Haha, dank u!quote:Op maandag 24 maart 2014 13:14 schreef kwiwi het volgende:
Wat zie je er mooi uit in je roze huispak ts.
Bedankt man, maar ik wil liever geen vrienden zijn met dieven.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:15 schreef Tassendief het volgende:
Stiekem wil ik geen minder Matokkanen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not too late to change your hikikomori ways!
Je weet wel zware jeugd gehadquote:Op maandag 24 maart 2014 13:17 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Bedankt man, maar ik wil liever geen vrienden zijn met dieven.
Hoe komt het dat je een 'tasjesdief' bent?
Ga gewoon werken voor je geld.
Nou ik vind jou UI mooi vandaag'.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:34 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik haat jullie vandaag allemaal iets minder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 maart 2014 13:57 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Nou ik vind jou UI mooi vandaag'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw is niet altijd beter.![]()
Bedankt man, dat heeft mij een beetje nat gemaakt.. Je bent GE-WEL-DIG!quote:Op maandag 24 maart 2014 13:18 schreef Plantagehouder het volgende:
Ik ben blij met deze Marokkaanse ts. Het is een heel warme, geïnteresseerde, charismatische man. Er komt echt iemand binnen. Alle clichés zijn waar.Moet wel..quote:Op maandag 24 maart 2014 13:21 schreef Yi-Long het volgende:
"Wat knap dat je toch nog zo over straat durft"Komt door jou, omdat ik van jou de Nederlandse-taal heb geleerd!quote:Op maandag 24 maart 2014 13:25 schreef HaywoodJablome het volgende:
Opmerkelijk weinig spelfouten in je op.Je bent meer dan fantastischquote:Hier ben ik, ik vang je wel op..quote:![]()
quote:Op maandag 24 maart 2014 14:00 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij komt op de lijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jammer dat TS zo snel uit zijn rol valt met zijn opmerkingen richting Tasjesdief.
Een betere opmerking was geweest: "Wat knap dat je van je hobby je beroep hebt weten te maken."
Overigens vind ik TS - desondanks - toch een held.![]()
Bedankt, maar diefstal daar moeten wij niks van hebben.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:01 schreef Homijn het volgende:
Jammer dat TS zo snel uit zijn rol valt met zijn opmerkingen richting Tasjesdief.
Een betere opmerking was geweest: "Wat knap dat je van je hobby je beroep hebt weten te maken."
Overigens vind ik TS - desondanks - toch een held.
Klaar. Punt.![]()
Geert vindt bij deze dat jij wel mag blijven.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:14 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Hallo Fokkers,
De laatste veel negativiteit gezien en gelezen, maar laten nu tegen elkaar eerlijk en vriendelijk zijn.
En vooral elkaar complimentjes geven.
Jullie zijn allemaal lief!Rustig aan.![]()
Graag met extra speeksel!quote:Bedankt, soms heeft hij wel een punt..quote:Op maandag 24 maart 2014 17:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geert vindt bij deze dat jij wel mag blijven.![]()
Je moet je broertje lijfstraffen geven, dat werkt ook in sharia landen daar zeiken ze ook niet over mensen die stelen... Handen eraf en ze doen het niet meer.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:06 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Graag met extra speeksel!
[..]
Bedankt, soms heeft hij wel een punt..Rustig aan.![]()
lelijkerdquote:Op maandag 24 maart 2014 17:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je moet je broertje lijfstraffen geven, dat werkt ook in sharia landen daar zeiken ze ook niet over mensen die stelen... Handen eraf en ze doen het niet meer.Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: