Ik denk eerlijk gezegd niet dat het probleem bij iedereen behalve jou ligt.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:15 schreef PassThatShit het volgende:
Mijn gedrag is de reden. De klasgenoten mogen mij niet zo en de leraren ook niet. Alles wat nu tegen me gebruikt kan worden, wordt gebruikt.
Op een televisiezender zitten, ja?quote:Op zondag 23 maart 2014 20:08 schreef CarltonBanks het volgende:
Godver dat had ik laatst ook... ik zat onlangs nog op het HBO, toen zei de concierge... kom daar eens vanaf
Lol. Ik zal wel even mijn skills toepassen met het typen, maar ik ben dus veilig? Ze mogen me niet zomaar van school af trappen. Maar het kan toch ook zijn dat ze zeggen je moet opzoek naar een nieuwe school of iets.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:16 schreef P8 het volgende:
Met zulke taalbeheersing snap ik dat ze je kwijt willen, maar indien je nog leerplichtig bent kunnen ze je niet zomaar uitschrijven. Daar zouden je ouders (of wettelijke voogd) akkoord mee moeten gaan en er moet een passend alternatief geboden worden.
Ik heb ook niet gezegd dat het probleem niet bij mij ligt. Of snap ik de zin verkeerd. En wat alsnog, dat was mijn vraag niet zo. Ik ben benieuwd op wat voor wijze dat gaat.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:16 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd niet dat het probleem bij iedereen behalve jou ligt.
quote:Op zondag 23 maart 2014 20:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Op een televisiezender zitten, ja?
Waarschijnlijk gaan ze je mededelen dat verder onderwijs geen zin heeft omdat je na jaren nog steeds fouten maakt in je Nederlands en ook het Engelse woord councillor niet kunt spellen.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:06 schreef PassThatShit het volgende:
Ik had vrijdag een gesprek met de teamleider en die zei dat er een kans bestond dat ik van school gezet word. Ik heb volgende week een gesprek met twee teamleiders en nog een councillor en mijn ouders. Mijn vraag is dus:
Hoe wordt medegedeeld dat je van school af wordt gezet? Middelbare school.
Nee je bent niet veilig. Veilig zou je zijn als je jezelf niet in deze positie had gewerkt.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:19 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Lol. Ik zal wel even mijn skills toepassen met het typen, maar ik ben dus veilig? Ze mogen me niet zomaar van school af trappen. Maar het kan toch ook zijn dat ze zeggen je moet opzoek naar een nieuwe school of iets.
De school moet op zoek.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:19 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Lol. Ik zal wel even mijn skills toepassen met het typen, maar ik ben dus veilig? Ze mogen me niet zomaar van school af trappen. Maar het kan toch ook zijn dat ze zeggen je moet opzoek naar een nieuwe school of iets.
Lol, het werk wordt nog gedaan voor me ook. En ik blijf gewoon doen zoals ik altijd al doe.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:21 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De school moet op zoek.
En stel je niet zo aan en gedraag je een beetje
Helaas, het woord wat ik zocht was een counselor. En ik let hier niet echt op m' n spelling en grammatica, daarvoor is school.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:21 schreef Riparius het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaan ze je mededelen dat verder onderwijs geen zin heeft omdat je na jaren nog steeds fouten maakt in je Nederlands en ook het Engelse woord councillor niet kunt spellen.
dat klinkt als een briljant ideequote:Op zondag 23 maart 2014 20:22 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Lol, het werk wordt nog gedaan voor me ook. En ik blijf gewoon doen zoals ik altijd al doe.
Je tweede zin is verontrustend in combinatie met de houding die je in je eerste zin aanneemt. Hoe zie je jezelf over tien jaar?quote:Op zondag 23 maart 2014 20:22 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Lol, het werk wordt nog gedaan voor me ook. En ik blijf gewoon doen zoals ik altijd al doe.
Muzikant . Of in welk opzicht wil je het horen?quote:Op zondag 23 maart 2014 20:24 schreef P8 het volgende:
[..]
Je tweede zin is verontrustend in combinatie met de houding die je in je eerste zin aanneemt. Hoe zie je jezelf over tien jaar?
Hoe weet jij dat?quote:Op zondag 23 maart 2014 20:26 schreef Plantagehouder het volgende:
Hoort erbij toch, zijn gewoon je wilde haren
Het nadeel is dat m' n ouders t niet zo cool vinden. Maar hoe werdt dat bij jou geregeld dan? En t hoort erbij, inderdaad.quote:
Zo boos zijn op de wereld?quote:Op zondag 23 maart 2014 20:26 schreef Plantagehouder het volgende:
Hoort erbij toch, zijn gewoon je wilde haren
Wat zeite gij nou weerquote:Op zondag 23 maart 2014 20:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zo boos zijn op de wereld?
Komt inderdaad wel veel voor bij kinderen
Zo is prima. En wat is je plan B, in het geval dat het niet lukt om je geld te verdienen als muzikant?quote:Op zondag 23 maart 2014 20:25 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Muzikant . Of in welk opzicht wil je het horen?
Psychiator denk ofzo, maar reken erop dat ik in de muziek verder kan, zo niet is het jammer.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:29 schreef P8 het volgende:
[..]
Zo is prima. En wat is je plan B, in het geval dat het niet lukt om je geld te verdienen als muzikant?
Psychiator, ja?quote:Op zondag 23 maart 2014 20:32 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Psychiator denk ofzo, maar reken erop dat ik in de muziek verder kan, zo niet is het jammer.
Uitkeringkje trekken, ja toch?quote:Op zondag 23 maart 2014 20:32 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Psychiator denk ofzo, maar reken erop dat ik in de muziek verder kan, zo niet is het jammer.
quote:Op zondag 23 maart 2014 20:34 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Nee muzikant.... Maar anders dat, denk ik.
Die kan ik je geven, maar daar zul je toch niks mee doen. Succes met je gesprek op school.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:36 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Ik dacht jij komt met een of andere psychologische conclusie..
Dankjewel.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:40 schreef P8 het volgende:
[..]
Die kan ik je geven, maar daar zul je toch niks mee doen. Succes met je gesprek op school.
Ja lol. Kan je me niet gewoon vertellen hoe t bij jou ging ?>quote:Op zondag 23 maart 2014 20:40 schreef Plantagehouder het volgende:
Ben je nog leerplichtig? Anders kan je een workers permit aanvragen voor Australië.
Dat is die motto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11quote:Op zondag 23 maart 2014 20:41 schreef Daaan22 het volgende:
Ja! Australië klink goed man, lekker didgeridoo spelen, want deze man wordt, zoals hij zei, een muzikant!
Ze kwamen gewoon met een "voorstel" wat ik moest accepteren, veel keus had ik niet en een week later had ik een nieuwe school/klasquote:Op zondag 23 maart 2014 20:40 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Ja lol. Kan je me niet gewoon vertellen hoe t bij jou ging ?>
Maar deden ze dat in een apart gesprek met je ouders erbij?quote:Op zondag 23 maart 2014 20:42 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
Ze kwamen gewoon met een "voorstel" wat ik moest accepteren, veel keus had ik niet en een week later had ik een nieuwe school/klas
En nu ben je een plantagehouder.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:42 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
Ze kwamen gewoon met een "voorstel" wat ik moest accepteren, veel keus had ik niet en een week later had ik een nieuwe school/klas
Woon je in Australie? hahahahaquote:Op zondag 23 maart 2014 20:42 schreef Plantagehouder het volgende:
Maar voor het tweede "voorstel" heb ik dus bedankt en de biezen gepakt naar Australië zonder verder iets te zeggen
Met mijn ouders.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:42 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Maar deden ze dat in een apart gesprek met je ouders erbij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |