Achteraf gezien was dat het handigst geweest, maar had er destijds niet zoveel baat bij dus was het wat vergeten.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:38 schreef pl4kkie het volgende:
Je had een jaar eerder niet ff langs kunnen gaan om je fooi alsnog op te halen?
Dan geef ik je weinig kans. Maar ik zou niet mailen want als ie er altijd al moeilijk over dees gaat die mail natuurlijk direct de prullenbak in.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:39 schreef bramappelsap het volgende:
Het langsgaan zal me ongeveer 50 euro kosten aan vervoersmiddelen
Langsgaan om je fooi na 1 jaar ophalen wel denk je?quote:Op maandag 24 maart 2014 12:40 schreef Plantagehouder het volgende:
Een mailtje zou ik in ieder geval niet doen, dat neemt hij nooit serieus.
Daar heb je een moeder voorquote:Op maandag 24 maart 2014 12:52 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Langsgaan om je fooi na 1 jaar ophalen wel denk je?
Niet geschoten...quote:Op maandag 24 maart 2014 12:52 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Langsgaan om je fooi na 1 jaar ophalen wel denk je?
Een jaar geleden had je niet zoveel baat bij enkele honderden euro's, en nu zit je in financiële nood en word je voor je financiën begeleid door de gemeente?quote:Op maandag 24 maart 2014 12:39 schreef bramappelsap het volgende:
Achteraf gezien was dat het handigst geweest, maar had er destijds niet zoveel baat bij dus was het wat vergeten.
Dit dusquote:Op maandag 24 maart 2014 17:16 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Een jaar geleden had je niet zoveel baat bij enkele honderden euro's, en nu word je voor je financiën begeleid door de gemeente?
Ik had er eerlijk gezegd wel baat bij, alleen vind het ongemakkelijk om te vragen aan mn baas. Niet dat ik het normaal ongemakkelijk vind om zulke dingen te vragen, maar ik had eerder al een keer gevraagd op welke datum van de maand loon betaald wordt i.v.m. huur die ik moest betalen. Daar heeft ie heel boos op gereageerd omdat hij niet met zulke vragen bezig houdt. Vandaar dat ik het ongemakkelijk vind/vond.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:16 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Een jaar geleden had je niet zoveel baat bij enkele honderden euro's, en nu zit je in financiële nood en word je voor je financiën begeleid door de gemeente?
In je comfort zone blijven en een ongemakkelijke situatie uit de weg gaan heeft je dus honderden euro's gekost, zonde!quote:Op maandag 24 maart 2014 17:22 schreef bramappelsap het volgende:
Ik had er eerlijk gezegd wel baat bij, alleen vind het ongemakkelijk om te vragen aan mn baas. Niet dat ik het normaal ongemakkelijk vind om zulke dingen te vragen, maar ik had eerder al een keer gevraagd op welke datum van de maand loon betaald wordt i.v.m. huur die ik moest betalen. Daar heeft ie heel boos op gereageerd omdat hij niet met zulke vragen bezig houdt. Vandaar dat ik het ongemakkelijk vind/vond.
i knowquote:Op maandag 24 maart 2014 17:25 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
In je comfort zone blijven en een ongemakkelijke situatie uit de weg gaan heeft je dus honderden euro's gekost, zonde!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |