Dan kunnen Ten Dam en Kelderman eens laten zien wat ze kunnen...quote:Op maandag 24 maart 2014 10:53 schreef Marcoss het volgende:
Fantastisch deelnemersveld, maar ze hebben zich allemaal al wel vooraf ingedekt inmiddels. Quintana zit aan de antibiotica, Contador geeft aan vermoeid te zijn na de Tirreno, Betancur wil vooral voor een ritzege gaan en niet voor het algemeen klassement, terwijl het bij Froome en Porte ook maar afwachten is of ze hersteld zijn van de blessure/ziekte..
Reed vrij anoniem mee in Langkawi.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:37 schreef TargaFlorio het volgende:
Welk programma rijdt Weening eigenlijk. Ik heb hem nog niet voorbij zien komen dit seizoen.
quote:L'avantatge dels dos escapats, Boris Vallee (Lotto) i Romain Lemarchand (Cofidis), es redueix a 4:20
ES krijgt in tegenstelling tot NOS en Sporza geen zak geld van de overheid.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:20 schreef Cavaliers het volgende:
Koers op Eurosport is aids. Om de vijf minuten reclame, erger je je dood aan.
En ze hebben ook nog eens Thijs Zonneveld.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
ES krijgt in tegenstelling tot NOS en Sporza geen zak geld van de overheid.
Dat zal best, maar ik stoor mij eraan. ''Aanval van Purito! Maar, we gaan even naar de commercial break.''quote:Op maandag 24 maart 2014 16:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
ES krijgt in tegenstelling tot NOS en Sporza geen zak geld van de overheid.
Net gemist, maar Italiaanse toestanden dusquote:
Ja dat dacht ik ook, maar ik las elders dat het Ratto was. Kon ook amper zien of het iemand van Belkin of Cannondale was zo van opzij.quote:
Nee Ratto was 6e. Nr 4 was sowieso een Belkin.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:57 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, maar ik las elders dat het Ratto was. Kon ook amper zien of het iemand van Belkin of Cannondale was zo van opzij.
Oh dus toch. Ja dan was het Martens of Tanner.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:58 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Nee Ratto was 6e. Nr 4 was sowieso een Belkin.
Ik dacht Mezkekquote:Op maandag 24 maart 2014 17:31 schreef Chiappucci het volgende:
Wat is eigenIijk de juiste uitspraak van Mezgec? ZeIf zeg ik aItijd Mezgetsj, maar op Eurosport hoorde ik vanmiddag steeds Mezdjek
http://nl.forvo.com/word/luka_mezgec/quote:Op maandag 24 maart 2014 17:31 schreef Chiappucci het volgende:
Wat is eigenIijk de juiste uitspraak van Mezgec? ZeIf zeg ik aItijd Mezgetsj, maar op Eurosport hoorde ik vanmiddag steeds Mezdjek
Haha, dat klinkt kut.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:41 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
http://nl.forvo.com/word/luka_mezgec/
Thanks. Iets als Loeka Mezgets dus.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:41 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Waarom is op internet antwoord te vinden op dit soort vragenquote:Op maandag 24 maart 2014 17:41 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Goede site wel. Ik weet nu hoe ik Thomas Rabou moet uitspreken.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waarom is op internet antwoord te vinden op dit soort vragen
Nu heb ik ook antwoord op de meest prangende vraag: http://nl.forvo.com/word/oscar_freire/#esquote:Op maandag 24 maart 2014 17:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Goede site wel. Ik weet nu hoe ik Thomas Rabou moet uitspreken.
Toch ben ik blij dat Smeets en co. zich daar niet aan gewaagd hebben al die jaren.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nu heb ik ook antwoord op de meest prangende vraag: http://nl.forvo.com/word/oscar_freire/#es
quote:Al snel gingen zes renners ervandoor: Jérôme Baugnies, de Belg van Wanty-Groupe Robert, Maxim Belkov (Katjoesja), Michel Koch (Cannondale), Thomas Voeckler (Europcar) en Tomasz Marczynski en Marek Rutkiewicz (CCC Polsat).
Ronde van het Baskenland weer.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:20 schreef Mani89 het volgende:
Lekker weertje daar, ik voorzie weer een hoop afgelaste bergen de komende dagen.
twitter:NomesCiclisme twitterde op dinsdag 25-03-2014 om 19:05:39Meteocat says no snow for tomorrow but cold (-12ºC) and windy (50km/h) afternoon.. reageer retweet
twitter:Lotto_Belisol twitterde op woensdag 26-03-2014 om 13:26:31Break at #VoltaCatalunya: Bobridge, Koch, Molard, Reza, Samoilau and Zeits. reageer retweet
Een hekel aan commentator Thijs of Thijs in het algemeen?quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:28 schreef Szura het volgende:
Oja hier zaten we.
Thijs. Kunnen ze die man nou echt niet boycotten?
Algemeen. Weg met die blaaskaak.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Een hekel aan commentator Thijs of Thijs in het algemeen?
Draaft soms wat door maar heb geen hekel aan.
Dat houden ze in Catalonië graag geheim.quote:
Hij heeft geen fijne commentaarstem.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:39 schreef Spies het volgende:
Niks mis met Thijs. Schrijft goede stukken voor 't AD.
Valt wel mee. En dat is ook niet het belangrijkste voor een co-commentator.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij heeft geen fijne commentaarstem.
Ben ik wel met je eens, maar uiteindelijk gaat het toch om wat je zegt, niet hoe je het zegt.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij heeft geen fijne commentaarstem.
Goed voor het imago van SEGcycling.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Berkhout vindt zo ongeveer iedere ploeg en iedere renner sterk.
Wel zo makkelijk.
Journalistieke onafhankelijkheid kun je het niet noemen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Goed voor het imago van SEGcycling.
The Stig?quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:49 schreef Drebbelman het volgende:
Dit is nu verstoppertje spelen in het peloton:
[ afbeelding ]
En als knechtquote:
quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:59 schreef Mykonos het volgende:
Morgen is de slotklim volgens mij nog een stuk zwaarder, ben benieuwd wat Kelderman dan kan.
Was dit de klim waar Daniel Martin de ronde naar z'n hand zette?quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel wat zwaarder ja, maar nog niet echt heel spannend. Vorig jaar werden er niet echt grote verschillen gemaakt op deze klim.
Nee, de klim waar Quintana won.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:26 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Was dit de klim waar Daniel Martin de ronde naar z'n hand zette?
http://cqranking.com/men/asp/gen/race.asp?raceid=23940quote:
José heeft schijnbaar de griep. Anders gaf ze commentaar in Catalonië.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:01 schreef Szura het volgende:
Hebben ze José wegbezuinigd naar een of ander gaar programma?
Wel met wind tegen toen, volgens mij. En vorig jaar de 1ste bergrit, dit keer de 2de. Denk daarom dat de verschillen wel wat groter worden, Contador zal toch moeten..quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:31 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
http://cqranking.com/men/asp/gen/race.asp?raceid=23940
Waren inderdaad maar kleine verschillen vorig jaar.
Ik mis haar echt totaal niet, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
José heeft schijnbaar de griep. Anders gaf ze commentaar in Catalonië.
Inderdaad. Net als die Belg. Geef mij maar altijd Berkhout met Boogerd/Zonneveldquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik mis haar echt totaal niet, eerlijk gezegd.
Inmiddels 3m10 na 70kmquote:De rit begint met een klim van 20 km. Vier renners scheiden zich af: onze landgenoot Thomas De Gendt van Omega Pharma-Quick Step, de Nederlander Stef Clement (Belkin), de Spanjaard Ruben Plaza (Movistar) en de Fransman Maxime Mederel (Europcar). Na 18 km koers hebben ze 28 seconden voorsprong.
twitter:Cycling_NL twitterde op donderdag 27-03-2014 om 14:40:10Onze Nederlandse troef in @VoltaCatalunya Wilco Kelderman is vandaag onderuit gegaan! Het ziet er 'oké' uit, meld @TeamBelkin reageer retweet
Prima gelegenheid om extra reclame uit te zenden.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:51 schreef borisz het volgende:
Geen Beelden.Bij Eurosport houden ze er ook maar direct mee op.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:53 schreef borisz het volgende:
We gaan Snookeren op Eurosport. PC Finals
Nog 7 km. Dus nog 20 min ofzo?quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:33 schreef Mani89 het volgende:
Enig idee hoe laat ze ongeveer finishen?
Volgens mij ook.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:00 schreef Mani89 het volgende:
Kelderman op 1 minuut binnen? Kon het niet goed zien.
twitter:thijszonneveld twitterde op donderdag 27-03-2014 om 17:02:41Tejay van Garderen wint de koninginnenrit in Catalonië, Kelderman (wie) net buiten top-tien. reageer retweet
Sowieso veel teveel dezelfde kleuren tegenwoordig. Stom!quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:02 schreef TheArt het volgende:
Door die zwarte Belkinoverjasjes is het echt zo slecht te zien. Bijna iedereen heeft een zwart overjasje....
Is die rare kleurencombo op de fiets nog ergens goed voor.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:02 schreef TheArt het volgende:
Door die zwarte Belkinoverjasjes is het echt zo slecht te zien. Bijna iedereen heeft een zwart overjasje....
Thijsquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:06 schreef Mani89 het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op donderdag 27-03-2014 om 17:02:41Tejay van Garderen wint de koninginnenrit in Catalonië, Kelderman (wie) net buiten top-tien. reageer retweet
Dat ziet er wel heel vaag uit. De lijst met "pech"-gevallen bij Kelderman begint al wel aanzienlijk te worden.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:23 schreef TheArt het volgende:
Op 0.23 is het wel degelijk Wilco die de sneeuw inrijdt.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:23 schreef TheArt het volgende:
Op 0.23 is het wel degelijk Wilco die de sneeuw inrijdt.
twitter:W1lcokelderman twitterde op donderdag 27-03-2014 om 18:18:47@PHANEKAMPupdate is meestal lastig als je helemaal tot het gaatje gaat en half bevroren ogen hebt en ook nog zwart voor je ogen ziet. reageer retweet
Die heeft ook niks te vertellen thuistwitter:cindy_clement twitterde op donderdag 27-03-2014 om 17:39:04Zeg @Stefclement, levert dat nog wat op zo'n bergtrui? Heb namelijk net nieuwe keuken gekocht! 😁😁😁😁 reageer retweet
De eerste keer dat hij een keer goed klimt in een degelijk deelnemersveld.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:38 schreef DeeBee het volgende:
Van Garderen, wow, zowaar in goede vorm weer eens.
Oman ook al.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:32 schreef Steven184 het volgende:
[..]
De eerste keer dat hij een keer goed klimt in een degelijk deelnemersveld.
twitter:Movistar_Team twitterde op vrijdag 28-03-2014 om 12:39:36#VoltaCatalunya breakaway (62km, almost 2mins): Burghardt, Owsian, Preidler, Pinot, Kruijswijk, Madrazo, Rolland. Koch trying to reach them. reageer retweet
Had met een beetje geluk zelfs 2e kunnen worden, maar van de 4 op een rij was hij net de laatste.quote:
quote:Nog eens even de namen van de negen vluchters opsommen, met om te beginnen dus twee Belgen: Pieter Serry (Omega Pharma-Quick Step), Nico Sijmens (Wanty-Groupe Gobert), Jens Voigt, Stef Clement, Pierre Rolland, Damien Howson, Antonio Piedra, Marek Rutkiewicz en Rudy Molard.
quote:Het zal nipt worden
Op 12 km van de finish bedraagt het verschil nog 1'40". Het zal nipt worden, maar het begint er toch steeds beter uit te zien voor de vluchters.
Nee.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:09 schreef marcodej het volgende:
Gaan we dan eindelijk een grote klassieker winnen dit jaar?
Dan zal het volgende week moeten gebeuren.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:09 schreef marcodej het volgende:
Ik verwacht het ook niet. Wel een rits etappes in kortere rittenkoersen en misschien ook een enkeling in de grote rondes, maar klassiekers nog niet.quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:09 schreef marcodej het volgende:
Tijntje voelt het, dus dan zal het zo zijn.twitter:hendriksmj twitterde op zaterdag 29-03-2014 om 17:26:23Mooi!! Clement en Dumoulin winnen etappes in Catalonië en Criterium International. Klassieke zege gaat dit jaar ook gebeuren, ik voel ‘t! reageer retweet
Fantastische jinx, geweldige paardenlul dat het is!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]Tijntje voelt het, dus dan zal het zo zijn.twitter:hendriksmj twitterde op zaterdag 29-03-2014 om 17:26:23Mooi!! Clement en Dumoulin winnen etappes in Catalonië en Criterium International. Klassieke zege gaat dit jaar ook gebeuren, ik voel ‘t! reageer retweet
Ik voel het ook.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]Tijntje voelt het, dus dan zal het zo zijn.twitter:hendriksmj twitterde op zaterdag 29-03-2014 om 17:26:23Mooi!! Clement en Dumoulin winnen etappes in Catalonië en Criterium International. Klassieke zege gaat dit jaar ook gebeuren, ik voel ‘t! reageer retweet
Knap hoor.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zag het vorig jaar al aankomen![]()
Heeft Hofland toch nog z'n bijdrage dit weekendquote:Maassen werd in de volgauto geholpen door Moreno Hofland, die thuis via de televisie meekeek en de ploegleider bijstuurde. “Dat was heel fijn, want onze tv’s deden het niet”, aldus Maasen.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Heeft Hofland toch nog z'n bijdrage dit weekend
Geen enkele twijfel, ik zet de champagne al koud.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:09 schreef marcodej het volgende:
Vijfquote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:18 schreef Marcoss het volgende:
http://nos.nl/audio/629626-clement-niet-lullen-maar-vieren.html
Contador, Rodriguez en Quintana wilden dat de koers wordt stilgelegd ivm de wind en Clement reageert met "ik wil ook wel eens dat de koers wordt stilgelegd als we 3 bergen van de buitencategorie over gaan.. "
Vreemd bericht. Afgelopen week hebben ze in de sneeuw naar meer dan 2000 meter hoogte moeten klimmen en dan gaan ze nu zeuren over een harde wind. Komt op mij over in de trant van "Als er zich een andere omstandigheid dan een col aandient waar het peloton aan stukken gescheurd kan worden dan moet het maar geneutraliseerd worden. Alleen bergop mag het klassement gevormd worden."quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:18 schreef Marcoss het volgende:
http://nos.nl/audio/629626-clement-niet-lullen-maar-vieren.html
Contador, Rodriguez en Quintana wilden dat de koers wordt stilgelegd ivm de wind en Clement reageert met "ik wil ook wel eens dat de koers wordt stilgelegd als we 3 bergen van de buitencategorie over gaan.. "
Echt treurig die wielerkennis van sommige radio-verslaggevers inderdaad...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:45 schreef Zelva het volgende:
Die vraag of ie een liever nog een etappe of het bergklassement wint
Niet meer denk ik. Verwacht voor hem gewoon een rol als knecht..quote:Op zondag 30 maart 2014 11:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Vraag me af wanneer we de oude Kruijswijk weer gaan zien.
Ik zou eerst nog even de Giro afwachten.quote:Op zondag 30 maart 2014 13:33 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Niet meer denk ik. Verwacht voor hem gewoon een rol als knecht..
Het staat daar blank, maar het lijkt nog niet op een zee.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die gaat alle stenen uit de straat rijden
Die rijdt ieder rondje alsof het het laatste rondje is. Goede tactiek.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lieuwe wil de hele tijd gaan, dus ze moeten er al bijna zijn!
Sybrandtwitter:sybrandbuma twitterde op zondag 30-03-2014 om 14:20:43De bedoeling op deze mooie lentedag was: fietsen. Maar het wordt die andere oudhollandse sport: bandjeplak. http://t.co/XiG9693sXH reageer retweet
Jij dacht, ik vind dit wel relevant om in het Ronde van Catalonië topic te posten?quote:Op zondag 30 maart 2014 16:01 schreef marcodej het volgende:
Sybrandtwitter:sybrandbuma twitterde op zondag 30-03-2014 om 14:20:43De bedoeling op deze mooie lentedag was: fietsen. Maar het wordt die andere oudhollandse sport: bandjeplak. http://t.co/XiG9693sXH reageer retweet
*rullevantquote:Op zondag 30 maart 2014 16:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij dacht, ik vind dit wel relevant om in het Ronde van Catalonië topic te posten?
Het was de bedoeling om het in het Wielrennen-topic te posten, maar allez. Koers is koers.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij dacht, ik vind dit wel relevant om in het Ronde van Catalonië topic te posten?
Heeft de CDA geen materiaalwagen?quote:Op zondag 30 maart 2014 16:01 schreef marcodej het volgende:
In de peilingen rijden ze net voor de bezemwagen uit.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft de CDA geen materiaalwagen?
Volgens mij een kilometertje of 6.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:12 schreef TargaFlorio het volgende:
4 rondjes nog, maar hoeveel km is 1 rondje?
Thxquote:Op zondag 30 maart 2014 16:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgens mij een kilometertje of 6.
Op dit soort muziek van de duivel zit ik niet te wachten op zondag.quote:
Best nog wel een flink stuk.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Volgens mij nog een kilometer of 20-25...
Lieuwe en ik houden hier wel van.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Op dit soort muziek van de duivel zit ik niet te wachten op zondag.
Mwa, dit heeft op zich ook zo z'n charme.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:22 schreef Ambrosius het volgende:
Ook niet naar te kijken met die slechte beelden.
Ik zou als ik Lieuwe was toch nog maar een rondje extra rijden.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:28 schreef marcodej het volgende:
Volgens de commentatoren was het nog een km of twintig.
Ik denk dat Lieuwe gewoon uit gaat lopen.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Nog steeds 3 minuten verschil met het peloton
Hij gaat ze dubbelenquote:Op zondag 30 maart 2014 16:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat Lieuwe gewoon uit gaat lopen.
De begeleiding van Lieuwe is dit jaar anders wel op hoog Kazachs niveau.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In de Tour komt Lieuwe weer 30 minuten na Ten Dam.
Volgens Martijn en Marco komt dit jaar winst in een grote Klassieker.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:36 schreef Mani89 het volgende:
Man man wat een weelde voor het Nederlandse fietsen de laatste tijd
Bij Vacans ging het allemaal via de plaatselijke slager, maar die hadden uiteindelijk ook prima varkensbloed.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:37 schreef OProg het volgende:
[..]
De begeleiding van Lieuwe is dit jaar anders wel op hoog Kazachs niveau.
Ik wacht nog even op de mening van de grootste M van het Nederlandse wielrennen, en dat is niet Michael.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgens Martijn en Marco komt dit jaar winst in een grote Klassieker.
Mandy?quote:Op zondag 30 maart 2014 16:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op de mening van de grootste M van het Nederlandse wielrennen, en dat is niet Michael.
Marcel Maijer?quote:Op zondag 30 maart 2014 16:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op de mening van de grootste M van het Nederlandse wielrennen, en dat is niet Michael.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |