SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2014 01:18:15 ]
quote:
Gelukkig maar. Ik had het toch nooit durven en willen doorzetten.quote:Op maandag 24 maart 2014 01:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan nodig ik mijzelf wel uit LittleRabbit. Dat komt helemaal goed, wees niet ongerust.
Zo lief.quote:Op maandag 24 maart 2014 01:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Val binnen nu en 10 minuten in slaap![]()
Uhhh ja geen ideequote:
quote:Op maandag 24 maart 2014 01:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Val binnen nu en 10 minuten in slaap![]()
Gewoon yolo tijdens een vrije week, ja toch?quote:Op maandag 24 maart 2014 01:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Uhhh ja geen idee
Het feit dat jij zover weg woont maakt het niet al te makkelijk om even te doen
Ohja dat zou wel kunnenquote:Op maandag 24 maart 2014 01:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon yolo tijdens een vrije week, ja toch?
quote:Op maandag 24 maart 2014 01:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohja dat zou wel kunnen
Begin mei heb ik een week vrij
Ieder vakje is een blokuur college, dinsdag en woensdag is practicum. Welke week?quote:Op maandag 24 maart 2014 01:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik snap vrij weinig van dat schema, maar je hebt nog een TT ook die week?
December belde, hij wil zijn gifje terug.quote:
5 mei ben ik sowieso weg. Waar zie jij een tentamen?quote:
In die week staat iets met (toets)quote:Op maandag 24 maart 2014 01:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
5 mei ben ik sowieso weg. Waar zie jij een tentamen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |