quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stoners en niet stoners. Kom allen naar de ONZ meet en neem mooie vrouwen en wiet mee (ONZ / [ONZ MEET] 10 Mei Zwolle)
Fuck the EBU.
Hij heeft m ook op smaak gebracht met wat zoutquote:Op zondag 23 maart 2014 20:54 schreef Amarantha het volgende:
Vooral de klodder naast het bakje doet het hem
quote:Op zondag 23 maart 2014 21:04 schreef Viro het volgende:
[..]
Hij heeft m ook op smaak gebracht met wat zout
die is nicequote:Op zondag 23 maart 2014 21:18 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben die linker aan het eten
Ik ken alleen dezequote:Op zondag 23 maart 2014 21:20 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
die is niceperzik is ook lekker
Damn vergeten kwark te halen, thnx for the reminder ama.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:18 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben die linker aan het eten
zo standaard vind ik het niet...vragen hoe het met je medemens gaat....maar zal het je niet meer vragen....goeie?? maar met mij gaat alles lekkertjes....beetje opgeruimd en een dans van 4x verzonnen voor mijn avondles voor vanavond...quote:Op zondag 23 maart 2014 23:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja goed met jou? Ja ook goed.
Oke hebben we de standaard vraag ook weer uit de weg.
Ga je in een park zitten of buiten je raam hangenquote:Op maandag 24 maart 2014 10:38 schreef RockNijntje het volgende:
Ben konko blij. Wil blowen. Vader thuis. Meh.
Te lui voorquote:Op maandag 24 maart 2014 11:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ga je in een park zitten of buiten je raam hangen
mensen die kunnen tekenen zijn leuk.....heb je ergens een voorbeeld tekening ?quote:Op maandag 24 maart 2014 11:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Te lui voor. Nu extreem chille muziek op en beetje aan het tekenen. Bijna hetzelfde effect voor mij
.
De naam ui (Allium cepa, ook wel ajuin of juin genoemd in Zuid-Nederland en Vlaanderen, en siepel in Noord-Nederland) wordt meestal gebruikt voor Allium cepa, ook de tuinui genoemd. Het is een plant uit de lookfamilie, Alliaceae. Het is een groente.quote:
Gewoon precies hetzelfde, ze praten over ingrediënten in hun eten.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:58 schreef Channie83 het volgende:
ik weet wat een ui is....maar hier op fok noemen ze ook iets ''ui''
whatever..........quote:Op maandag 24 maart 2014 12:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon precies hetzelfde, ze praten over ingrediënten in hun eten.
quote:Op maandag 24 maart 2014 13:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wow, echt en ik maar denken dat het over eten ging.
Ja leuk sarcasme maar het was voor channie specifiek bedoeldquote:Op maandag 24 maart 2014 13:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wow, echt en ik maar denken dat het over eten ging.
Waarom specifiek voor die persoon en niet voor mij?? Ik heb ook tieten hoor :Squote:Op maandag 24 maart 2014 13:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja leuk sarcasme maar het was voor channie specifiek bedoeld
Je had haar lang genoeg voor de gek gehouden.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom specifiek voor die persoon en niet voor mij?? Ik heb ook tieten hoor :S
Pls, ik houd niemand voor de gek, mensen houden zichzelf voor de gek.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je had haar lang genoeg voor de gek gehouden.
Een mooie jeugdige B cup met kans op toekomstige C mits ik meer KFC ga halen.quote:
eten dan negerquote:Op maandag 24 maart 2014 13:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Een mooie jeugdige B cup met kans op toekomstige C mits ik meer KFC ga halen.
Je denkt dat omdat ze dat in Amerika doen het hier ook gebeurt? Wet van waren in Nederland is toch wel net iets hoger.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:17 schreef Viro het volgende:
KFC
http://news-hound.org/kfc(...)ut-kfcs-name-change/
Idd, dat gaat toch niemand lukken, zo'n boegbeeld van intelligentie en bekwaamheid, denk niet dat iemand jou ooit voor de gek zou kunnen houden.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:20 schreef Channie83 het volgende:
mij voor de gek proberen tehouden HAHAHAHA....
maar goed ik weet nu wat het betekend,zijn er nog meer fok afkortingen?
steekt mijn duimpje op voor je.....quote:Op maandag 24 maart 2014 13:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Idd, dat gaat toch niemand lukken, zo'n boegbeeld van intelligentie en bekwaamheid, denk niet dat iemand jou ooit voor de gek zou kunnen houden.
Zou mij niet verbazen dat het vlees van KFC uit een land komt waar de wetten minder strict zijn dan in NL. Maar KFC is altijd al om tequote:Op maandag 24 maart 2014 13:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je denkt dat omdat ze dat in Amerika doen het hier ook gebeurt? Wet van waren in Nederland is toch wel net iets hoger.
Dan zijn er nog steeds import regels, en sure zal niet 100% proper zijn, maar wat wil je van een tent waar mensen werken die ehm ja.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:40 schreef Viro het volgende:
[..]
Zou mij niet verbazen dat het vlees van KFC uit een land komt waar de wetten minder strict zijn dan in NL. Maar KFC is altijd al om tegeweest.
quote:Op maandag 24 maart 2014 13:05 schreef Channie83 het volgende:
[..]
dank je wel freakje van me......xx
Neequote:Op maandag 24 maart 2014 14:07 schreef Channie83 het volgende:
ga jij niet 2x in het jaar dan Amalientje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |