quote:Op maandag 24 maart 2014 18:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja, staan echt leuken dingen op die site
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Dawkins als ik het goed hebquote:Op maandag 24 maart 2014 18:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Waar staat die "A" voor, en wie is die man linksboven? Verder snap ik alle references.
Atheist Aquote:Op maandag 24 maart 2014 18:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Waar staat die "A" voor, en wie is die man linksboven? Verder snap ik alle references.
quote:
quote:
Startrek, cultuurbarbaren.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Klopt, en de A schijnt een atheism symbol te zijn.
Star Trekquote:
Duh zitten 100 seconden in een minuut hoor :S alleen bij analoge klok niet, maar digitaal welquote:
Niet gezien... Misschien wel die met cumberbitch kijkenquote:Op maandag 24 maart 2014 19:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Yep, ook niet mijn ding, nieuwe star trek movies zijn wel ok tho.
Onwetendquote:Op maandag 24 maart 2014 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dima is ook een man (baard), hij vind die extra aandacht gewoon leuk. Hij is echt geen maagd hoor.
Sowieso, die vent, alles wat hij aanraakt turns into gold.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Niet gezien... Misschien wel die met cumberbitch kijken
Ja en komt vrijwel uit het niets opdagenquote:Op maandag 24 maart 2014 19:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sowieso, die vent, alles wat hij aanraakt turns into gold.
A is ook iets van atheist dacht ik.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Haha dat ook, en dan nog die neutraal chaotische blik.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja en komt vrijwel uit het niets opdagen
En ja het is gewoon een " symbool " van atheïsmequote:Op maandag 24 maart 2014 19:20 schreef Chai het volgende:
Zag dat plaatje laatst ook, maar die kerel ben ik nog steeds niet uit.
Not sure if insult.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
Something something CB anaal.
[ afbeelding ]
Nog steeds is er geen wrijvingquote:Op maandag 24 maart 2014 19:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
Something something CB anaal.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |