Tis vaak maar net hoeveel druk je OM er ook achter wil zetten.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:20 schreef Questionmarks het volgende:
Volgens de SM konden we niks regelen om op zondag brood te krijgen voor de spoorboekronde, wel extra bake off zaterdag etc.
In de WAP uren in r&r zit ondermeer ook promo ophangen, planken hangen van de actie en prijswijzigingenquote:Op maandag 24 maart 2014 18:05 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ging puur over ons. Omdat we sinds kort op zondag vast open zijn en dus niet meer kunnen koppenbouwen oo zaterdag.
WAP = mutaties, penwijzingen en WORP'en.
Dankje voor de info! zal het mijn baas eens proberen uit te leggen. Zoals jij het schetst is het dus eigenlijk voordelig voor je opwu om veel acties te verkopen?quote:Op maandag 24 maart 2014 20:17 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Dat is niet correct. R en r berekend op basis van verkochte artikelen. Als je veel verkoopt tegen een lage artikel waarde daalt je OPWU vereist.
Vooral als dergelijke acties bijvoorbeeld gestort gepresenteerd of in colli /Tray gevuld worden. Hierdoor zijn er voor deze acties minder handelingen nodig voor de presentatie waardoor het halen van de OPWU makkelijker word. Het verkopen van veel Artikelen als page, Efteling tickets, en Staatsloterij beïnvloeden de OPWU echter negatief (hogere OPWU). Dit komt omdat deze een zelfde handeling vereist als het verkopen van een blikje tomatenpuree of bos tulpen maar wel een waarde van 8 tot 100x hebben.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:18 schreef SausDip het volgende:
[..]
Dankje voor de info! zal het mijn baas eens proberen uit te leggen. Zoals jij het schetst is het dus eigenlijk voordelig voor je opwu om veel acties te verkopen?
Route 99 is bij ons trouwens wel lekker begonnen, gister bijna 10% meer omzet dan een gemiddelde maandag.
Het was i.i.g. Wel lekker druk bij ons in de winkel. Omzet gelijk, misschien iets hoger. Maar dus een lagere artikelwaarde.quote:[b]Op dinsdag 25 maart 2014 11:18 schreef SausDip het volgende:[/
Route 99 is bij ons trouwens wel lekker begonnen, gister bijna 10% meer omzet dan een gemiddelde maandag.
Bedankt voor je uitleg! Klinkt logisch op deze manier.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:14 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Het was i.i.g. Wel lekker druk bij ons in de winkel. Omzet gelijk, misschien iets hoger. Maar dus een lagere artikelwaarde.
Tja, dat filiaal kan idd niet tippen aan de beste Albert Heijn van Gelderland.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:19 schreef Ferry_76 het volgende:
De andere twee soorten vlees zoek je zelf maar, die hebben we ergens anders verstopt!
Hoever woon je van je werk? Ik zou echt niet voor n uurtje komen opdagenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:54 schreef OudeBok het volgende:
Wauw, het was bijzonder rustig vandaag.
12-17 weer eens kassa gewerkt dus. Na rijles nog even 21-22 om VKK uit de brand te helpen, en weer toeslaguur voor mij.
Klopt, maar over het algemeen bedoelt men mutaties e.d. als ze zeggen 'ik ga wappen'.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:22 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
In de WAP uren in r&r zit ondermeer ook promo ophangen, planken hangen van de actie en prijswijzigingen
Was ook tot niks verplicht joh, bood het zelf aan. Ik woon op 10 minuutjes skaten en 6 minuutjes met de fiets. Wordt door m'n rijinstructeur gedropt, though.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:59 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoever woon je van je werk? Ik zou echt niet voor n uurtje komen opdagenookal is t maar 10 mins fietsen.
Dat mag toch niet, volgens de CAO?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:16 schreef exelletor het volgende:
Hier hebben wij vorig jaar ook standaard werktijden van een uur gehad.
Was op vrijwillige basis.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:20 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Dat mag toch niet, volgens de CAO?
Hier ook. De silan en nivea was al snel uitverkocht.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:08 schreef einschtein het volgende:
Bij ons was het rete-druk. Niet normaal. Ben van 7:00 tot 17:45 aan het werk geweest.
Jup, hier ook. Nivea gister al en vandaag 2 colli binnen gekomen. Gister had iemand om 12:00 alles opgekocht en het OBM is om 10:00.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:37 schreef mujentas het volgende:
[..]
Hier ook. De silan en nivea was al snel uitverkocht.
Die zakjes mars voor 99 cent zit ook eigenlijk geen ruk in
Ik heb eigenlijk niet meer gekeken wat de omzet vandaag heeft gedaan. Gisteren hebben we wel flink geplust. Ik weet wel dat ik vanmiddag kassa heb gedraaid
Ik heb die stroopwafels maar op de actiekop van de perla koffiepads gegooid door er een extra plank in te hangen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:03 schreef exelletor het volgende:
Hier niet echt een omzetplus volgens mij, die Dreft liep wel lekker zag ik. Voor de rest niet zo boeiend, ben benieuwd hoe snel we de stroopwafels weg krijgen (alleen van de normale hadden we 34 colli en dan nog de mini/honing/caramel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |