Je bent er niet toevallig voor verzekerd middels een aanvullende verzekering? Gezien je een handicap hebt zul je vast niet alleen een basisverzekering hebben afgesloten?quote:Op maandag 24 maart 2014 09:15 schreef Draailamp het volgende:
Als je zoiets zelf moet betalen zou wel een duur grapje worden.
Nee ben best goed verzekerd, maar krijg dit niet vergoed.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:04 schreef kwiwi het volgende:
Je bent er niet toevallig voor verzekerd middels een aanvullende verzekering? Gezien je een handicap hebt zul je vast niet alleen een basisverzekering hebben afgesloten?
Die staat er minder voor open omdat ik op een wachtlijst sta voor een psychosomatische kliniek.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:51 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou toch beginnen bij de huisarts. Die kan het beste de opties met je bespreken.
Denk ook aan iets als maatschappelijk werk, of misschien MEE.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:15 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Die staat er minder voor open omdat ik op een wachtlijst sta voor een psychosomatische kliniek.
Helaas duurt dat nog maanden.
Gezien het een behoorlijke impact maakt op mijn leven nu, en op mijn relatie inmiddels ook is het denk ik verstandig om eerder iets van hulp te krijgen
Daarvoor heb je geen verwijzing nodig?quote:Op maandag 24 maart 2014 15:20 schreef Lienekien het volgende:
Denk ook aan iets als maatschappelijk werk, of misschien MEE.
MEE kan ook kortdurende ondersteuning bieden.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:32 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Daarvoor heb je geen verwijzing nodig?
Maatschappelijk werk heb je niet in de kring tot waar ik kan komen met de scootmobiel helaas.
Wel in een andere stad, ik zou taxi vergoeding kunnen uitzoeken.
MEE is hier wel.
Maar ik heb daar een beeld van dat dit een organisatie is die je door stuurt naar instanties, is dat niet correct?
En wat is het verschil tussen een maatschappelijk werkster en psycholoog?
Deze situatie(s) leren accepterenquote:Op maandag 24 maart 2014 15:36 schreef Lienekien het volgende:
De vraag is wat je nodig hebt in de maanden dat je nog niet bij de revalidatie terecht kan.
Dat is wat je wilt bereiken.quote:
Broer niet. Vrienden wel, komen ook wel af en toe maar dat is toch anders.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:57 schreef Lienekien het volgende:
Heb je niet een goede vriend of een broer om eens een goed gesprek mee te voeren?
Deze situatie heeft dus direct verband met je gehandicapt raken. Bel MEE gewoon eens op, of stuur ze een mail.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:08 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Broer niet. Vrienden wel, komen ook wel af en toe maar dat is toch anders.
Ik heb / had aan mijn vriendin een goeie. Maar haar emmer zit inmiddels vol qua ons door handicap
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |