abonnement Unibet Coolblue
pi_138220258
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 10:50 schreef Monolith het volgende:

[..]

Vooralsnog is de snelheid waarmee je op normal die caches kunt vinden echt nog een factor 5-10 hoger dan op Tor 1. De legs die je vindt zijn nog steeds wel behoorlijke upgrades en daarnaast vind je ook bergen rift fragments, crafting / artisan recipes, enzovoort. Dat is voor mij persoonlijk nog genoeg reden om eventjes normal te doen. Als ik door item upgrades alles op Tor 1 weer zonder moeite door de gehaktmolen kan halen, dan stap ik wel weer over. :P
Normal was echt te makkelijk gisteren. Ik doe nu buffed ruim 700k DPS overigens (profile DPS is 432k). Wel ook nog wat leuke upgrades gevonden. Ook door het enchanten nog wat leuke items gekregen. :)
pi_138220259
Aangemeld voor de fok clan, nu wachten tot ik geaccepteerd word. :)
pi_138220347
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 10:53 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Normal was echt te makkelijk gisteren. Ik doe nu buffed ruim 700k DPS overigens (profile DPS is 432k). Wel ook nog wat leuke upgrades gevonden. Ook door het enchanten nog wat leuke items gekregen. :)
Natuurlijk is het te makkelijk. Het is ook gewoon ieder voor zich zo snel mogelijk de bounties halen. Ik vault er gewoon doorheen richting bosses e.d. en die liggen met een paar seconden plat. Het idee is ook gewoon 10-20 caches per uur te halen. Volgens mij maakt hard of master niet zo heel veel uit of wel? En als je dan toch op master speelt kun je wellicht net zo goed torment 1 doen. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_138220400
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 10:57 schreef Monolith het volgende:

[..]

Natuurlijk is het te makkelijk. Het is ook gewoon ieder voor zich zo snel mogelijk de bounties halen. Ik vault er gewoon doorheen richting bosses e.d. en die liggen met een paar seconden plat. Het idee is ook gewoon 10-20 caches per uur te halen. Volgens mij maakt hard of master niet zo heel veel uit of wel? En als je dan toch op master speelt kun je wellicht net zo goed torment 1 doen. :P
True.

Ik zou wel een willen weten of de inhoud van het kistje anders is als je er gewoon 10 bewaard (of meer), en deze dan op Torment 6 gaat uitpakken. :)
  Moderator donderdag 27 maart 2014 @ 11:04:55 #280
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_138220544
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 10:59 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

True.

Ik zou wel een willen weten of de inhoud van het kistje anders is als je er gewoon 10 bewaard (of meer), en deze dan op Torment 6 gaat uitpakken. :)
Nee, dan heb je nietm eer kans :P

heb dit al geprobeerd, kreeg ongeveer even veel legs als op normal ;(
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_138220564
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 10:59 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

True.

Ik zou wel een willen weten of de inhoud van het kistje anders is als je er gewoon 10 bewaard (of meer), en deze dan op Torment 6 gaat uitpakken. :)
Bij d2 werden de drops (item/kwaliteit e.d.) bepaald op het moment van droppen. Dus maakt niet uit wat je er daarna mee doet. Zal hier niet anders zijn.

Ik blijf nog lekker runs doen op expert want dat gaat lekker snel. Beetje vergelijkbaar met T1 op lvl60 voor mij. Ondertussen bijna al mijn gear vervangen. Was wel lastig aangezien je echt goede items dan weg moet doen en weer rond loopt in gele items. Wel een goede ouroboros gevonden. Heb nu bijna 1000 res en heb ook veel life on hit. Helaas is t1 nog steeds totaal geen optie :P Doe ook veel te weinig dmg. Dit ben ik nu:

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ssebass-2277/hero/2216199
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_138220621
Legs, is dat een afkorting van legendaries of wordt daar nu pants mee bedoeld? Ik dacht heel lang de tweede en snapte al niet wat er mee bedoeld werd, maar opeens begon een kwartje met vallen dat het ook weleens de eerste kan betekenen.

Als legs afkorting is van legendaries, is het wel een heel onhandig gekozen afkorting trouwens, moet ik zeggen.
pi_138220686
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 11:07 schreef Cornelis83 het volgende:
Legs, is dat een afkorting van legendaries of wordt daar nu pants mee bedoeld? Ik dacht heel lang de tweede en snapte al niet wat er mee bedoeld werd, maar opeens begon een kwartje met vallen dat het ook weleens de eerste kan betekenen.

Als legs afkorting is van legendaries, is het wel een heel onhandig gekozen afkorting trouwens, moet ik zeggen.
Haha ja het eerste inderdaad.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_138220759
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 11:07 schreef Cornelis83 het volgende:
Legs, is dat een afkorting van legendaries of wordt daar nu pants mee bedoeld? Ik dacht heel lang de tweede en snapte al niet wat er mee bedoeld werd, maar opeens begon een kwartje met vallen dat het ook weleens de eerste kan betekenen.

Als legs afkorting is van legendaries, is het wel een heel onhandig gekozen afkorting trouwens, moet ik zeggen.
daarom leggie of leggies
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 27 maart 2014 @ 11:16:22 #285
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_138220822
Broek.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_138220824
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 11:05 schreef ssebass het volgende:

[..]

Bij d2 werden de drops (item/kwaliteit e.d.) bepaald op het moment van droppen. Dus maakt niet uit wat je er daarna mee doet. Zal hier niet anders zijn.

Ik blijf nog lekker runs doen op expert want dat gaat lekker snel. Beetje vergelijkbaar met T1 op lvl60 voor mij. Ondertussen bijna al mijn gear vervangen. Was wel lastig aangezien je echt goede items dan weg moet doen en weer rond loopt in gele items. Wel een goede ouroboros gevonden. Heb nu bijna 1000 res en heb ook veel life on hit. Helaas is t1 nog steeds totaal geen optie :P Doe ook veel te weinig dmg. Dit ben ik nu:

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ssebass-2277/hero/2216199
Ja, maar een horadric cube is de drop, niet hetgene wat er in zit. :P
pi_138220873
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 11:04 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Nee, dan heb je nietm eer kans :P

heb dit al geprobeerd, kreeg ongeveer even veel legs als op normal ;(
Het aantal maakt niet uit, maar of je dan level 70 legs kunt krijgen eigenlijk. :)
pi_138220874
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 11:16 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Ja, maar een horadric cube is de drop, niet hetgene wat er in zit. :P
Over wat voor cubes gaat het nu? Dit is nieuw voor mij. Heb gister ook pas voor het eerst Malthael verslagen :P
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_138220893
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 11:18 schreef ssebass het volgende:

[..]

Over wat voor cubes gaat het nu? Dit is nieuw voor mij. Heb gister ook pas voor het eerst Malthael verslagen :P
Ga eerst maar bounties spelen, dan kom je daar vanzelf wel achter. :)
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 27 maart 2014 @ 11:19:41 #290
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_138220914
Wel vermakelijk dat er een palmbomen bounty reclame in dit topic staat. Google ads :')
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_138220921
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 11:18 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Ga eerst maar bounties spelen, dan kom je daar vanzelf wel achter. :)
Heb er gister een gespeeld maar verder niets gekregen ofzo behalve wat exp en gold? Heb ik iets laten liggen/gemist?
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_138220933
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 11:19 schreef ssebass het volgende:

[..]

Heb er gister een gespeeld maar verder niets gekregen ofzo behalve wat exp en gold?
Je moet ze allemaal spelen in een act waar Bonus bij staat. :)
pi_138220960
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 11:20 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Je moet ze allemaal spelen in een act waar Bonus bij staat. :)
Ah ok. Dacht al, heb ik kans op een leg laten liggen. Zou wel zonde zijn. Maar alle bounties binnen zo'n level dat zijn er toch best veel? Of zijn het alleen die met een uitroepteken?
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_138220980
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 11:21 schreef ssebass het volgende:

[..]

Ah ok. Dacht al, heb ik kans op een leg laten liggen. Zou wel zonde zijn. Maar alle bounties binnen zo'n level dat zijn er toch best veel? Of zijn het alleen die met een uitroepteken?
5. :)
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 27 maart 2014 @ 11:25:07 #295
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_138221044
En die met een uitroepteken ja :P
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_138221120
Gelukkig maar want zoveel tijd heb ik vaak niet om te spelen. Ben benieuwd zal eens kijken of ik vnvd weer wat kan proberen. Wel leuk bedacht die bounties. Beter dan op campaign de hele tijd rondlopen. Ben ook benieuwd naar de nephalem rifts.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_138221255
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 10:59 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

True.

Ik zou wel een willen weten of de inhoud van het kistje anders is als je er gewoon 10 bewaard (of meer), en deze dan op Torment 6 gaat uitpakken. :)
Het lijkt me heel sterk, dat zou wel een erg stomme exploit zijn. Ik geloof dat ik wel op Tor 1 wat geopend heb ipv op normal, maar dat is verre van genoeg data om iets zinnigs te kunnen zeggen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_138221291
Nieuwe dag, nieuwe kansen.

Bounty hunten op normal

Wie doet er mee?
[b]Op zondag 12 september 2010 13:49 schreef swarmahoer het volgende:[/b]
mannen die zeker zijn van hun geaardheid kunnen gewoon rosebier drinken, ik snap dat het voor jou gewaagd is, dus dat je maar aan de sterke drank ging :P
pi_138221298
Dit is wel humor trouwens:

"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_138221363
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 11:21 schreef ssebass het volgende:

[..]

Ah ok. Dacht al, heb ik kans op een leg laten liggen. Zou wel zonde zijn. Maar alle bounties binnen zo'n level dat zijn er toch best veel? Of zijn het alleen die met een uitroepteken?
Vijf per act. Wat wij dus gisteren deden was met 4 man op normal steeds in dezelfde act allemaal een verschillende bounty doen en wat er dan nog overblijft even schoonvegen. Afhankelijk van het soort bounties ben je dan vrij snel klaar en krijg je een cache. Vijf caches per run dus en je kunt wel een paar runs per uur doen als je efficient bezig bent.
Na een paar runs ga je in town vrolijk al je caches openen en je ziet met een beetje mazzel de nodige legs en andere leuke goodies verschijnen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')