quote:Op maandag 24 maart 2014 12:12 schreef TheVulture het volgende:
Semi-Final 1:
1.Armenia
2. Latvia
3.Estonia
4.Sweden
5. Iceland
6. Albania
7.Russia
8.Azerbaijan
9.Ukraine
10.Belgium
11.Moldova
12.San Marino
13.Portugal
14.The Netherlands
15. Montenegro
16. Hungary
Semi-Final 2:
Malta
Israel
Norway
Georgia
Poland
Austria
Lithuania
Finland
Ireland
Belarus
F.Y.R. Macedonia
Switzerland
Greece
Slovenia
Romania
Armenie hoeft niks te vrezen. Een goed lied dat niet afhankelijk is van een bepaald startpositie. Gaat hoe dan ook door. Letland zit tussen 2 sterkere nummers ingeklemd, gaat 'm niet worden. IJsland vind ik moeilijk om te voorspellen. Mogelijke fun-factor en dan toch door naar de finale?quote:Semi-Final 1:
1.Armenia
2. Latvia
3.Estonia
4.Sweden
5. Iceland
6. Albania
7.Russia
8.Azerbaijan
9.Ukraine
10.Belgium
11.Moldova
12.San Marino
13.Portugal
14.The Netherlands
15. Montenegro
16. Hungary
Israel heeft niet de beste startplek, maar zowel zangeres als lied zijn sterk. Finale moet lukken. Noorwegen is een rustpunt, alleen komt dat rustpunt naar mijn inziens wel erg vroeg, toch kun je deze prachtinzending niet negeren, daarom ook naar de finale.quote:Semi-Final 2:
Malta
Israel
Norway
Georgia
Poland
Austria
Lithuania
Finland
Ireland
Belarus
F.Y.R. Macedonia
Switzerland
Greece
Slovenia
Romania
Ja, geweldigquote:Op maandag 24 maart 2014 18:40 schreef Cyan9 het volgende:
Australië doet dit jaar mee trouwens, in de 2e halve finale.
http://www.eurovision.tv/(...)e_part_in_eurovision
Dat zou na Time van Izabo al de 2e keer zijn dat dat Israel overkomt. Ik hoop het nietquote:Op maandag 24 maart 2014 19:12 schreef Fred_B het volgende:
Ik denk na de loting dat Israël de grootste kans heeft om het 'beste' lied te zijn dat zich niet kwalificeert, en Moldavië de minste die het wel redt.
Vorig jaar had het ook gewoon moeten kwalificeren, vind ik (Moran Mazor - Rak Bishvilo).quote:Op maandag 24 maart 2014 20:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zou na Time van Izabo al de 2e keer zijn dat dat Israel overkomt. Ik hoop het niet
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:24 schreef Toposcoupe het volgende:
[..]
Vorig jaar had het ook gewoon moeten kwalificeren, vind ik (Moran Mazor - Rak Bishvilo).
Mooi. Dank voor het tonen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:03 schreef grazz het volgende:
Helaas blijft alles tot het laatste moment geheim, maar er zijn wat foto's van het podium (opbouw ervan) op internet geslingerd:
Dat denk ik ook, maar Israël is tegenwoordig bepaald niet meer zo geliefd als 30 jaar terug.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:24 schreef Toposcoupe het volgende:
[..]
Vorig jaar had het ook gewoon moeten kwalificeren, vind ik (Moran Mazor - Rak Bishvilo).
Bronquote:Zaterdagmiddag 19 april zijn er opnames van een special van het tv programma Opium, dat helemaal in het teken staat van het songfestival. Als speciale gasten zullen The Common Linnets en Jan Smit aanwezig zijn. Het programma van Cornald Maas is ‘s avonds om 22.35 uur op Nederland 2 te zien.
Tickets kun je reserveren via http://opium.wetickets.nl en kosten ¤2,50 per stuk. Er zijn een beperkt aantal plaatsen beschikbaar, dus wees er snel bij!
Om 14.45 uur worden gasten verwacht in het DeLaMar Theater (Marnixstraat 402) in Amsterdam. U ontvangt een drankje en snack tijdens de uitzending. Opnames vinden plaats van 15.30-16.30 uur.
Ik ben het wel eens met Loreen. De minst terechte is met afstand Dima Bilan met Believe voor Rusland. Ongetwijfeld ook wel in de Top 3 van slechtste winnaars allertijden. Maar goed, het was een matig jaar, en Rusland haalde alles uit de kast voor de zege.quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:00 schreef Cyan9 het volgende:
Nu we toch aan het wachten zijn tot mei, vroeg ik me af wat jullie de meest en minst terechte winnaar vinden van de afgelopen tien jaar (vanaf 2004 dus). Volgens mij zijn we de winnaars met de slechte liedjes/vocalen ietwat ontgroeid.
Mijn meest terechte winnaar is Loreen in 2012. Misschien geen verrassende keuze, maar ik vind het één van de beste nummers ooit in de songfestival historie.
Mijn minst terechte winnaar is of Ruslana in 2004, of Ell & Nikki in 2011. Ruslana kan gewoon niet zingen, maar Ell & Nikki hadden zo'n vreselijk zoet nummer dat ik een nieuw setje tanden moest aanschaffen. Lastig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |