Volgens Forbes is Real 3.300 miljoen dollar waard en Barça 2.600 miljoen.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:39 schreef wolfrolf het volgende:
is er een getal bekend voor hoeveel miljoen er vanavond op het veld staat?
Niks mis mee. Helaas zit er nu geen rem meer opquote:Op zondag 23 maart 2014 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want de eerste keer was het echt superlollig.
kutwedstrijd?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Belachelijke gele kaart. Kutwedstrijd.
jouw UIquote:
Ja, maar de arbitrage naait Realquote:
huillie huilliequote:Op zondag 23 maart 2014 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Belachelijke gele kaart. Kutwedstrijd.
Jij bent voor Barcelona Anon? Valt me tegenquote:
kregen ook gewoon een penalty cadeauquote:Op zondag 23 maart 2014 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar de arbitrage naait Real
Als het Neymar op zijn shirt heeft staan mag het.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:43 schreef Troonwoord het volgende:
Real nog effe 10 min stampen op alles wat recht staat.
quote:Op zondag 23 maart 2014 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
RATATATATATAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaquote:
nopequote:Op zondag 23 maart 2014 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent voor Barcelona Anon? Valt me tegen
Atleti pakt die rijke kut clubs aan.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:44 schreef OProg het volgende:
Het is aanmerkelijk leuker om te volgen dan dat er al in maart een kampioen is. Dat is zeker.
doe nietquote:Op zondag 23 maart 2014 22:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waar was je de hele wedstrijd paardenlul?
Ik ben voor Barcaquote:Op zondag 23 maart 2014 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent voor Barcelona Anon? Valt me tegen
jacuzzi. Feyenoorders hebben pics van mijn wijf. 14.gifquote:Op zondag 23 maart 2014 22:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waar was je de hele wedstrijd paardenlul?
Jij ziet altijd een andere wedstrijdquote:Op zondag 23 maart 2014 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Real kreeg een strafschop om niets.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uh, nee.quote:
That makes two of us.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:46 schreef RensAjacied het volgende:
Stiekem hoop ik nog op een 4-4 en daarna een opstootje.
Dit ja, de kerst op de moddervette taart.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:46 schreef RensAjacied het volgende:
ik ben niet voor real ook niet voor barcaquote:Op zondag 23 maart 2014 22:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ben voor Barca
C Ronaldo vind ik een enorme lul
Je bedoelt de kers?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:46 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dit ja, de kerst op de moddervette taart.
Iedereen kijkt dit voor Sierd. Hoef je je niet voor te schamen hoorquote:Op zondag 23 maart 2014 22:46 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik ben niet voor real ook niet voor barca
messi en ronaldo zijn beide kut
die messi. Och och och. Wat is die goed man.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:46 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ook. Zou echt een geweldige prestatie zijnquote:Op zondag 23 maart 2014 22:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
hoop zo hard dat ze kampioen worden hè.
messi is een geit?quote:
Nee gewoon heel kerstmis.quote:
Nee de zus van CR7.quote:
Hebben het vanaf nu in eigen handquote:Op zondag 23 maart 2014 22:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
hoop zo hard dat ze kampioen worden hè.
is 95% van Nederland.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:47 schreef chufi het volgende:
Sierd is in Classicoś meestal pro Barca .. valt niet echt op hoor ..
Ook gewoon de ballen hebben om het uit te spreken na zes wedstrijden hè. Teringbazen.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:47 schreef eight het volgende:
[..]
Ik ook. Zou echt een geweldige prestatie zijn
Voor het kampioenschap is het wel leuker zo.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:47 schreef chufi het volgende:
Hij is Atletico fan dus Anti Madrid. Niet per se pro barca dusquote:Op zondag 23 maart 2014 22:47 schreef chufi het volgende:
Kan gebeuren.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:47 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Nee gewoon heel kerstmis.
ja eigenlijk bedoelde ik dat wel
Je beizghouden met iemand die 4 maanden geleden voor het laatst op het forum zat.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
inZanity zit nu in een bunker alles kapot te slaan vanwege de winst van Barça op antivoetbalbasis.
Die zien nog altijd liever Real winnen dan Barcelona normaal.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:48 schreef gniffie het volgende:
[..]
Hij is Atletico fan dus Anti Madrid. Niet per se pro barca dus
die maakt zulke topics wel een stuk aangenamerquote:Op zondag 23 maart 2014 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
inZanity zit nu in een bunker alles kapot te slaan vanwege de winst van Barça op antivoetbalbasis.
inZanity is onvergetelijk tijdens dit soort wedstrijden.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je beizghouden met iemand die 4 maanden geleden voor het laatst op het forum zat.
En een ongelooflijke klapjosti wasquote:Op zondag 23 maart 2014 22:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je beizghouden met iemand die 4 maanden geleden voor het laatst op het forum zat.
ik koop een atleticoshirt als het ze lukt. Zo ben ik.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hebben het vanaf nu in eigen handZou het ultieme voetbal sprookje zijn.
quote:Op zondag 23 maart 2014 22:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelijk valt me nog mee.quote:
zit elke dag op het forum hoor, kan alleen niet postenquote:Op zondag 23 maart 2014 22:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
ik was een paar jaar terug in madridquote:Op zondag 23 maart 2014 22:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
ik koop een atleticoshirt als het ze lukt. Zo ben ik.
CR7 is ook gewoon zoquote:Op zondag 23 maart 2014 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zien nog altijd liever Real winnen dan Barcelona normaal.
Gaan we bijdehand lopen doen?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
zit elke dag op het forum hoor, kan alleen niet posten
quote:
Alsnog MOTMquote:Op zondag 23 maart 2014 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Is dit Alba zijn eerste balcontact deze wedstrijd?
En dan met Simone laten bedrukken. Die man verdient een standbeeld als het hem lukt.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
ik koop een atleticoshirt als het ze lukt. Zo ben ik.
Met commentaar van Grueter?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:50 schreef Ambrosius het volgende:
Nu snel naar Jack, krijgen we een samenvatting van deze pot.
quote:
quote:Op zondag 23 maart 2014 22:50 schreef Shreyas het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
Lekker voor Real Madrid, Cristiano Ronaldo en Ancelotti
quote:Op zondag 23 maart 2014 22:51 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Ik vond het een heerlijke wedstrijd!
Ramos had sowieso wel rood gekregen, ook zonder scheidsquote:Op zondag 23 maart 2014 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat onze lieve heer de scheidsrechter de wedstrijd heeft vermoord door het rood geven aan Ramos.
Floot ook een prima match verder.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:51 schreef Joeri. het volgende:
Goede scheids, niks op aan te merken. Alle penals terecht
Ik ben het met je eensquote:Op zondag 23 maart 2014 22:52 schreef Shreyas het volgende:
Ik denk dat Real Madrid alsnog kampioen wordt trouwens, maar dat geheel ter zijde.
mooie pot jaquote:Op zondag 23 maart 2014 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ondanks het erge falen van de scheidsrechters bij twee van de drie penalty's was het een onvergetelijke clasico.
echt geweldigquote:Op zondag 23 maart 2014 22:53 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
ATLETI BOVENAAN OP ONDERLING RESULTAAT!!
Het is altijd de grote Sierd show. God.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:54 schreef zeebeschuit het volgende:
Was wel de grote Sierd show vandaag. Heerlijk!
Nee. Zat gewoon op Amsterdam lelylaanquote:Op zondag 23 maart 2014 22:55 schreef Pleun2011 het volgende:
Mooie wedstrijd, mooie Sierd-show.. volgens mij gaf hij commentaar in het stadion, hij leek wat meer hyper dan normaal.. En hoe Messi die pingels neemt.. kan Pelle nog wat van leren
Eén van Sierds grote kwaliteiten is dat hij de mensen thuis kan laten denken dat hij in het stadion zit.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:55 schreef Pleun2011 het volgende:
Mooie wedstrijd, mooie Sierd-show.. volgens mij gaf hij commentaar in het stadion, hij leek wat meer hyper dan normaal.. En hoe Messi die pingels neemt.. kan Pelle nog wat van leren
Waar hebben die gewoond?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Vinden Ronald en Henk dat een penalty? Lachwekkend dit.
Blijkbaar.. Lijkt me dat je gelijk hebt. Als het een lichte overtreding is hoef je geen geel te trekkenquote:Op zondag 23 maart 2014 22:56 schreef Ambrosius het volgende:
De regel HtC? Penalty is altijd geel? Lijkt me niet, vaak gebeurt het wel, maar dat is geen regel.
feliquote:Op zondag 23 maart 2014 22:59 schreef Elan het volgende:
Boh op de valreep toch nog gewonnen.
[ afbeelding ]
denk T toch ook, na 5 herhalingenquote:Op zondag 23 maart 2014 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Vinden Ronald en Henk dat een penalty? Lachwekkend dit.
Alleen een versnelling tussen twee verdedigers door met die goede pass naar Ronaldo kan ik me herinneren.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was echt een ramp. Alba heeft hem ook niet 1x hoeven aanpakken.
Thanks!quote:
ik wilde op barca spelen maar niet meer gedaanquote:Op zondag 23 maart 2014 23:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Thanks!
Wilde eerst voor de wedstrijd flink bedrag op Madrid zetten maar zo zie je maar weer hoe onvoorspelbaar zulke potjes zijn
Idd weinig laten zien qua schoten Ronaldo was ook pissig op hem na afloopquote:Op zondag 23 maart 2014 23:01 schreef OverRated het volgende:
[..]
Alleen een versnelling tussen twee verdedigers door met die goede pass naar Ronaldo kan ik me herinneren.
Dat ligt eraan of ze de halve finale halen.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:02 schreef Pleun2011 het volgende:
Kan Barcelona tegen Bayern loten in de halve finale van de CL? Die zou ik wel weer tegen elkaar willen zien spelen
Twee standpunten die weer voorbij zouden komen in zijn rapport:quote:
Ja onder voorbehoud, maar vroeg me af of ze Bayern kunnen treffen als ze halve finale halenquote:Op zondag 23 maart 2014 23:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of ze de halve finale halen.
Denk het wel ja.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:04 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja onder voorbehoud, maar vroeg me af of ze Bayern kunnen treffen als ze halve finale halen
quote:Op zondag 23 maart 2014 23:05 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
Teletekst heeft de stand weer eens fout hoor.
Hoezo?quote:Op zondag 23 maart 2014 23:05 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 maart 2014 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twee standpunten die weer voorbij zouden komen in zijn rapport:
• Het antivoetbal heeft gezegevierd
• De arbitrage is een grote samenzwering/kwakzalverij --> Allemaal Barça-adepten.
toen ik de link kopieerde stond atletico nog niet bovenaan.quote:
Bayern wint dan zeker wanneer het de underdog is( zeker aangezien hoe ze nu inmiddels spelen) , nu Barca weer zelfvertrouwen heeft kan het overschatten van hun team zeker beginnen.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:02 schreef Pleun2011 het volgende:
Kan Barcelona tegen Bayern loten in de halve finale van de CL? Die zou ik wel weer tegen elkaar willen zien spelen
Ooh maar dat is te lastig voor de NOS.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Atletico hoort bovenaan te staan o.b.v onderling resultaat.
Nee.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh maar dat is te lastig voor de NOS.
Moeten Real en Atletico nog een keer tegen elkaar trouwens?
Neequote:Op zondag 23 maart 2014 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh maar dat is te lastig voor de NOS.
Moeten Real en Atletico nog een keer tegen elkaar trouwens?
Je vergeet het standaard kopje * Barca spelers met hun matennaaierij en schwalbes.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twee standpunten die weer voorbij zouden komen in zijn rapport:
• Het antivoetbal heeft gezegevierd
• De arbitrage is een grote samenzwering/kwakzalverij --> Allemaal Barça-adepten.
Ja daarom dusquote:Op zondag 23 maart 2014 23:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
sterker nog: het is nog steeds fout. Paarden lul.
Die rekenen op doelsaldo, terwijl het in de Primera Division op onderling resultaat gaat.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:05 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
Tot slot nog even roepen dat Ronaldo overduidelijk de beste speler ter wereld is.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je vergeet het standaard kopje * Barca spelers met hun matennaaierij en schwalbes.
ditquote:Op zondag 23 maart 2014 23:06 schreef Pistone het volgende:
Wat een zegen voor het voetbal dat Real een nieuwe coach heeft. Eindelijk weer de clasico zoals hij hoort.
Jammer.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:09 schreef KingRoland het volgende:
Wat vindt de harde kern hier die Real Madrid support van het resultaat vandaag?
quote:Op zondag 23 maart 2014 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
''Jaaaa eh ehhhh ja ehhhhh...''
- Sport1-orakel Ronald de Boer
Ik weet het niet, ik laat dit liever over aan Johannes. Die is de echte kenner.quote:
dat is dus fout. Dank voor het Bevestigen van wat ik al zei.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die rekenen op doelsaldo, terwijl het in de Primera Division op onderling resultaat gaat.
Zeer onsportief van die Real speler om z'n hoofd onder de schoen van de Barca speler te leggen en hem zo een rode kaart proberen aan te naaien.quote:
quote:Op zondag 23 maart 2014 23:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeer onsportief van die Real speler om z'n hoofd onder de schoen van de Barca speler te leggen en hem zo een rode kaart proberen aan te naaien.
[..]
Zeer onsportief van die Real speler om z'n hoofd onder de schoen van de Barca speler te leggen en hem zo een rode kaart proberen aan te naaien.
[..]
1 van de hoogtepunten deze avondquote:
[..]
[..]
dat snap ik ook niet zo goedquote:Op zondag 23 maart 2014 23:15 schreef Pistone het volgende:
[..]
Nu alleen kappen met die onzin om Casillas op de bank te zetten, schande.
Jammer alleen dat hij al op de grond lag voor dit gebeurde.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
dus zo erg stelde hij zich ook weer niet aan
Neymar is gewoon een aansteller, net als Ronaldo trouwens. Die continue swalbes zijn echt fucking irritant.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wedstrijd lekker verkracht door de scheids
Ik vond dat achteraf eigenlijk best meevallen. Alleen die penalty van Real was er écht geen, maar ik zag dat ook pas in de herhaling. De valpartij van Neymar is discutabel. Toch dénk ik dat ie 'm raakte. Voor de rest nog wel een paar foutjes, maar ik denk dat dit zowat de moeilijkste wedstrijd is die je maar kan fluiten.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wedstrijd lekker verkracht door de scheids
Wat was die Neymar slecht zeg?quote:Op maandag 24 maart 2014 00:22 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Neymar is gewoon een aansteller, net als Ronaldo trouwens. Die continue swalbes zijn echt fucking irritant.
Na de rode kaart van Ramos moest er een cv bij om de 2-2 proberen vast te houden. Andere aanvallers zijn pijlsnel dus nuttig in de counter, dat zal wel ongeveer zijn idee zijn geweest.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:49 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Wat was die Neymar slecht zeg?. Leek wel alsof hij voor het eerst op het veld stond.
Iemand die de wissel van Benzema uit kan leggen?
Dat denk ik ook, maar of je iemand die zo in vorm is eruit moet halen?quote:Op maandag 24 maart 2014 00:53 schreef Pistone het volgende:
[..]
Na de rode kaart van Ramos moest er een cv bij om de 2-2 proberen vast te houden. Andere aanvallers zijn pijlsnel dus nuttig in de counter, dat zal wel ongeveer zijn idee zijn geweest.
Eens.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:44 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik vond dat achteraf eigenlijk best meevallen. Alleen die penalty van Real was er écht geen, maar ik zag dat ook pas in de herhaling. De valpartij van Neymar is discutabel. Toch dénk ik dat ie 'm raakte. Voor de rest nog wel een paar foutjes, maar ik denk dat dit zowat de moeilijkste wedstrijd is die je maar kan fluiten.
't Kan ongetwijfeld beter, maar de wedstrijd is niet verkracht door de scheids, vind ik.
Omdat je ook nog Ronaldo en Bale hebt lopen.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:49 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Wat was die Neymar slecht zeg?. Leek wel alsof hij voor het eerst op het veld stond.
Iemand die de wissel van Benzema uit kan leggen?
Ja weet ik wel, ze zijn razendsnel. Maar ze bakten er niks van.quote:Op maandag 24 maart 2014 01:23 schreef nikk het volgende:
[..]
Omdat je ook nog Ronaldo en Bale hebt lopen.
Dat dus. Alleen jankballen zoals Ronaldo die roepen dit soort dingen.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:44 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik vond dat achteraf eigenlijk best meevallen. Alleen die penalty van Real was er écht geen, maar ik zag dat ook pas in de herhaling. De valpartij van Neymar is discutabel. Toch dénk ik dat ie 'm raakte. Voor de rest nog wel een paar foutjes, maar ik denk dat dit zowat de moeilijkste wedstrijd is die je maar kan fluiten.
't Kan ongetwijfeld beter, maar de wedstrijd is niet verkracht door de scheids, vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |