Ze hadden echt wel gewonnen zonder die blunders. Barca was nergensquote:Op zondag 23 maart 2014 23:11 schreef JanCees het volgende:
Toch jammer dat Real er elke keer weer 'intrapt'.
Ronaldo ook niet veel gezien vandaag.
Helaas wel ja.quote:
Neukze.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:16 schreef Insomnia_ het volgende:
slapen
eerst neuken
geen dank voor deze informatie
Haha gelukkig speel je nog redelijk low stake. Ik ben er echt goed zat van.quote:
Hoeveel had je ingezet?quote:Op zondag 23 maart 2014 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha gelukkig speel je nog redelijk low stake. Ik ben er echt goed zat van.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op zondag 23 maart 2014 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]mi kankiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jup. Was verder ook niks aan de hand. Tot die scheids een psychose kreegquote:
Ik ben trouwens echt dagelijks bezig met unibet niet normaalquote:Op zondag 23 maart 2014 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jup. Was verder ook niks aan de hand. Tot die scheids een psychose kreeg
Ciaoquote:Op zondag 23 maart 2014 23:47 schreef JanCees het volgende:
Ik ben er strontziek van
En ik ga slapen doei
Zolang je geen schulden ermee maakt is het allemaal prima tochquote:Op zondag 23 maart 2014 23:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ben trouwens echt dagelijks bezig met unibet niet normaalbegin al verslaafd te raken
echt kut voor je trouwens manquote:Op zondag 23 maart 2014 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zolang je geen schulden ermee maakt is het allemaal prima toch
Geen schulden? Oh checkquote:Op zondag 23 maart 2014 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zolang je geen schulden ermee maakt is het allemaal prima toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach,morgen weer vergeten.quote:
Draai je nog wel winst?quote:Op zondag 23 maart 2014 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach,morgen weer vergeten.
Grote kerel als je flink wint, grote kerel als je flink verliest![]()
Maar ik ben wel echt tering chagrijnig. Heb nog nooit zo vies verloren.
truequote:Op zondag 23 maart 2014 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hoeveel ben je kwijt?quote:Op zondag 23 maart 2014 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha nee. Maar komt wel weer. Zulke bedragen gaan op en af dus.quote:
Zie spoiler.quote:
quote:Op zondag 23 maart 2014 23:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Geen schulden? Oh check![]()
Tevens mijn laatste combi bet voor dit weekend:Gast, gast.. Zuid-Amerika is zo onvoorspelbaar als de netenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dan ook nog dikke combi? Moet je echt snel afleren
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
nog steeds matigquote:Op zondag 23 maart 2014 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zie spoiler.
Die spoiler klopt niet helemaal trouwens. Het is eigenlijk 200 euro, maar 200 werd 800 dit weekend.
Dus eigenlijk 200.
Ken beuren.quote:
Ik doe al minder grote. Allang geen 7 combi meerquote:Op zondag 23 maart 2014 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gast, gast.. Zuid-Amerika is zo onvoorspelbaar als de neten![]()
En dan ook nog dikke combi? Moet je echt snel afleren
Je moet het ook zelf weten uiteraard.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik doe al minder grote. Allang geen 7 combi meermaximaal 4 maar nu dacht ik yolo en pak ik vijf.
Maar ik zag wel in dat het geen goed idee meer was om het te doen. Ik had trouwens allemaal singles gebet met 50 cent en had alle tien de wedstrijden goed. Nou als ik toen had gecombineerd en dan 100 euro in had gezet ofzo he nou dan had ik veel geldquote:
Ja maar zo werkt het nietquote:Op zondag 23 maart 2014 23:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar ik zag wel in dat het geen goed idee meer was om het te doen. Ik had trouwens allemaal singles gebet met 50 cent en had alle tien de wedstrijden goed. Nou als ik toen had gecombineerd en dan 100 euro in had gezet ofzo he nou dan had ik veel geld
Zit het nu eens te bekijken jaquote:Op maandag 24 maart 2014 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar zo werkt het niet![]()
Kijk eens in het wedden op sport-topic hoe je met een taart-model als tactiek kan werken. Is wel goed om mee te beginnen
klopt.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:55 schreef Fok-it het volgende:
En uiteindelijk hou je nog evenveel van het spelletje, en stop je er nooit mee.
Inso kan dit bevestigen.
quote:Op maandag 24 maart 2014 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
klopt.
het eerste is gebeurd nu slapen
ciao bello
eh, okquote:Op maandag 24 maart 2014 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
klopt.
het eerste is gebeurd nu slapen
ciao bello
Graag gedaanquote:
Waar zal ik je geld eens aan uitgeven?quote:
Stort het terug op mijn accountquote:Op maandag 24 maart 2014 00:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Waar zal ik je geld eens aan uitgeven?
quote:
Voor 200 euro kan je wel leuk uit eten met het vrouwtje.quote:
quote:Op maandag 24 maart 2014 00:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Waar zal ik je geld eens aan uitgeven?
Wacht wat?quote:Op maandag 24 maart 2014 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor 200 euro kan je wel leuk uit eten met het vrouwtje.
Ik betaal zijn uitkering met mijn verlies op Unibetquote:
Ik snap er weinig van maar het op zijn minst opmerkelijkquote:Op maandag 24 maart 2014 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik betaal zijn uitkering met mijn verlies op Unibet![]()
En ik ga slapen, goedenacht
Het leven is hard.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Fokkeh is een rijke tata die met geld strooit.
Niet!quote:
Die bovenste zin is niet correct, als compensatie verwacht ik in mijn eerste note van jou louter positieve comments.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap er weinig van maar het op zijn minst opmerkelijk
[..]
Het leven is hard.
Ik kom niet veel verder dan Justin Bieber en of 69 daar nou zo'n goede combinatie bij isquote:Op maandag 24 maart 2014 00:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
LR, het is een teken. LR en JB, 69
[ afbeelding ]
Dit gaat tijd nodig hebben. Ik zal er een nachtje over slapen.quote:Op maandag 24 maart 2014 01:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Die bovenste zin is niet correct, als compensatie verwacht ik in mijn eerste note van jou louter positieve comments.
lbquote:Op maandag 24 maart 2014 00:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
LR, het is een teken. LR en JB, 69
[ afbeelding ]
Dat vind ik fijn..... i gues...quote:Op maandag 24 maart 2014 02:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier heb je wat Nicki Minaj uit dank.
Hij mag de Amerikaanse president wezen maar nog geen Superman hoor.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:32 schreef Rockiejj het volgende:
WOW! Obama vloog vannochtend over mn huis
Nee echt! Hij ging echt! Hallo, een bruine man in pak die over je huis vliegt en daarbij zingt hoor je wel hoor.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij mag de Amerikaanse president wezen maar nog geen Superman hoor.
Je hoorde waarschijnlijk gewoon een vliegtuig.
wauwquote:Op maandag 24 maart 2014 11:32 schreef Rockiejj het volgende:
WOW! Obama vloog vannochtend over mn huis
Nou ja... als het even kan.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:48 schreef supersof het volgende:
[..]
wauw
wat wil je nu hebben?
ik heb nog wel een lolly
Hoe oud word je?quote:Op maandag 24 maart 2014 13:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou ja... als het even kan.
Ik ben bijna jarig Sof
24, lange tijd dacht ik mijn leven volledig weg te gooien maar met deze toevoeging aan mijn CV zie ik inderdaad weer licht aan het einde van tunnel. Het pad is nog lang maar bij elke gezette note zie ik het leven weer positiever inquote:Op maandag 24 maart 2014 13:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe oud word je?
Ga je dan weer overdenken wat je aan het doen bent met je leven? Nu kan je er maar mooi bij optellen dat je moderator bent op een forum!
Wanneer ben je jarig????quote:Op maandag 24 maart 2014 13:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou ja... als het even kan.
Ik ben bijna jarig Sof
16de ja en snel genoeg.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Wanneer ben je jarig????
oh
16 april pas, dat duurt nog wel even
Geachte heer L.R. abbit.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
16de ja en snel genoeg.
Lekker weer buiten
Dan wist je meer dan ik, en succes met je eigen gooi naar het modschap.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geachte heer L.R. abbit.
Van harte gefeliciteerd met je modschap. Ik had dit wel stiekem een beetje verwacht.
Hopelijk worden we zo snel mogelijk collega's.
Hoogachtend,
E.T. Su.
VBL. Gegarandeerd succes.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Trouwens, LR, ben je mod hier in GC of ergens anders?
Je gaat me natuurlijk wel voordragen bij de hogere instanties, neem ik aan.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan wist je meer dan ik, en succes met je eigen gooi naar het modschap.
ouwequote:Op maandag 24 maart 2014 15:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
16de ja en snel genoeg.
Lekker weer buiten
Wrijf mijn quaterlife crisis er maar in. Schattige jongeling.quote:
Dat moge duidelijk zijn. Waar zit jezelf aan te denken?quote:Op maandag 24 maart 2014 15:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je gaat me natuurlijk wel voordragen bij de hogere instanties, neem ik aan.
EXA. Mijn liefde en passie ligt daar, ookal is het tijdelijk. Ik ga net zo lang ervoor vechten tot ik neerval.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat moge duidelijk zijn. Waar zit jezelf aan te denken?
quote:Op maandag 24 maart 2014 15:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wrijf mijn quaterlife crisis er maar in. Schattige jongeling.
[..]
Dat moge duidelijk zijn. Waar zit jezelf aan te denken?
quote:Op maandag 24 maart 2014 16:02 schreef xcachet het volgende:
zo
overgestapt van zorgverzekering
ik ben over 1,5 maand blut
maar dat maakt niet uit
al gedaanquote:Op maandag 24 maart 2014 16:04 schreef supersof het volgende:
[..]
http://www.belastingdiens(...)zorgtoeslag_krijgen/
dan ben je echt niet blut door een zorgverzekeringquote:
het etsuquote:
xquote:Op maandag 24 maart 2014 16:06 schreef supersof het volgende:
[..]
het etsu
ik wilde net weer gaan
spreek je x
Heb er voor gekozen een heel jaar in een keer te betalen.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:05 schreef supersof het volgende:
[..]
dan ben je echt niet blut door een zorgverzekering
Is goedkoper als per maand.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb er voor gekozen een heel jaar in een keer te betalen.
why?quote:Op maandag 24 maart 2014 16:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb er voor gekozen een heel jaar in een keer te betalen.
Cachie, dat zegt hij ookquote:Op maandag 24 maart 2014 16:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee juist niet.
In een keer betalen krijg je juist korting.
Niet weten maar wel praten
Lekker man, ik 600 kc verbrandt ,quote:
Kijk eens aan.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lekker makkelijk. In een keer vanaf en scheelt 22 euro
lekker ik vast ook tijdens het loonslaven vandaaquote:Op maandag 24 maart 2014 16:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker man, ik 600 kc verbrandt ,
Goed begin van de week
Gewoon zelfde training, uurtje bezig geweestquote:Op maandag 24 maart 2014 17:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lekker ik vast ook tijdens het loonslaven vandaa
heb je gedaan
gewoon neuqen is ook goede workout xDquote:Op maandag 24 maart 2014 17:01 schreef xcachet het volgende:
ik ga vanavond weer rondje hardlopen
#goedeleef
quote:
valt wel meequote:Op maandag 24 maart 2014 17:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
gewoon neuqen is ook goede workout xD
Als ik het doe, doe ik het goed hoor.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
valt wel mee
zeker als je er lafjes over heen gaat
Vraag het nou niet, laten we nuniet weer een Aldo/Ezell sc beginnenquote:
vanochtend bij de kaakchirurg 2 verstandskiezen laten verwijderenquote:
sterktequote:Op maandag 24 maart 2014 17:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
vanochtend bij de kaakchirurg 2 verstandskiezen laten verwijderen
Sterkte. Jij niet flauwgevallen?quote:Op maandag 24 maart 2014 17:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
relatie SCquote:Op maandag 24 maart 2014 17:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vraag het nou niet, laten we nuniet weer een Aldo/Ezell sc beginnen
ahhh, pittig. Veel pijn nog achteraf?quote:Op maandag 24 maart 2014 17:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
thanksquote:
nee, maar was niet echt heel chillquote:
10cm diep als ik Tjacka goed inschatquote:
11!!!!!!!quote:Op maandag 24 maart 2014 17:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
10cm diep als ik Tjacka goed inschat
Gewoon lekker rustig aan doen. Hoe rustiger je aan doet hoe sneller het geneest. Niks forceren. Ik weet er allesvanafquote:Op maandag 24 maart 2014 17:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
thanks
[..]
nee, maar was niet echt heel chillEn nu is de verdoving uitgewerkt, dus ik begin het steeds meer te voelen
quote:
Echt niet.quote:
ja komt goedquote:Op maandag 24 maart 2014 17:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon lekker rustig aan doen. Hoe rustiger je aan doet hoe sneller het geneest. Niks forceren. Ik weet er allesvanaf
hij zegt 13quote:Op maandag 24 maart 2014 17:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
iedereen die tjacka kent weet dat het 11 is
Van cachie wordt ie 2 cm groter dan normaal.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
iedereen die tjacka kent weet dat het 11 is
Angstaanval op de behandeltafel. Buiten flauwgevallenquote:Op maandag 24 maart 2014 17:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja komt goedheb gelukkig heel de week vrij
hoe ging het bij jou dan?
NIET DAT HIJ DIT KAN WETENquote:Op maandag 24 maart 2014 17:09 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Van cachie wordt ie 2 cm groter dan normaal.
quote:Op maandag 24 maart 2014 17:10 schreef xcachet het volgende:
dat men dat even begrijpt
om misverstanden te voorkomen
ah okquote:Op maandag 24 maart 2014 17:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Angstaanval op de behandeltafel. Buiten flauwgevallen![]()
En daarna hield ik me expres extreem rustig paar dagen erna, en na 4 dagen kom ik weer langzaam eten geloof ik.
heb je van die chille pijnstillers gekregen van ziekenhuisquote:Op maandag 24 maart 2014 17:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ah okik ben nu aan het maxen met pijnstillers,en hoop dat het morgen beter gaat. Maar nu begint het langzaam steeds meer pijn te doen
en ben het liggen zat
Ook goed spoelen.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ah okik ben nu aan het maxen met pijnstillers,en hoop dat het morgen beter gaat. Maar nu begint het langzaam steeds meer pijn te doen
en ben het liggen zat
Flink pilletje danquote:Op maandag 24 maart 2014 17:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb je van die chille pijnstillers gekregen van ziekenhuis
1000 mg ofzo
nope, alleen mondspoeling die ik al hadquote:Op maandag 24 maart 2014 17:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb je van die chille pijnstillers gekregen van ziekenhuis
1000 mg ofzo
gewoon algehele narcose in turkijequote:Op maandag 24 maart 2014 17:12 schreef Fok-it het volgende:
Ik weet al wat ik ga zeggen als er nog 1 uit moet.
NEE![]()
Ik had nu al een keuze, maar nu besloten wel te doen. Ga het echt niet voor de tweede keer ondergaan.
verstandkiezen hebbenquote:Op maandag 24 maart 2014 17:13 schreef xcachet het volgende:
Tandarts
Niet al een perfect gebit hebben
was de kaakchirurg gr grquote:Op maandag 24 maart 2014 17:13 schreef xcachet het volgende:
Tandarts
Nah, kans bestaat dat je er later geen last van krijgt als je hem er niet uit laat halen zei hij dus.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon algehele narcose in turkije
Is een kaakchirurgquote:Op maandag 24 maart 2014 17:13 schreef xcachet het volgende:
Tandarts
Mijn kaakchirurg raadde me aan de andere kant over 4 weken eruit te laten halenquote:Op maandag 24 maart 2014 17:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, kans bestaat dat je er later geen last van krijgt als je hem er niet uit laat halen zei hij dus.
Dan waag ik die kans maar
Heb je echt gelukquote:
aanslag op je tanden dit datquote:Op maandag 24 maart 2014 17:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Net zoals tjacka's poepgat bij jouw gebit hoort
quote:Op maandag 24 maart 2014 17:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
bahbahbahquote:Op maandag 24 maart 2014 17:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
oh ik moest ontkennen?quote:Op maandag 24 maart 2014 17:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je ontkent niks, dus is het waar
kankworstquote:Op maandag 24 maart 2014 17:17 schreef Insomnia_ het volgende:
ik at vandaag knakworstjes op het werk
leuk he
quote:Op maandag 24 maart 2014 17:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik eet ze dan ook met 10 kilo ketchup en mayo
Hallo. Nog chagrijnig om gister?quote:
het valt nog mee opzichquote:Op maandag 24 maart 2014 17:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]Niet klagen over je welwaartsbuikje dan
Ja, dat is geen buikje dus als ik je zo hoor.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
het valt nog mee opzich
gister even bekeken
het is nog plat maar wel wat chubby ipv strak
vroeger was t kanjer strakquote:Op maandag 24 maart 2014 17:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat is geen buikje dus als ik je zo hoor.
quote:Op maandag 24 maart 2014 17:18 schreef AldoTheApache het volgende:
ik heb tering veel honger maar mag nog niet eten![]()
kutleef
Heb je zo weer.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vroeger was t kanjer strak
#goedetijden
Daar zou je mij niet jaloers mee maken. Slaquote:
Dat is lekker. En goed tegen kenker.quote:
tomaten alleen lekker in pastasaus ofzo dan kan t welquote:Op maandag 24 maart 2014 17:22 schreef Fok-it het volgende:
al heb jij niks meer aan die tomaten Ins, steek maar peuk op.
dat krijg je als je de provincie in gaatquote:Op maandag 24 maart 2014 17:25 schreef JanCees het volgende:
Er staan 5 mensen in deze coupe. (intercity Enkhuizen)
je gaat zelf de provincie inquote:Op maandag 24 maart 2014 17:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat krijg je als je de provincie in gaat
Waarom zitten ze nietquote:Op maandag 24 maart 2014 17:25 schreef JanCees het volgende:
Er staan 5 mensen in deze coupe. (intercity Enkhuizen)
Te druk?quote:
Want je hebt er geen ervaring mee zelf?quote:
nopquote:Op maandag 24 maart 2014 17:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Want je hebt er geen ervaring mee zelf?
alsof vrouwen penislengtes kunnen schattenquote:Op maandag 24 maart 2014 17:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Want je hebt er geen ervaring mee zelf?
quote:Op maandag 24 maart 2014 17:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
alsof vrouwen penislengtes kunnen schatten
toch geen ruimtelijk inzicht
inzicht sowieso niet.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
alsof vrouwen penislengtes kunnen schatten
toch geen ruimtelijk inzicht
pleasequote:
nee srsquote:Op maandag 24 maart 2014 17:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
inzicht sowieso niet.
[..]
please
Dat zei mijn kaakchirurg ook over de andere kant dusquote:Op maandag 24 maart 2014 17:28 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil mn verstandskiezen wel weg laten halen. Pijn aan je gebit is 't kutste wat er is komt altijd op 't moment dat het niet uitkomt.. daar ga ik niet op wachten.
Ik heb geen vrouwen gezien die dat willenquote:Op maandag 24 maart 2014 17:29 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb nog nooit vrouw gezien die penislengte kon inschatten
Jij hebt nog nooit een vrouw gezien.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb geen vrouwen gezien die dat willen
kloptquote:Op maandag 24 maart 2014 17:30 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit een vrouw gezien.
ik doe niet aan plezierenquote:Op maandag 24 maart 2014 17:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga werken. Als ik terug kom gaan we het hebben over meisjes plezieren. Seksueel.
Jatogggg
quote:Op maandag 24 maart 2014 17:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga werken. Als ik terug kom gaan we het hebben over meisjes plezieren. Seksueel.
Jatogggg
is leukquote:Op maandag 24 maart 2014 17:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vraag het nou niet, laten we nuniet weer een Aldo/Ezell sc beginnen
Laffe piemel heb jequote:Op maandag 24 maart 2014 17:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik doe niet aan plezieren
alleen lafjes erover heen
quote:
badminton is ook een debiele sportquote:Op maandag 24 maart 2014 17:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
feyenoord
Laats vriendin van mij zou met mij 1,5 uur badminton doen voor school sport. Gaat ze op het laatste moment naar volleybal. Ik riep; "joden lopen altijd weg"
Ze komt uit Rotterdam.
ik
maar je hebt geen last?quote:Op maandag 24 maart 2014 17:28 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil mn verstandskiezen wel weg laten halen. Pijn aan je gebit is 't kutste wat er is komt altijd op 't moment dat het niet uitkomt.. daar ga ik niet op wachten.
kon nietquote:Op maandag 24 maart 2014 17:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
badminton is ook een debiele sport
volleybal ook
beter voetballen
CACHETquote:Op maandag 24 maart 2014 17:34 schreef Insomnia_ het volgende:
binnekort feyenoord uitshirt halen deze seizoen
wie op rug
zolang je het maar beter snapt dan optiesquote:Op maandag 24 maart 2014 17:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik snap niet wat je hiermee wilt zeggen
Inso en ik gaan GRTD FOK! groet Feyenoord-vlag meenemen naar de Kuip.quote:
leuk programma welquote:Op maandag 24 maart 2014 17:37 schreef xcachet het volgende:
ohja
ik moet nog een aflevering terug kijken van
Ik heb HET nog nooit gedaan
vandaag LMI in de aflevering
quote:Op maandag 24 maart 2014 17:37 schreef xcachet het volgende:
ohja
ik moet nog een aflevering terug kijken van
Ik heb HET nog nooit gedaan
vandaag LMI in de aflevering
quote:Op maandag 24 maart 2014 17:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inso en ik gaan GRTD FOK! groet Feyenoord-vlag meenemen naar de Kuip.
quote:Op maandag 24 maart 2014 17:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inso en ik gaan GRTD FOK! groet Feyenoord-vlag meenemen naar de Kuip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |