Bij ons had de TL (Die zelf lekker vakantie heeft..) even de worp drinkzuivel over het hoofd gezien...quote:
Hoeveel meter drinkzuivel hebben jullie? Wij maar 3.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:48 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Bij ons had de TL (Die zelf lekker vakantie heeft..) even de worp drinkzuivel over het hoofd gezien...![]()
Ook leuk om daar om zeven uur op maandagochtend pas achter te komen.
Acht meter.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:51 schreef einschtein het volgende:
Hoeveel meter drinkzuivel hebben jullie? Wij maar 3.
Zo gaat het bij ons nu ook elke zondag. 3 15-jarige mannetjes die samen nog geen jaar werkervaring hebben, en daar wordt van van verwacht dat ze in een uur of 3 alle koppen picco bello afhebben.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:34 schreef einschtein het volgende:
Echt, niet normaal. Koppenbouwen wordt nu op maandag gedaan, promotie nu dus ook, waardoor we met 5 man (excl. mij) aan het koppenbouwen zijn. Eén gast is 2u lang bezig geweest met het leeghalen van 6 bancarella's, die zo goed als leeg waren, en het vullen van 2. Geen tempo.
Eén jongen die wel op de planning stond voor koppenbouwen, maar was niet aanwezig. Hij is er normaal altijd én op tijd, dus ik dacht al dat er iets aan de hand moest zijn. Turns out, hij had tegen een andere TL gezegd 'ja, als je maandag nog mensen voor koppen nodig hebt, ben ik beschikbaar'. Die andere TL heeft hem daarna wel op de planning gezet, maar niet aan die gozert door gegeven. Lekkerrr dan.
En de andere 3 hadden nagenoeg geen ervaring, waardoor het allemaal langer duurde. En dan heb je ook nog eens die extra kudt-presentaties. Sjonge.
Oef, ja, als je dat dan over het hoofd ziet...quote:
Ja, en wie krijgt uit eindelijk op de kop?quote:Op maandag 24 maart 2014 14:59 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Zo gaat het bij ons nu ook elke zondag. 3 15-jarige mannetjes die samen nog geen jaar werkervaring hebben, en daar wordt van van verwacht dat ze in een uur of 3 alle koppen picco bello afhebben.
Dat is te duur, dat zie ik niet gebeuren.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:49 schreef exelletor het volgende:
Ooit komt de herkenning, alleen je moet het tot die tijd zien uit te houden.Kun je dan niet gewoon beter het op zondag avond laten gebeuren?
quote:Op maandag 24 maart 2014 15:58 schreef exelletor het volgende:
Onbesteld toegevoegd 616021 12 Stroopwafels met roomboterstroop 34
[ afbeelding ]
Ik had vrijdag nog een SSC'tje willen schijven waarom ik op de 21ste nog kilopakken kip binnen kreeg van achtereenvolgens de 22ste, 26ste en 23ste in drie opeenvolgende vrachten, maar ik was bang dat ik het niet netjes kon houden..quote:Op maandag 24 maart 2014 16:21 schreef einschtein het volgende:
Vandaag trouwens alweer 2 SSC'tjes getypt.
Dat mag toch ook niet? Op de 21ste spullen binnen krijgen met THT van 22?quote:Op maandag 24 maart 2014 16:41 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Ik had vrijdag nog een SSC'tje willen schijven waarom ik op de 21ste nog kilopakken kip binnen kreeg van achtereenvolgens de 22ste, 26ste en 23ste in drie opeenvolgende vrachten, maar ik was bang dat ik het niet netjes kon houden..
Geen idee, en ik denk niet dat Wojzcek, Andrej en Grzegorz het weinig kan schelen wat ze in hun Poolse klauwen hebben... Ik merk wel dat het steeds vaker voorkomt.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:44 schreef einschtein het volgende:
Dat mag toch ook niet? Op de 21ste spullen binnen krijgen met THT van 22?
Staat ergens op Plaza wel het minimum aantal dagen houdbaar.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:50 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Geen idee, en ik denk niet dat Wojzcek, Andrej en Grzegorz het weinig kan schelen wat ze in hun Poolse klauwen hebben... Ik merk wel dat het steeds vaker voorkomt.
Ik vond het al een vrij scherpe aanbieding, in vergelijking met de doorgaans waardeloze aanbiedingen bij de AHquote:Op maandag 24 maart 2014 16:32 schreef einschtein het volgende:
Taakbericht op Plaza van de Palmolive-promotie. Ja, te laat, heb nu een klant al iets van 3,40 voor 0,99 mee moeten geven.Daarna wel direct SSCtje aangemaakt, maar toch te laat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |