neef. Gewoon fb verwijderen en nummer veranderen/ onbekend bellen, klaar. Maarja je zou je facebook maar moeten verwijderen en geen foto's meer van je kwijlende kutkind kunnen plaatsen zeg... Geen haar die daar aan denkt dus dan Albertinho
maae inschakelen. Al moet ik wel zeggen dat ik nog agressiever werd van dat stinkende cokesnuivende tokkievolk. En dan helemaal van die politie die saar rustug wat staat en gweb enkel gehoor geeft aan alberto. Kortom echt een tenenkrommende uitzending waar je gewoon agressief van wordt van de domheid van de mensen die er in voor komen.
_O_ je zegt het, broer.

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
Volgens mij is een groot deel van dat soort programma's in scene gezet, of althans, dat houd ik mij altijd voor om niet geheel cynisch te worden.
True, al denk ik dat dit wel mee valt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 11:28:28 #64
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_138150092
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dit is echt niet in scene gezet hoor. Zo is Feichien echt.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 11:29:20 #65
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_138150114
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 11:03 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

_O_ je zegt het, broer.

[..]

True, al denk ik dat dit wel mee valt.
Inderdaad niet in scene gezet. Feichien is echt zo, al jaren lang.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 11:33:37 #66
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_138150222
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 11:28 schreef Wildervankstertje het volgende:

[..]

Dit is echt niet in scene gezet hoor. Zo is Feichien echt.
Ik vind het altijd jammer dat er voor zoiets als kinderen op de wereld zetten verder weinig intellect of inzicht nodig is.
Zoiets, dat zoveel verantwoordelijkheid met zich meedraagt, zouden mensen die te achterlijk zijn om te schijten eigenlijk niet moeten kunnen. De ironie is echter precies het tegenovergestelde, die druiloren en andere onverlaten platen zich juist het snelst voort, als konijnen.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  dinsdag 25 maart 2014 @ 11:34:07 #67
64831 2NutZ
pi_138150239
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 11:29 schreef Wildervankstertje het volgende:

[..]

Inderdaad niet in scene gezet. Feichien is echt zo, al jaren lang.
Dat was inderdaad redelijk te zien in de uitzending, wat voor figuur het is :r
  dinsdag 25 maart 2014 @ 11:40:47 #68
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_138150423
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 11:33 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Ik vind het altijd jammer dat er voor zoiets als kinderen op de wereld zetten verder weinig intellect of inzicht nodig is.
Zoiets, dat zoveel verantwoordelijkheid met zich meedraagt, zouden mensen die te achterlijk zijn om te schijten eigenlijk niet moeten kunnen. De ironie is echter precies het tegenovergestelde, die druiloren en andere onverlaten platen zich juist het snelst voort, als konijnen.
Ze heeft der zoontje volgens mij wel een tijdje bij zich gehad. Maar op gegeven moment terugval en dus weer aan de drugs.

Ze heeft hulp nodig maar die weigert ze, ze denkt dat ze alles alleen kan oplossen. Maar dat lukt der nooit, ze heeft echt professionele hulp nodig. Nu de uitzending van gestalkt is geweest heeft ze meteen weer meerdere nep accounts aangemaakt waarmee ze mensen probeert toe te voegen.

Ik zal der nooit accepteren, voeg alleen mensen toe waar ik mee omga en als ik het vermoeden heb dat iemands naam wordt misbruikt dan bel/sms ik diegene.
pi_138161244
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 09:45 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Haan33?
Nee, zo'n pot.
pi_138185932
https://www.facebook.com/pages/Gestalkt/483890248382174?fref=ts

Dit al gelezen?

Ik praat het natuurlijk niet goed waar ze mee bezig is, maar het is net wat hier al werd gezegt: op Facebook kan je gewoon iemand blokkeren. En die Facebookpagina is ook om te lachen, die Feichien kan het gewoon zien en reageren want het is openbaar. Dat is nog tot daar aan toe. Maar dat de slachtoffers en mensen die toevallig de aflevering hebben gezien haar uit gaan dagen, zeggen hoe ziek ze wel niet is en er op in blijven gaan. Triest gewoon.

Dan vraag je er zelf een beetje om
  woensdag 26 maart 2014 @ 11:09:03 #71
64831 2NutZ
pi_138186014
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 11:05 schreef Blondje_93 het volgende:
https://www.facebook.com/pages/Gestalkt/483890248382174?fref=ts

Dit al gelezen?

Ik praat het natuurlijk niet goed waar ze mee bezig is, maar het is net wat hier al werd gezegt: op Facebook kan je gewoon iemand blokkeren. En die Facebookpagina is ook om te lachen, die Feichien kan het gewoon zien en reageren want het is openbaar. Dat is nog tot daar aan toe. Maar dat de slachtoffers en mensen die toevallig de aflevering hebben gezien haar uit gaan dagen, zeggen hoe ziek ze wel niet is en er op in blijven gaan. Triest gewoon.

Dan vraag je er zelf een beetje om
Koekje van eigen deeg. Misschien wel eens goed voor zulken om te relativeren.
Zou zelf zoiets niet doen. Net zo erg in principe.
  woensdag 26 maart 2014 @ 11:49:51 #72
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_138187102
Hoor net van een kennis dat ze aan mensen in Hoogezand vraagt of ze woonruimte voor haar hebben, ze voelt zich niet meer veilig in Valthe. Denkt zeker dat ze in Hoogezand wel gewoon vrolijk over straat kan, daar weet inmiddels ook wel iedereen wie ze is.
pi_138187187
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 11:49 schreef Wildervankstertje het volgende:
Hoor net van een kennis dat ze aan mensen in Hoogezand vraagt of ze woonruimte voor haar hebben, ze voelt zich niet meer veilig in Valthe. Denkt zeker dat ze in Hoogezand wel gewoon vrolijk over straat kan, daar weet inmiddels ook wel iedereen wie ze is.
De politie heeft er nog niks aan gedaan zeker? Ze hebben nu toch bewijzen
  woensdag 26 maart 2014 @ 12:00:17 #74
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_138187387
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 11:53 schreef Blondje_93 het volgende:

[..]

De politie heeft er nog niks aan gedaan zeker? Ze hebben nu toch bewijzen
Nee politie doet al jaren niks, Feichien gaat ook gewoon door met nepprofielen aanmaken en mensen vriendschapsverzoeken sturen. Vanochtend probeerde ze mijn kennis toe te voegen onder de naam Jan Veenstra. Gisteren probeerde ze het onder nog meer verschillende namen. Maar zij trapt er niet in, want heeft wel door dat het Feichien is.
  woensdag 26 maart 2014 @ 12:07:20 #75
64831 2NutZ
pi_138187585
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 11:49 schreef Wildervankstertje het volgende:
Oh dat is vlakbij... even langs met de goons.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')