Was direct na het wassen uit de machine halen.quote:Op maandag 24 maart 2014 08:06 schreef rsnel het volgende:
Ik gebruik vloeibaar wasmiddel.
1x per 3 maanden doe ik een was van 90 graden om mijn wasmachine vetluisvrij te houden.
Ik heb een tijdje geëxperimenteerd met wasmiddelhoeveelheden.
Tijdje wat minder gebruikt en aangevuld met azijn of zout
Tijdje juist meer gebruikt
Bizarre is dat als ik de witte was doe op bijv 40 graden, deze altijd heel lekker fris uit de machine komt, maar gekleurde was (behalve op 60 graden) nooit.
Het is niet zo dat het extreem zwaar stinkt, maar het ruikt niet lekker fris.
Zeker bij T-shirts komt er bij gekleurde T-shirts onder de oksels een flinke zweetlucht vandaan
En dan draag ik T-shirts maar 1 dag, en ja ik gebruik deodorant (deoleen met alcohol)
Oh dit is LIF he.quote:
En dat doet wat? Ossegal klinkt niet erg fris.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:08 schreef Faithz het volgende:
Oksels met ossengal voorboenen, dan de was in, gewoon op 30 graden
Ossegal is al decennia lang de oplossing voor heel veel vlekken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:54 schreef schvvmert het volgende:
[..]
En dat doet wat? Ossegal klinkt niet erg fris.
Klinkt goed maar om dat spul te verkopen zou ik toch andere naam ervoor verzinnen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ossegal is al decennia lang de oplossing voor heel veel vlekken.
http://m.drogistplein.nl/(...)6_H128_C280_P739479/
Daar heb je een goed punt. Groene zeep is ook vergeten.quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:51 schreef twiFight het volgende:
Boeiend hoe het heet, als het maar werkt. Die producten die Ultra Clean Oxidising Power Soap met Hydrodynamic purifying formula heten loop ik straaaal voorbij in de supermarkt.
Denk dat de kans groter is dat TS het verkeerde wasprogramma gebruikt.quote:Op woensdag 26 maart 2014 01:06 schreef deadly_kiss het volgende:
Is het niet gewoon het wasprogramma wat spoelingen overslaat?
Ik denk niet dat het ene 40-gradenprogramma nou zoveel verschilt van het andere.quote:Op woensdag 26 maart 2014 06:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Denk dat de kans groter is dat TS het verkeerde wasprogramma gebruikt.
Wat Burdie zegt dus. Geniaal spul. Je hebt ook een oplossing van ossengal bij de Action in een knijpfles te koop. Werkt erg goed.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:54 schreef schvvmert het volgende:
[..]
En dat doet wat? Ossegal klinkt niet erg fris.
Ik denk het welquote:Op woensdag 26 maart 2014 07:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het ene 40-gradenprogramma nou zoveel verschilt van het andere.
40 graden, extra kort wordt hier (Asko) prima schoon en fris.quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:36 schreef Leonoire het volgende:
Nou, ik ben geen Pietverdriet, maar als je 40 graden-kort programma draait had je net zo goed je kleren mee onder de douche kunnen nemen IMO.
Uhmzz denk dat 36 eerst nog komtquote:Op donderdag 27 maart 2014 02:36 schreef Leonoire het volgende:
Nou, ik ben geen Pietverdriet, maar als je 40 graden-kort programma draait had je net zo goed je kleren mee onder de douche kunnen nemen IMO.
Dit dus, en een 40 graden intensief programma plus vlekken stand wast de boel veel schoner.quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:36 schreef Leonoire het volgende:
Maar jij wisselt toch drie keer per dag van kleding?quote:Op donderdag 27 maart 2014 03:08 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
40 graden, extra kort wordt hier (Asko) prima schoon en fris.
Ikke niet; 'k ben geen homo.quote:Op donderdag 27 maart 2014 07:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Maar jij wisselt toch drie keer per dag van kleding?
Da's waar. 'extra kort' duurt alsnog 50 minuten.quote:Anyway, wasprogramma en fabrikant zijn erg verschillend in wasresultaten.
Het is net als met de trein reizen, het duurt altijd langerquote:Op donderdag 27 maart 2014 14:04 schreef Treinhomo het volgende:
Da's waar. 'extra kort' duurt alsnog 50 minuten.
Ook niet altijd. Heb ooit een vriendin gehad en die trok altijd schone kleren aan, waste zichzelf, etc. maar ze had altijd van die rare harde plekken in de oksels en de wasmachine kreeg dat ook niet goed weg. Volgens mij ging die op een gegeven moment ook van dat ossengal spul gebruiken.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Deo gebruiken en iedere dag schone kleding aan wil ook helpen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |